Tahaks korralikku suve..

Tsauka!

Ma nii tahaks, et lõpuks tuleksid need head ja soojad suveilmad. Tahaks päikest võtta ja lihtsalt lebotada.. Tänane ilm on olnud ka täpselt samasugune nagu eelnevad: tuuline, jahe ja ilmselt tuleb ka vihma. 
 Jõudsin natuke aega tagasi Tartust koju. Ostsin endale ühtteist, sest homme hommikul Hiiumaale. Hakkame küll öösel sõitma juba, aga kell 8.00 on praam. Lähen sinna Tauno ja ta perega (+ nende tuttavad jne). Kuigi ma eriti ei usu, et sellest tripist midagi välja tuleb, sest ilmad on küll ju sellised, mis väga suvitamist endast ei kujuta. Ja muidugi ei tõmba mind see, et ma pean need 3 ööd telgis magama.. tükk aega rääkisin Taunole, et ostaks selle patareidega (või akuga) soojapuhuri, et siis ei ole hullu, aga no 30 eurot sellise asja peale.. hmmm.. ei :D Ma südamest loodan, et seal telkimisplatsi juures on kämpingud ka, siis ma tahaks kindlasti sinna. Aga pole hullu, kinkisin üleeile vennale Baila2, saab seda mängida ja niisama olla. Kindlasti teen ma pilte palju (üritan vähemalt) ja laen pärast siia ka ühtteist :)
Aga ma nüüd lähen vast asju pakkima ja siis käin õe juures, et lastega natuke mängida :) 
Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!