Midagi teistsugust

Hei, armsad!

Oma tavapärase ülesehitusega postituste vahepeale tegin natukene teistmoodi sissekande.
Nimelt kogusin erinevatest portaalidest küsimusi, et neile vastata. Alguses on minu enda küsimused-vastused, teises osas lööb juba Antty ka kaasa!


Foto: Marju Perova Foto



Lugema!


1. Mõtle viimasele inimesele, kes ütles, et armastab sind, usud öeldut? 100%
2. Kas astuksid praegu 18-aastasega suhtesse? Ei, sest mul on üks 23ne juba :D
3. Millal olid viimati nii vihane kui ka õnnelik? Ausalt öeldes ei mäletagi sellist seisu.
4. Kas oled kunagi naeratanud võõrale? Teen seda igapäev: tänaval, poes, koolis :)
5. Kas mingi laul meenutab sulle kedagi? Jaaaa
6. Mida sa praegu kannad? Pesu ja Antty pluus
7. Kui tihti kuulad muusikat? Siis kui Antty laseb :D
8. Kas kannad teksaseid iga päev? Väga harva
9. Kas usud, et elu muutub aastal 2017? Mis elul viga? :)
10. Kas oled suur suhtleja inimene? No suu käib ikka kogaueg :D
11. Kas oled kedagi B tähelist suudelnud? (perekonnanime järgi) Ei tea küll
12. Aga S tähega? (perekonnanime järgi) Arvan küll
13. Kas kannad autoga sõites turvavööd? Alati (ees istudes), taga siis kui juht või keegi minuga pahandama hakkab :DD
14. Kas hoolid kui inimesed sinust halvasti räägivad? Õnneks ma ei kuule, et keegi räägiks.
15. Kas lahkud millalgi linnast? Maale vahest ikka
16. Millal viimati nutsid, miks? Vist eile. Ma lihtsalt olen väga-väga-väga emotsionaalne inimene.
18. Kas oled kunagi kellegile öelnud, et armastad teda? Ikka ja!
19. Kui saaksid enda silmavärvi muuta, siis mis värvi valiksid? Olen oma rohelisega ka täitsa rahul.
20. Kas on olemas poiss, kelle nimel oleksid kõigeks valmis? Antty!
21. Kas sind on täna miski ärritanud, mis? Ei.
22. Kas sulle meeldib kui poiss sind laubale suudleb? Jaaa! Olen lugenud, et see on märk, mis süboliseerib kaitset. Antty teeb seda päevas vähemalt 10 korda kui mitte rohkem :D
23. Kas sa oled suhtes selle inimesega, kellega viimati rääkisid? Jep
24. Mille peal sa praegu istud? Tooli
25. Kas keegi (peale su pere) ütleb sulle tihti, et armastab sind? No päevas kerge 10-15 x tuleb ära :D
26. Kas oled kunagi kedagi tahtnud, keda sa ei saa? Kõik on selle perioodi ilmselt elus läbi elanud :D
27. Kes oli viimane inimene, kellega enne magama jäämist rääkisid? Igaõhtu on selleks Antty.
28. Kus on pärit su särk, mis sul praegu seljas on? Antty kappist :D
29. Kas keegi vihkab sind? Ma isiklikult ei tunne sellist sõna :)
30. Kas kuskil sinu toas on peidetud tühjad alkoholi pudelid? Poolik glögipudel on kapil kurvalt seismas :D
31. Kas sulle meeldib vaadata õudusfilme? Arrrrmastan!
32. Kas tahaksid keeleneeti? 9. aastat olemas juba :D
33. Kui saaksid kustutada ühe aasta täielikult, siis mis aasta see oleks? Hmm.. ei tahakski..
34. Kas nägid eile unenägu? Iga öö näen
35. Kas usud, et oled 5 aasta pärast abielus? LOODAN :D (ma tean Antty, et sa seda loed :D :))))))) ) .
36. Kas arvad, et kellegil on su vastu tunded? SUHT kindel :D
37. Kas arvad, et keegi mõtleb hetkel sinust? Ja!
38. Kas sul oli eile hea päev? Iga päev on niiiii niiiii hea! :)
39. Kas olid 2 kuud tagasi suhtes? Ja.
40. Kas keegi on sulle öelnud, et ei taha sind kunagi kaotada? Jaaa!
41. Mis on kooli parim omadus? Teeb täitsa targaks! :D
42. Kas sul on Facebookis endast pilte? Jah.. :D
43. Kas tegeled koolis kirjavahetusega? Oldschool stuff.. :D
44. Kas olid eelmine suvi vallaline? Väga :D
45. Kas su elu on kahe aasta tagasi eluga sarnane? Mõneti küll :D
46. Mida peaksid praegu tegema? Õppima psühhiaatria testiks.
47. Kas vihkad viimast inimest kellega rääkisid? Ma reaalselt ei vihka kedagi. 
48. Kas oled kõigiga sõbralik? Ja! 100%.
