Hiiumaa ja lõpuks kodus!

Tsauka.
 Tõesti lõpuks kodus. Koju sõit tundus (ja muidugi oli ka) väääääga pikk. Koju jõudsin ma aga ilma oma kotideta, sest need olid Tauno vanemate auto peal. Nii, et läksin ma spordikoti, veel ühe koti ja käekotiga aga tagasi tulin vaid viimasega :D
 Eilne päev möödus meil ikka väga kiiresti, päeval sai kaarte ja kroketit mängitud ja hiljem läksime päikeseloojangut vaatama. Pärast seda hakkasime uuesti kroketit aga loositud paaridega. See mäng oli ikka väga põnev, sest mina oma paarilisega juhtisin algusest peale ja siis ühel hetkel jäime viimasteks ja üritasime oma palli ühest ja samast värvast umbes pool tundi läbi saada. Kaotasime :D Pärast tunni ajast mängu läksid autojuhid magama ja meie mängisime turakat.
Ja hommikul oli niiiiii hea ärgata teades, et varsti, varsti saab koju! Emme, issit näha!!! (Mitte, et ma oleks nagu väike laps, aga ma tõesti igatsesin oma pere).
 Sadamasse sõites käisime veel korra Kõpu tuletornist läbi, sest Johanna tahtis sinna minna ja siis ka Eesti Effelitornist. Pettumus oli üsna suur viimase koha pealt, sest jah, ma saan aru, et inimene on nii palju vaeva näinud ja nii uskumatu asja kokku ehitanud + veel sada muud asja mis seal oli, aga ümbrus seal oli jube. Muru niitmata, ühes majakeses rämps ja nii edasi.. kui sul ikka käivad külastajad siis võiks hoovi korda teha.. aga see selleks, respekt, et üldse taoline nikerdamine sellel härral nii hästi käpas on.
Nüüd siis oma soojas kodus, pildid arvutis ja lisan siia ka mõndasi :) Homme vaja jälle vara ärgata, sest kell 10.00 on kosmeetik ja küünetehnik ja hiljem vast issiga linna.
Angelika
 Oma nelja päevast 'kodu' kokku panemas
 Musu:)

 Minu esimese õhtu dieettoit :D
 Mmmm..
 Ligretto time

 Ott terroriseeris :D

 Baila 2- kokteil, pindpinevus
 Baila 2- jooga, vali üks mängija keda kiusata ja näita talle poos ette :D

 Kõpu
 Surfiparadiis
 Meie pesa :)
 Nii soeeee :)


 Jube, jube elukas.. esimene loom keda ma Hiiumaa pinnal nägin, jube tore algus oli :D
 Tauno hoidis päikest
 Semud :)
 Grupipilt, inimesed kes alles olid jäänud, 6 olid juba ära läinud :)

Eiffel

Kommentaarid

  1. Hea on lugeda,et eemal olles koju igatsed:)
    Statistika näitas just,et laps ei igatse kodu ega vanemaid vaid hoopis internetti. Oled üks eranitest:):):)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!