Tere kevad!

Hei, mu armsad!   ☀  



Minu arvates on kevadel mingisugune võime muuta inimesed kordades õnnelikumaks kui nad juba on! Jah... ma võin päris pikalt voodi peal aknast paistav päikese käes lebotada ja mõelda.. lihtsalt mõelda. Mõtlen kõigest ilusast, mis mu elus on ja sellest, millest veel unistan.. 😊












Aprillikuu on minu arust niiii kiiresti mööda läinud. 10nda aprilliga lõppes kevadesemestriks kool ja pidi algama praktika. Kuna Eestis on vähe praktikakohti, siis sai minu baasiks kooli stimulatsioonikeskus ja see hakkas mul hoopiski 18. aprill, mitte 10nes. Seega sain ma natukene rohkem puhata, kui muidu oleks saanud. Praktika koosnes mul kolmest osast- antenataalne visiit, mille käigus kogutakse raseduse kuluga seotud andmeid, viiakse läbi vajalikud mõõtmised: RR, SF, KÜ, LSL. Visiidi käigus täidetakse antenataalse hoolduse arvestuskaart ning planeeritakse edasine jälgimine, vajalikud nõustamisteemad ning soovitused lähtudes „Raseduse jälgimise juhendist“. Teine osa oli sünnitusjärgne jälgimine ning visiidi käigus täidetakse vähemalt üks sünnitusjärgse koduvisiidi protokol. Ning kolmas oli perekooli foorumi analüüsimine neljal teemal. Mina isiklikult tänan Kadri, et oli nõus mulle "patsiendiks" tulema! 😊 Kui ma ta kõhubeebit sain palpeerida ja mõõta ja igatepidi katsuda sattusin ma niiiii ekstaasi! Teate kui äge see oli?! Niiii pisike ja kui ma ta südamelööke kuulasin siis mu süda täiesti heldis.. Peale selle on Kadri üks kõige ilusam rase, keda ma kunagi kohanud olen! ♡ Nüüdseks pean kirjutama, et OLI kõige ilusam rase! Maailma suurimad õnnesoovid! ♡


11. aprill käisin paari enda kursusekaaslasega Finnairis tervisenäitajaid mõõtmas- keha koostist ja vererõhku ning vereprooviga veresuhkurt, kolesterooli ja hemoglobiini. Inimesed olid seal kõik niii sõbralikud ja armsad ning eranditult naised! Mis oli üsna huvitav asjaolu 😀

14. aprill läksime Mõnistesse, sest mul oli nädalavahetus vaba. Samal õhtul tehti grilli ja oli väike istumine. Mmmmmm šašlõkk! 
Kohe järgmisel päeval läksime Setomaale Antty vanaema juurde puid laduma (mis oli umbes 15minutit 😀) ja edasi tal tädi juurde Vastse-Liina, kus istusime kõik koos laua taga jälle. Mulle niii meeldib nendega koos olla, sest kõik on nii soojad inimesed 💓
Pühapäeval tulid emme ja issi koos Marteniga ka Mõniste ja käisime kõik koos Lätis. Kvaliteetaeg!

20. oli mul hotell Pallases koolitus ja see oli niii vahva! Ma sain nii palju uut infot, mis mulle edaspidises elus nii tavaolukordades kui ka tööl kasuks tuleb. Põhiliseline rõhk oli mõtete teemal ja mõelda ju mulle ometi meeldib! Maailma suurim unistaja nagu ma olen.. 😙😀

21. aprilli hommikul startisime Anttyga Poola- väike roadtrip! Tegelikult sõitsime koolitusele, kus olime kokkuvõttes esmaspäeva hommikuni. Esimesel õhtul olime oma apartmendis kesklinnas, mis oli täielik kaos! Eesti liiklus ja nö "ajakasutus" liikluses on nagu lapsemäng selle kõrval, mis siin toimub. Ja kuna see apartment meile esimesel ööl väga ei sümpatiseerinud, siis bookisime kohe hommikul kaheks ööks toa hotelli, kus teised meil olid. Warsaw Plaza Hotel. Megaaa mugav ja hubane- KOHE oleks pidanud selle valiku tegema, sest hotell on ikka kindlapeale minek, apartmendi puhul ma nii väga kindel alati ei oleks, et teenus on hea. Teisel õhtul käisime Varssavi suurimas shoping centralis ja pärast seda läksime vaatasime ööelu ka üle. Sattusime mingisse koopasse reaalselt, see oli täpselt selline dr*gparty- hoone oli räsitud, ehituspoolik, maa-all, sisseminnes kleebiti kaamerasilmad kinni, pime, muusika oli korralik õntsumine. Max pool tundi seal olime ja siis vaatasime hetkeks edasi ja tulime hotelli. Üldiselt oli kogu trip mega äge, sest kui seltskond on mõnus, ei saa ju muu kehvem ollagi?


