Vaikne laupäev

Tsau.
Ja ongi jälle üks päev õhtus. Midagi väga põnevat täna ei teinudki, suhteliselt tühja päev oli. Hommiku läksin kella kümneks tehniku juurde. Sain küüned ja kulmud korda, ripsmed peale ja tuju hea :D Ma tõsiselt väga ootasin, et ma küünehooldusesse saaks, sest see kuu olid need ikka väga välja kasvanud juba. Aga nüüd kõik korras ja hea olla :) Ja mu uus küünetehnik on ikka väga lahe inimene. Mitte, et Gerda poleks olnud.. ja juba ootan, et uuesti tema juurde saada, juba ära harjunud.
 Koju jõudes koristasin oma tuba ja hiljem oli päris igav ja tuli idee kinno jälle minna (kuu aja jooksul juba 6 korda käinud). Esimesel korral vaatasime Tšernobõli päevikuid, teisel korral Madagaskarit, siis Diktaatorit, Jääaeg4, Põrgulikud pulmad ja täna läksime siis Ted'i vaatama. Väike õde tahtis kaasa tulla, aga film oli alla 14. aastaste keelatud ja pärast selle nägemist saan aru miks. Ted oli ikka väga ropp karumõmm :D Nüüd olen musu juures ja vaatame Lõpp-punkt 2 telekast, kuigi meil need ka kõik 5 osa vaadatud.
Järgmise korrani :)
Angelika

 Enne kinno minekut ootasin Taunot ja emme tegi paar klöpsu.
 Uued geelid, värv meeldib mulle megalt!
Pärast kosmeetikut ja tehnikut :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!