49. Kas sulle on keegi meeldinud, keda sa ei arvanud meeldivat? Hmm.. ma ei saa isegi küsimusest aru haha
50. Mis koksi jood tavaliselt väljas olles/peol vms? Üldjuhul viin+ apelsinimahl, viimasel ajal Martini/ totino+ sprite+ lime
51. Kas oled tugev enda tunnete varjamises? Vajadusel küll :D
52. Kas sulle meeldib keegi? ARMASTAN! :)
53. Kas eelistad olla sõber poiste või tüdrukutega? Boys, boys, boys.
54. Kas keegi su sõpradest on sind nutmas näinud? No ma olen mega emotsionaalne, seega jah :D
55. Kas on midagi minevikust, millest või kellest rääkimist väldid? Ei.
56. Kas oled kunagi näinud sõpra, kes poisi pärast nutab? Loomulikult.
57. Kes on sinust rumalaid jutte levitanud? Mõni inimene ikka :D
58. Kas su küüned on hetkel valgeks värvitud? Täitsa loomulikud.
59. Kas su järgmine suudlus võib osutuda veaks? Kindlasti mitte :D
60. Tüdrukud armastavad poisse, kes nutavad, tõsi? Hmm.. ei näe seost :D
61. Kas oled kunagi avalikus kohas minestanud? Jaa.
62. Kellega rääkisid viimati telefonis? Issiga
63. Milline sa praegu välja näed? Kodune :D
64. Kas on keegi, kellega saad olla täielikult sina ise? Üldjuhul kõik inimesed :D Aga kodus Anttyga olles olen ikka 110% mina ise. Koolis, väljas jms ehk seda veits imelikumat poolt püüan miinimumil hoida :D
65. Kas suudad pühendada end vaid ühele inimesele? Teen seda iga päev :)
66. Kas on keegi vastassoost, kellele võid kõigest rääkida? Jaa.
67. Kas oled tundud end kedagi asendavat? Mingit usaldusisikut kindlasti.
68. Kas ärkasid hommikul pahuras tujus? Täitsa hää tuju
69. Kas oled armukade inimene? Nope :D
70. Kas on keegi, kellega oled alla andmas? Hmm.. ei.
71. Kas ootad, et kedagi näha saaksid? Jaaa, oma pere ja Antty oma :)
72. Nimeta paar tegevust, mis homme tegema pead. Õppima, kirjutama, koristama, süüa tegema.
73. Kelle ees viimati nutsid? Antty.
74. Kas on keegi, keda sa iial ei unusta? Loomulikult!
75. Mida teeksid praegu koos inimesega, keda igatsed? Emmet, issit, õdesi-vendasi... :( Lihtsalt tahan kallistada!
76. Kas oled kunagi küüsi värvinud? No eiiii tea.. :D
77. Kas sulle on keegi kunagi sinuga samast soost meeldinud? Kõik meeldivad!
78. Kas on keegi, kellele võid KÕIGEST rääkida? Ja.
79. Kui su tõeline armastus ilmuks su ukse taha ja vabandaks, mida teeksid? On mul täitsa toas ja vabandada pole hetkel millegi eest :D
80. Kas sulle on kunagi keegi meeldinud, keda su sõbrad vihkavad? Ei.
81. Kas oled kahe kuu pärast suhtes? Loodetavasti haha
82. Kas tunned kedagi, kelle nimi on Mihkel? Päris mitmeid.
83. Kas olid see aasta märtsis suhtes? Jaa
84. Kas oled õnnelik? Mega, mega, megaaa õnnelik!
85. Kellelt oled viimati sõnumi saanud? tele2 :DD
86. Kui isik, kes sulle meeldib ütleks sulle, et talle meeldib keegi teine, mida vastaksid? See on elu :)
88. Kas oled kunagi endast vanemat suudelnud? Ikka juu.
89. Kes on sinuga su profiilipildil? Naeratus!  :P
90. On keegi sulle liblikaid andnud? Ei?
91. Kes pani su viimasena naeratama? Ikka Antty
92. Kes tegi su tuju viimati halvaks? Ma ei teagi..
93. Mis on su laua peal? Kuna ma olen köögis laua taga siis kohvi tass, läpakas, Antty oma läpakaga, lilled ja vaagen, kus on müslibatoonid, õunad, avokaado ja üks nukker banaan, mis söömist ootab :D
94. Mitmes interneti lehel omad kasutajat? Uuuh.. mingi kümnel vähemalt (enamus kooliga, meilidega jms seotud).
95. Mida tahaksid enne aastavahetust teha? Niiii palju oleks ja tahaks teha!
96. Mida viimati sõid? Viimati sõin eile õhtu ja õuna :D
97. Mida viimat jõid? Kohv
98. Mis kell on? 9.10
99. Mis on su lemmik aastaaeg? Suviiii!
100. Mida sa hetkel teed? Blogi ja siis söön korraks ja lähen kooli psühhiaatria iseseisvattööd tegema.


