Sina ise..





Kõik, kõik on uus- nüüd kohe aprillikuus?
Angelika jaoks jah!
Lõpetasin oma praktika Nahakliiniku statsionaaris ja alustan esmaspäevast Ülikooli Kliinikumi üld- ja plastiliskirurgia osakonnas.
Nahast oli tõsiselt kurb ära tulla, sest kõik need inimesed, kellega ma seal tutvusin on niivõrd toredad ja armsad! Ma ei tea, kas üldse kunagi kohtan mõnes osakonnas nii ühtehoidvat ja m i n d hoidvat meeskonda. Ma olen niii tänulik kõige eest!

Kirurgias püüan ikka sarnaselt eelnevatele kogemustele siingi enda rõõmsat meelt ja head tuju igapäevaselt hoida. Ma loodan, et kogu see periood sujub ainult hästi ja ilma suuremate probleemideta. Ja lootus ju ongi see, mis jääb!

Nahakliinikus läks mul kõik kuni lõpuni super hästi. Võtsin juba iseseisvalt patsiente protseduuridesse, keegi midagi kuskil küsis, teadsin küsimustele isegi vastust.. Nii hea tunne on see!
Viimasel päeval astusin majast natukene kurval meelel välja.. Ma ei leiaks lihtsalt õigeid sõnu, millega seda praktikaperioodi kirjeldada. Kõik inimesed on lihtsalt imelised! Ja nii see kõik seal läbi saigi..


See pooleteise nädalane puhkus (23.03-02.04), mis mul nüüd kahe praktika vahele jäi, oli niiii vajalik! Mõnel päeval sain maal olla ja siis olime ka Marteniga põhimõtteliselt kahekesi päevasel ajal. Oiiiiii milline pätt ja krutskeid täis ta meil ikka on! :D Ainult lollus lolluse otsa :D Ausõna. Väljas käisime siis ka enamus ajast vedelesime mõlemad lumes pikali kui jalgadel :DD Aga see kõik teeb mind niii õnnelikuks. Vahest jäin vaatama mida ta teeb mõnes olukorras ja see oli niiiii armas ja südantsoojendav. Kuigi mitte alati :D.. näiteks kui jõudsime koduni siis minule ütles ta teeotsas kus tee läheb kaheks "TSAU", et ma kõnniks üle lume ja ta ise läheb mööda kõnniteed. Olgu. Kõndisin siis ja.. jälgisin teda ja maru uhke kõnnakuga tegi oma kümme sammu ära kuni tuli suuuuuur veelomp ja opssssss kahe jalaga ta seal sees oligi!!! :D "Marteeeeeeen, mida sa teed." ja vastuseks sain "No APPPPIIIIII." Niiet see eraldi teekond oli ikka eesmärgipärane :D Aga saa siis sellise peale kuidagimoodi pahaseks? Ometi mitte ju! Minu suurim õnn :)



Muidu on kõik ainult hea ja veel parem! Ma tõesti ei oskaks oma elult mitte midagi enamat soovida kui kõike juba on.. Ma olen nii tohutult tänulik iga inimese eest oma elus, iga tutvuse eest, iga koosoldud hetke eest.. Südamesse mahub nii palju ilusaid tundeid ja pähe tohutu palju ilusaid mõtteid!

Südameuuringute valikaine lõpeb ka järgmisel nädalal ära, kui test saab positiivselt tehtud. Sel nädalal tegin veel esitluse veloergomeetril EKG-koormustesti kohta ja käisime kliinikumis mõndasid kardioprotseduure vaatamas ja ma jäin pärast veel õppejõuga haigla, kus tegin koormus-EKGd.

Ahhh.. mis ma oma koolist ja tööst pläran.. vaadake ilma! IMELINE!!! Hommikul linnud laulavad rõduääre taga, päike paistab toaaknast sisse, teed on kuivad, mõni üksik lumehunnik veel seisab teeääres (kust mul ilmtingimata on a l a t i vaja üle ronida.. eks selline see 21. aastane käitumiselt olema peabki :D). Ilm on tõesti võrratu ja võiks ju öelda, et kevad ongi käes.. ja see vihm, mis vahest tibab meeldib mulle niiiiii väga.. see värskus, mis pärast vihma õhku tekib on lihtsalt nii nauditav.








Pildis:

 Laisa inimese hommikusöök

 Üks musine päev oli!

 Käisime rokkisime natukene Termikaga

 Sest ükshommik tuli üleöö selline talveilm tagasi! :)


 Minu päike!

 Mis ikka bussis muud teed.. eksju

 Minu ilus Puurmani!
 Tassisin Ressi Meie Mehele Atti...

 Maal on hea! #maailmasuurimadlahendamatamõistatused
Raamat, mis mul on umbes 5x läbi loetud, aga ikka arvastan igakord enese jaoks midagi uut! :D

Kui 10h vahetust on selja taga.. :)





Ma praegu olen kodus,
teki all soojas,
oma lemmikmaailmas- unistuste omas,
ja ma mõtlen.. mõtlen.. ja mõtlen.. mõelge.. On inimene. Ta ärkab hommikul üles, avab silmad.. ja alates sellest hetkest on ta iseenda "ülemus". Iseenda mõtete, tegude, käitumise peremees. Oma päeva suurim kujundaja. Kõik sõltubki sellest inimesest. Kui minna päevale vastu naeratusega, naeratavad teisedki. Kui teha asju südamega, nähakse tehtut. Kui ta teeb vea, tuleb seda võtta kui õppetundi. Olukorda, millest järgminekord mööda astuda. Kui ta midagi saavutab, tuleb tunda rõõmu. Jagada seda rõõmu. Kõik mõtted tekivad selle inimese peas. Kõik öeldud sõnad tulevad selle inimese suust. Kõik.. Tead kellest ma räägin? Sinust. Jah. Ja nüüd mõtle Sina.. Kogu sinu päev sõltubki eelkõige sinust endast, teised on abikäed, mis mingilmääral võivad siia-sinna suunda asju mõjutada. Aga eelkõige oled Sa ise. Tuleta seda enesele igakord meelde.





Palju päikest igasse päeva, ilusaid tundeid ja mõtteid, sooje hetki ja tohutult naeratusi!
Just nii värilisi päevi!





Angelika


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!