Nv Kauksis

Tsau,
Neljapäeval tuli Taunol idee, et võiks Kauksi puhkama minna. Idee sai teostatud. Läksime reede hommikul ja võtsime mu väikese õe Sandra ka kaasa. Kui juba Peipsi kanti jõudsime käisime RMK puhkekohas, kus pidimegi olema, aga meie kahjuks olid kõik kohad kinni. Otsustasime siis täiesti Kauksi minna ja seal olevasse telklaagri jääda. Enne seda käisime veel ühe koha läbi, mis kuulus Kauksi RMK alla, aga seal ei olnud samuti ruumi ja seal kohtasime ka mu venda ja ta sõpru. Telklaagris ÕNNEKS oli veel 2 kohta, kui Tauno küsimas käis. See oli niiii hea uudis. Kõige eest makstud ja nii edasi, otsisime siis platsil omale kohta ja mis oli.. mitte ühtegi vaba kohta, tee mis tahad, kõik on kinni. Tauno uuris siis seest järele, et mis toimub ja öeldi 'Oi, on jah kohad kinni' aga samas nad müüsid sel õhtul veel vähemalt 10-le autole kohtasi.. Kõik mahtusid kuhugi õnneks ära ja meie kohake, mille leidsime kusagil teiste vahel oli üsna.. hm.. mõttetu. Esiteks ei saand süüa teha, kuna meil oli aind lõkkeplats aga ei mingit grillvanni või midagi taolist, siis sain kõnesi ja kolisime mingi tunni pärast venna ja nende platsile ümber (nad sattusid JÄLLE samasse kohta ja meist umbes 100 meetri kaugusele). See oli niii hea, et sai omadega koos olla, kuidagi parem tunne oli :D Aga öö seevastu oli kohutav. Meie kõrval oli mingi 5 autot, ühe seltskonna omad ja nad öö läbi röökisid ja kuulasid muusikat üle laagriplatsi.. Martenil ja Rutzil oli nendega ütlemist ka aga ei kuulnud keegi midagi, pool tundi olid vait ja hakkas uuesti pihta kõik. Järgmine päev õnneks said nad noomida ja öeldi, et kui tuleval ööl on peale ühtteist ka suur lärm, kutsutake politsei, sest paljud seltskonnad kaebasid nende peale ja lubasid lahkuda. Järgmisel päeval (laupäev) läksid enamus meie seltskonnast ära, jäime mina, Tauno, Sandra, Tauri, Kaido, Raul ja Matu. Nad olid küll teiste peale vihased, aga kui keegi tahab koju siis mis teha.. Õhtul tuli meie juurde veel üks tüdruk, keegi naaber platsilt ja õhtuke sujus vaikselt. Enne päris pimedat käisime Tauno, venna ja Tauriga veel baaris mis oli u 2 km eemal (jala!), sest mõni tahtis suitsu ja õllet. Mingi kella pool kahe aegu hakkasime magama minema ja järsku tuli Kaido ja ütles, et korjaks asjad kõik kokku jne, et torm pidi tulema, et Puurmanis olevat selline suur torm, et ise ka ei usu, et autod puude alt ära saaks ja nii edasi. Minu ajas see muidugi pabinasse ja seest tõmbas kõhedaks ja helistasin kohe emale aga ta ütles, et Puurmanis on kõik rahulik ja pole midagi ollagi. See tegi enesetunde paremaks, aga kus sa sellega.. Marten ja Kaido otsustasid vastu ööd koju minna ja kõik. Meie jäime siis Taunoga tema autosse ööseks ja Tauri koos Rauliga oma autosse (mu õde läks ka päeval koju, vanemad tulid järgi). Hommikul kohe läksid Tauri ja Raul ka koju ja me võtsime Taunoga päev läbi päikest rannas (umbes kolmveerand üheteistkümnest kuni kaheni). Pärast seda hakkasime ka siis koju tulema, nüüd olen kodus, söön arbuusi ja suren palavusse :D See on jube missugune palavus on hetkel. Imelik.. kui pole päikest on häda, kui on, on ka häda:D Ei tea mis siis hea on :D
 Ja ma nii ootan nüüd 3.augustit, sest siis on Palamuse selle suve kolmas pidu, Elmari oma. Tõotab tulla hea, kuna Karavan ja Hellad Velled esinevad ja eesti muss on alati hea :P Eelmine pidu oli 13. juuli ja see oli ka väga tore :D Käisime Triinu ja Kinnuga, oma autot ootasime järgi umbes tund aega pärast õiget kella aega.. :D Ja peol oli ka üks lahe seik. Põhja-Tallinn esineas seal (PS: ma polnud peale Tulen ja Lähen ühtegi lugu neilt kuulnud) ja umbes 20 minutit pärast nende esinemist tuli üks kitarrist ja lauljatest rahva sekka. Gelly ja Kedy ütlesid küll, et ah see laulja jälgib sind koguaeg ja nii, ma ei pand tähele kuni ühel hetkel ta tuli minu juurde ja ütles 'Me lähme nüüd ära, hakkame Tlna poole sõitma, aga ma pidin tulema sulle ütlema seda, sest sa hakkasid mulle kohe nii meeldima' teised inimesed vaatasid küll täiega (mõndade tüdrukute näost võis välja luegda, et nad tahaks minu asemel olla), aga mind see eriti ei kõigutanud, sest ma ei kujutanud ette kes see selline on :D Aga see selleks. Tahaks pidu lihtsalt saada sõbrannadega.
Täna sai veidike pikk sissekanne, aga pole kaua kirjutanud ka :)
Lisan pildid ka siia ära ja siis tuba koristama ja Taunoga õue, ilmselt ujuma, sest ma ei kannata enam kuidagi olla :D
Ilusat suve :)
Angelika,
 Seekordne pesake :)
 Õega :D Tema kõrval olen vähemalt pruun :D
 Tauno üritas meie esmasel laagriplatsil midagi lõkkega seoses välja mõelda:D
 Suhteliselt creepy pilt

 Kui päiekst võttes on igav..

 Mängisin lolli Taunole :D
 Minu valge käsi :D


 Kõige parem (L)
 Tegin Taunole hommikusööki :)
 Pärast randa





Kauksi 29.07.12

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!