Järgmise puhul vastasin nii mina kui ka Antty, mõlemad iseenda kohta.
Minu kommentaarid Antty vastuste taga on kursiivis. Lihtsalt pidin mõnda asja kommenteerima :D:D


Mis on viimases sõnumis, mille kõige viimasena kirjutasid ning kellele see oli?
Antty: "Okei, mul probleem juba lahendatud." Heigole
Angelika: "Sushiriis, suhsiäädikas, norilehed." väiksele õele :D

Mis kellast sa enamasti ärkad?
Antty: "8.00"
Angelika: "Koolipäevadel siis kui kellaaeg kindel, aga muidu mingi pool tundi pärast Anttyt."

Mida sa teed, et lõõgastuda peale pingelist päeva?
Antty: "Mängin boom beachi." Tõsi see on :D
Angelika: "Vann!"

Kus leidis aset su viimane suudlus ja kellega?
Antty: "Köögis, musuga." Tuli ja musitas kui ma oma videosi youtubest vaatasin :D
Angelika: "Pean nõustuma eelkõnelejaga :D"

Kas sa naudid oma tööd? Kui oled töötu, siis miks?
Antty: "Naudin."
Angelika: "Õpiiiin!"

Mis see on, millele sa viimasel ajal palju mõelnud oled?
Antty: "Tulevikule. Materiaalsele kindlustatusele."
Angelika: "Kool."
Eriti sarnased vastused meil :D:D

Mida sa ootad tulevikult?
Antty: "Õnnestumisi."
Angelika: "Kõike seda, millest unistan!"

Kas sul on tätoveeringuid? Kas sa tahad neid juurde teha?
Antty: "Ei ole. Aga tahan teha fullsleeve."
Angelika: "On. Tahan ja tahan ja tahan veel."

Mida sa enamasti hommikuks sööd?
Antty: "Kohv ja võileibu."
Angelika: "Kohv ja vahest võikut." Ma pole eriline hommikusöögi sööja, aga tänu Anttyle õpin seda tegema vaikselt :D

Nimeta kolm asja, mis sulle enda juures meeldib?
Antty: "Kõik!" Antty ütles, et "kui ma midagi ütlen, siis on see egoistlik" aga KÕIK ei ole egoistlik hahah :D
Angelika: "Positiivsus, otsekohesus, avatus."

Nimeta 3 asja, mis sinul ning su kaaslasel on ühist?
Antty: "Hea huumorisoon (tänu sellele on iga päev üks suur nali :D), mõlemad ülienergilised, mõlemad ütleme üksteisele päevas miljon korda, et armastame 11." See nagu mingi reegel meie elus :D
Angelika: "Mõlemad ilusad, targad ja osavad :D"

Kui sa avastaks hommikul ärgates, et sulle tekkis üleloomulik võime, siis mis see oleks?
Antty: "Ma tahaks, et ma suudaks oma aju kasutada 100%selt, nagu filmis "Litimless"." Minu meelest suudab ta seda juba praegu teha hihi
Angelika: "Võime teha inimesi õnnelikuks."

