Hiiumaal

Tsau!
Palju päikest kõigile ja sooja! Hiiumaal, Kõpus on hetkel väga hea ilm. Päike paistab ja just tulime ujumast. Vesi on ikka üllatavalt soe :) Kui emaga olen telefonis rääkinud, siis Puurmanis olevat kõikidel päevadel sadanud. Kärdlas ka sajab viimaste uudiste järgi, loodame, et siia ei jõua see vihm.
 Senini on siin väga-väga tore olnud, pole kordagi igavust tundnud. Vahepeal on küll koduigatsus, aga sellele ei ole aega mõeldagi, sest koguaeg on midagi teha. Eile käisime Kõpu ja Ristna tuletornis, trepid on ikka jubedad, mul on täna tõsiselt jalad valusad :D Homme lähme ka Oti, Johanna, nende isa ja Taunoga mõnda kohta külastama enne kui praamile lähme.
Aga oma pere tahaks nii väga näha, sest erinevalt teistest ei ole mul ühtegi pereliiget ega kedagi siin. Teistel on ikka emad, isad ja õed/vennad ka. Mul on ainult Tauno.. aga tema ka kiusab koguaeg ja praegu ka.. küll tahab punupatsi teha, küll mu patja endale saada ja nii edasi :D
Loodan, et ilm kestab ikka homseni ja kirjutan kui jõuan koju!
Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!