Love is in the air..



Hei, armsad!

Foto: Marju Perova Foto

Vähem juttu, rohkem pilte! - Minu puhul küll tavatu olukord, aga silmailu on kordades rohkem hetkel näidata kui lobiseda! OK, ok, hästi natuke ikka lobisen ka.



Minu blogi kauaaegsemad lugejad/jälgijad on kindlasti pannud tähele, et viimase poole aasta lõikes olen oma päevaelu, rõõmu, pere, sõprade, kooli, praktika ja kõige muu kõrval kirjutanud palju ka kellestki nimeliselt. Kellestki, kes on minu kõrvale ootamatult tulnud.. ja jäänud. Küll suhtes olles ainult pool aastat, aga tundes nagu mitmeid. See kõik on täpselt see, millest ma koguaeg olen oma blogis rääkinud ja oma unistustest kirjutades mõelnud. Kõik see on kohati hirmutav, aga samas nii.. sõnuseletamatult hea! 

Kui ma muidu olen maailma suurim unistaja, siis alati olen ma siiralt sõbrannade õlale käeaga patsutanud ja öelnud: "Sa ei saa kunagi öelda, et sa jääd selle inimesega elu lõpuni kokku, SA OLED ALLES K*RADI 18.. VÕI 20.. VÕI.. MAITEA, NII LOLL JUTT!" Ja mis nüüd on? Neiu Angelika tunneb praegu täpselt sama asja! Mitte sellesmõttes, et oleks endale kinnitanud igaõhtu, et nii on ja nii jääbki, vaid sellesmõttes, et ei tunne mitte millegi muu jaoks vajadust! Tõsimeeli. 

Aga mida sa muud teed, kui sul nii imeline elukaaslane on? Süüa teeme koos, koristame koos, poes käime koos, lolli mängime ka koos! :D Alles nüüd ma olen aru saanud, et mida tähendab olla suhtes "sina ise". See ongi see kui sa ei häbene eneses midagi. Armastad end sellisena nagu sa oled. Ja sind armastatakse sellisena nagu sa oled. 
Kuna ma olen selline energiat täis ja koguaeg nägu naerul, siis Antty on mulle öelnud, et ta on tänu minule hakanud mõistma, kui palju tähendavad elus väikesed asjad. Mul on selline komme, et vahest jätan kirjakesi kuhugi Anttyle või küpsetan mõne muffini südametega või saadan teisest toast oma ilusas pesus pildikese või mõne teksti- ja inimene tuleb ja siiralt naeratab mulle ja ütleb: "Aitäh, et sa olemas oled!" Kõige naljakam selle juures ongi see, et ma ei pinguta üldse.. ja inimene on rahul, tänulik ja õnnelik. 

Ja mina olen ka tänulik! Tänulik, et Antty on just selline nagu ta on. Minu armas, kallis päikesekiir! Kõik minu sekundipealtmuutuvadtujud annab andeks ja toob veel peale selle hommikukohvi- ja söögi voodisse ka! 

Ja tark on! Oi oi kui tark on.. koguaeg kõrvalt vaatan ja kuulan ja imestan. Imestan, et kui palju teadmisi saab ühe inimese pähe mahtuda.. 
Ja kõige rohkem meeldib mulle Antty puhul see, et ta koguaeg ütleb mulle nii armsasti. Isegi kui ma näen välja tegelikkuses nagu kolm ööpäeva magamata olnud :D No näiteks ärkan hommikul üles- mega unine, silmad veel endal pool kinni, juuksed sassis ja siis Antty teeb silmad lahti ja esimene asi kõlab sealt: "Muska, ma armastan sind. Sa oled niiiiiiiii nunnu." Nagu.. mida kuradit????! :D Ütlen, et: "Ise oled!" Ja on küll jah... ma ilmselt võiksin juba kirjutada mingi väikse raamatu ja seda teile kõigile lugeda anda ja ise loeks kohe 100x järjest! 

Üks päev istusime Võrus kohvikus ja Antty üks sõber ütles, et: "Kui sul on selline mees kõrval nagu Antty, et mida sul veel vaja oleks?" Vaatasin korra Antty poole ja mul polnud vaja isegi mõtlemishetke.. sest küsimus oli 150% õigustatud.. Polegi midagi vaja. MINU ÕNN, RÕÕM, ARMASTUS, NAERATUS, PÄIKE.. MINU KÕIK!

Onju kuldaväärt?

 
No näete, jälle valetasin, et ma ei räägi, ikka rääkisin ja kuidas veel!

Lihstalt tahan jagada oma rõõmutunnet ja õnne ja.. Ah, vaadake ise!



Piltide fotograaf on Marju Perova, facebookist leiate ta Marju Perova Foto nime alt. Minge ja vaadake! Hetkel pildistab Marju megaaaaa hea hinnaga kõiki ja kõike, minge ja kasutage võimalust! Ilusad pildid on garanteeritud ja meeldiv seltskond samuti!  

















Naerata! Sest tead mis? Naeratus on ilusaim asi, mida inimene kanda saab!

Angelika 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!