Üks piinlik moment sinu elust?
Antty: "Kui pidin umbes 14aastasena kogu kooli ees vabandama, sest ma tuletõrje häirenupu sisse lõin." Ma niii kujutan seda lihtsalt ette ja naeran kui see lugu mulle Anttyst meelde tuleb :D:D:D
Angelika: "Kui töötasin Tartus restoranis ettekandjana, siis ühe päevalõuna aeg, talvel, kui inimesed oma saabastega lund sisse tõid ja see veeks põrnadale sulas, siis läksin lõuna tipptunni aeg oma ülemusele ja tema mehele kohvi lauda viima, laud oli suhteliselt leti juures, rahva järjekord oli megaaaa pikk, saal rahvast täis ja kõnnin mina kõrvuni naeratusega, nina püsti ja kohvitass käes laua poole ja järgmine hetk.. olin kogu kõigega pikali maas, m i l j o n pilku mind jälgimas, kaasa arvatud mu ülemus, ta mees, poeg ja.. kolleegid. Sel hetkel mõtlesin küll, et kas ma tõusen või mängin surnut! Niiiiii piinlik oli."

 

KAS SA NAERATAD ALATI PILTIDEL?
Antty: Ei.
Angelika: Enamjaolt.

KAS SA OLED METSAS PISSINUD?
Antty: Ofcooors.
Angelika: Ja.

KAS SA OLED TANTSINUD ISEGI SIIS, KUI MUUSIKA EI MÄNGI?
Antty: Ja.
Angelika: Yeeess.

KAS SINU ARUST ON OKEI, KUI MEHED KANNAVAD ROOSAT?
Antty: Ja.
Angelika: Loomulikult!

MIDA SA ÕHTUSÖÖGI KÕRVALE JOOD?
Antty: Piima.
Angelika: Piima.

MIS ON SINU LEMMIKSÖÖK?
Antty: Pasta.
Angelika: Sushi.

MILLAL VIIMATI KIRJUTASID SA KELLELEGI KIRJA PABERIL?
Antty: Suvel mingi aeg. Jah, Antty jättis mulle kirjakese üks hommik (PS! selle kirjakeste kirjutamise on ta minult õppind:D) sisuga: Musu, tahtsin Sulle öelda midagi.. oled mulle nii nii kallis! Ma olen niiiiii nii õnnelik, et Sa mul olemas oled! - Sinu musu :)
Angelika: Anttyle mingi kirjakese. 

KAS SA OLED LAISK?
Antty: Kohati võib-olla.
Angelika: 100%.

KAS SA KARDAD KÕRGUST?
Antty: Ei.
Angelika: Mõnikord :D

KAS SUL ON KUNAGI OLNUD DEJA-VU TUNNET?
Antty: Jaaa.
Angelika: Mega tihti!

OLED KUNAGI VÕTNUD TANTSIMISKURSUSEID?
Antty: 7 aastat käisin peotantsus.
Angelika: Gümnaasiumis olid koolis peotantsukursused.

TEE VÕI KOHV?
Mõlemad: KOHV!

MIS ON SINU LEMMIK VÄRV?
Antty: Valge, must, sinine, punane, roheline, lilla... ta olekski neid loetlema jäänud :D:D
Angelika: Sinine, punane, must.


See küsimustik on orginaalnimega "boyfriend tag" ehk Antty vastas minu kohta, mina vastasin tema kohta. Seega, vastus mis on minu nime taga, käib Antty kohta ja vastupidi:

Kus me kohtusime?
Antty: Klubi Atlantis
Angelika: Kahjuks nii see on :D


Sinu esmamulje minust?
Antty: Hästi rõõmus ja positiivne tüdruk.
Angelika: Niiiiii veider hääletämber! :D Ja PS! enam ma ei suuda seda Antty häälest eristada ja see ajab mind närvi, sest ma tahan!!! :D

Kuna sa tutvusid minu perekonnaga?
Antty: Angelika emaga aprillis, isaga vist maikuus.
Angelika: Mina kohtusin Antty perega juunis. 