Kui aprill oli tegelikult selline rahulik kuu, siis maikuus ma tunnen juba ette ära, et ma ei tea kus ma aega juurde saan 😀 Peale selle, et mul hakkab 8. mai intensiivi praktika, kus ma olen Tartu Ülikooli Kliinikumi II intensiivis, siis peab sinna mahtuma tööpäevad, et tunnid täis saada ja 22.05-26.05 nädal on mul Tartu Sõjakoolis sõja-ja katastroofimeditsiini praktiline demonstratsioon. Ma ootan kõike seda niiii väga, aga kui ma lõpuks selle maikuu üle elan siis- yess ANGELIKA, you are master then.

Ja siiiis.. ja siiis.. teine juuniiii! Ja Angelika saab 23! 😋 Alles mul oli sünnipäev, päris ausalt! Aasta on niii kiiresti läinud. Nagu, nips ja olemas. Ma olen vahepeal nii palju arenenud ja nii öelda "kasvanud"- targemaks, kogenumaks ja apppiii kui palju uusi inimesi oma ellu juurde saanud! Aitäh Teile kõigile, te olete minu suurim vara- minu perekond, Antty perekond, sõbrad, tuttavad, töökaaslased ja inimesed, kes mind ükskõik missuguses eluvaldkonnas aitavad ja õpetavad! ♡ Olen tänulik!

Aprillikuu pildis:


 Jep, täitsa oskan kuri olla! 👿😀

 Minu kallis!
 Siis kui Antty teab, mis hommikul kõige paremini läheb.. 😃


Ola Warsaw 👏
 Lihtsalt sundisin poseerima haha


 Happy!
 Marten ja Läti munadepüha jänesed! 👀

 Jah, ma olen LÕPUKS OMETI õppinud hommikuti sööma 😃 PUTRU- täielik eneseületus 💪

Matching!


 Tea time 🕔
 Parim osa hotelli juures 😀😀😀😀 #nälg

 #nurselife
 Minu essa porkbelly mis küpses ahjus 4tundi! Jammmiii! 🍴


 Kui pidi hoolega intensiivi eksamiks õppima





Okei.. mis ma ikka nii kiiresti ajas ruttan. Terve maikuu ootab ees veel paar kohtumist õppejõuga seoses emadushooldus praktikaga, tööd (VIIMANE KUU mul R-kioskis), intensiivi praktikat II intensiivis ning sõja- ja katastroofimeditsiini nädal aega. Seega.. 31 päeva pärast saan ma rahus sisse-välja hingata ja öelda, et "jep, tehtud!" 😉😀 

Hetkel kirjutan emadushoolduse iseseisvaid töid, mõtlen suure ootusärevusega esmaspäeval algavale intensiivi praktikale, olen VÄSINUD ja kurnatud, sest ma ei suuda oma aega õigesti planeerida- kõike on liiiiga palju ja nüüd ootab veel nädalavahetusel kaks tööpäeva ka ees.. aga teate?

Arrrrrmaastaaaan teid kõiki südamest! 💓 Ma olen niiii rõõmus iga kommentaari peale, mis mulle uue sissekande järgselt kirjutatakse ja süda muutub kohe kordades helgemaks. Vahest kirjutavad mulle sellised inimesed, kellest ma ei ootakski, et ta mu blogi loeb ja see üllatab mind niiii väga ja niiii siiralt! Ma olen tänulik Teile, armsad, ma olen tänulik oma perekonnale, et nad on minust teinud selle inimese, kes ma olen, ma olen tänulik Antty perekonnale, kes on minu jaoks kui teine pere, ma olen tänulik oma sõpradele ja töökaaslastele, et te igapäev mulle endast midagi juurde annate, ma olen tänulik oma õpetajatele, juhendajatele, koolitajatele ja kõigile neile, kes mulle midagi elus õpetavad ja minusse usuvad ja kõige tänulikum olen ma Anttyle, et ta igahommiku mulle otsa vaatab ja ma näen, et ta usub minusse- toetus inimestelt on mulle kõige olulisem ja motiveerivam. Te olete minu süda! 💓

Kaunist kevadet Teile! Päikest ja soojust ♡

Angelika


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!