Kas mul on mõni veider komme?
Antty: Antty tõi ainult selliseid välja, mida mina ei ole nõus oma blogis kajastama :D:D
Angelika: Antty viilib oma küüsi igapäev põhimõtteliselt, jumal küll, miksssssss??? kallis???
Kui kaua me oleme koos olnud?
Antty: 7 kuud umbes
Angelika: true story
Aga mõlemil on selline tunne, et kauem. Nagu teaks inimest juba aastaid.. selline äratundmisrõõm igas asjas, nii palju ühiseid mõtteid ja ilmselt see, et me oleme niiiiiiii (hirmuäratavalt) paljudes asjades sarnased.


Kuhu oli meie esimene ühine reis?
Antty: Austria- vienna
Angelika: Austria

Mis oli esimene asi, mis sa minu juures märkasid?
Antty: Säravat naeratust!
Angelika: seda kui lühike Antty on :D:D:D:D ok ok, ma ikkagi ainult õlani :D

Mille üle me kõige rohkem vaidleme?
Antty: ei vaidlegi
Angelika: nõnda vist on jah

Kus ja kuna oli meie esimene suudlus?
Antty: klubis
Angelika: õigus :D
Kuradi klubi...

Mida mulle meeldib telekast vaadata?
Antty: tsiteerin sõna sõnalt Antty vastust: Kõikke sitta mida telekast tuleb! 
Angelika: Antty ei vaatagi eriti tv´d.

Nimeta üks asi, mis mulle ei maitse.
Antty: Ananass, sibul, pudrud, tatar.. ja siis ma tuletasin talle meelde, et ÜKS ASI..ÜKS kallis..
Angelika: Maks.

Mida ma endale restoranist juua tellin kõige sagedamini?
Antty: Punast marjateed. PS ma ise arvasin, et veini.
Angelika: Õlle, mahl või keefiri.

Mis number jalanõusid ma kannan?
Antty: 36
Angelika: 41

Milline oleks minu lemmik võileib?
Antty: Teraviljasepik, või, salatileht, lõhe, keedumuna või siis sepik, või, sink/vorst, juust, praemuna (seest munakollane toores!!!), majonees
Angelika: Anttyl täpselt sama! PS nendega ma ta ära seal veebruaris võlusingi :D:D

Mis värvi on mu silmad?
Antty: Rohelised
Angelika: Sinised ja vahest millegipärast hallid :D

Kes avaldas esimesena armastust?
Antty: Mina!
Angelika: Kindlalt Antty :D

Milline minu tegevus sind kõige rohkem häirib?
Antty: See kui sa tuled tuppa, paned teleka käima, aga ise ei vaata seda ja vahet kõnnid vapsje ära siit toast üldse. Mul on lihtsalt mingi komme külge jäänud, et esimese asjana kõnnin suurde tuppa, panen telksi röökima ja siis elan oma elu edasi :D
Angelika: Mind häirib kõige rohkem kui Antty omale soengut teeb ja see juukselakk mu pea valutama paneb, IGAKORD!! :D

Milline on sinu lemmikmälestus minust?
Antty: Iga päev sinuga on eriline! AWWWW MUSKA.
Angelika: "Fotokollaaz LOVE", mille mulle sünnipäevaks tegid.

Mis loom ma oleks? Miks?
Antty: Tiiger. Tundud rahulik, aga tegelikult võid hetkega emotsiooni muuta :D
Angelika: Tigu-gepard. Hilineb igalepoole, aga samas jõuab kõikjale! Nii Antty puhul on :D

Kelle jalas on meie suhtes püksid?
Antty: Mõlemi.
Angelika: 100% nõus.
Päriselt ongi nii! Kõike teeme koos, isegi pesu paneme koos kuivama ja süüa ostame koos ja otsustame koos ja.. täielik kompromisselu!
Sellina see sai :) Meil endal oli küll põnev mõelda ja naerda, tehke sama järgi, et igapäeva natukene särtsu juurde lisada! 

PS. kirjutan aegamisi ka postitust, mis on enam-jaolt meie fotoshuudi piltidega!

Naeratage,

Angelika



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!