Veel viimast..



Hei,   
    

üldiselt on sedasi, et statistikat vaadates tõestavad arvulised näitajad asjaolu, et suvekuudel on klikke postitustele vähem. Seetõttu olen ise ka laisem ja kirjutan vähem.. vahest ju tohib.



Ja kui päris aus olla, siis ega ma midagi väga teinud ei ole ka. Ikka ainult lõbutsen ja puhkan.. Laisk nagu ma olen. Olgu.. tegelikult pean rõõmusõnumina teatama, et kuigi ma eelmisest postituses suure suuga lubasin, et ma tööd ei saanud enese tingimustele sobivat ja lebotan kõikse suve, siis nüüdseks on asjalood muutunud. Nimelt käisin 27.07 Tartus, Villa Margarethas töövestlusel ja järgmisel päeval proovipäev. Poole kohaga töö, ideaalne minule kui tudengile. Toateenindaja. Ehk siis kui numbrituba vabaneb, pean selle korda seadama, pesu vahetama jne. Mõtlesin, et mis see ikka on.. Koristada oskab ju igaüks, aga noh.. eksisin. Kõik peab olema ideaalne. Ja kuna see hotell on vanas puumajas, kus on mega palju treppe ja käimist, siis mul olid esimese päeva lõpuks lihased nii valusad. Töö on etapiti ja seal vahepeal pean ma käima laos- uue voodipesu, rätikud, minibaari sisu, palsamid, šampoonid ja muu vajaliku kraami tooma ja see on meeletu jooksmine. Ilmselt ei oska ma seda õiget kirjeldust siia üles panna, seega ei saa vast õiget aimu asjast. Mis ja kuidas edasi saab, eksnäis, sest tunne on küll selline, et nädalavahetustel töötamine pole minu rida. 

Enne seda jõudsime Triinuga 22. juuli Star fm suvetuurile. See oli nagu üliiii lahe. Traffic on nagunii super eksole, seda teab igaüks. Aga 2 Quick start.. lihtsalt VAU! Nad on laval niiiii lahedad. Juba ootan kuna saaks uuele esinemisele minna, sest see on nagu väärt muusika, väärt elamus neid pillimehi tantsimas vaadata. Olime Triinuga lava ees ka ja no ilusad tüdrukud kah ja värki ja need pillimehed veits ikka nagu tsekkasid ja tegid seal nalja ja siis tuli "Naerata" lugu, kus alguses oli ühe puhkpilli soolo ja siis ta tuli meie ette kõlarile seda tegema ja see oli nagu aaaaawwwwwwwwwww. Sulasime seal koos :D



Kuna minuga juhtub tihti igasuguseid jamasid, siis juhtus seda jälle.. Läksin siis mina 2. august semudega Atlantisesse (tegelt mul oli hullem väsimus ja oleks heameelega kodus olnud). Aga.. kuna ma varem lubasin, siis oli minek ikka. Alguses oli kõik väga timm -tantsud, koksid, shotid. Kuna ma käekotti ei võtnud vaid ainult rahakoti, siis tüütas selle tassimine ära ja ei hakanud seda Liisu kotti ka suruma. Panin hoopiski oma telefoni rahakotti ja viisin ette garderoobi hoiule, nii nagu ikka kõik seda teevad. Umbes poole- kuni tunni möödudes otustsasin, et mul on nüüd ilmtingimata oma asju vaja ja läksin neid küsima, aga mida polnud, olid minu asjad??! Okei.. kus nad siis on? Tüdrukud otsisid ja otsisid, no ei ole. Siis avastas üks neist, et ta ise andis need v i s t valele inimesele ära, mingi püsiklient, kes seal tihti käib. Ta isegi teadis umbes nime ja seega lubas mulle, et võtab taga ühendust kui tööpäev lõpeb ja kirjutab ta vastusest ka mulle. Muidugi ma jõlkusin mitmeid kordi enne kui klubist ära läksime, et nohhhh, ÄKKI on ikka tagasi toodud, inimene ikka saab ju aru, et tegu pole tema rahakotiga ja telefoniga??? (Ma küll saaks, isegi joobes olekus). Aga ei. Rääkisin veel turvameestega ja töötajatega, esmaspäeval pidavat siis turvakaameratelindid läbi vaadatama. Selleni õnneks asi ei jõudnud, sest too sama garderoobineiu, kes mu rahakoti võõrale ära andis, kirjutas järgmine päev, et tõesti, tõesti, asjad on tolle sama tüdruku käes, kelle käes ta neid arvas olevat. JUHUUUU JA VALLLERAAA!!! Läksin siis hoopiski ise Diamond&Rust caffesse, et asjad kätte saada.. 

Eriti armas oli see, et kuigi ma olin klubis natukene (:D) joonud ning teadupärast joobes inimesed võivad vahest kurjaks ka muutuda, siis töötajad kiitsid mind seal, et kui rahulik ja leebe ma ikka olen ning asja sellise rahuga võtan kuigi kõik mu isiklik vara (kaardid, miljonid (haha tegelt mul raha nagunii pole), telefon- pool elu ühesõnaga, kui mitte kolmveerand) on kadunud. Aga ma mõtlesin, et kui neid asju pole, siis pole. Mis ma ikka tegema peaksin? Karjuma ja räuskama hakkama või? Ilmselt mingi sisetunne ütles, et küll kõik normi saab. Saigi. Sest inimene, kes sellise vea tegi oli ise väga kiire tegutseja ja mu tuhat tänu lähevad talle, et ta hoopiski nii tore on. Ja teised tuhat tänu lähevad sellele tüdrukule, kes mu asjad tagasi toimetas. Asjade kadumise puhul oleksin ma saanud süüdistada tegelikult ainult iseend, sest mina need asjad eelkõige sinna hoiule andsin ju. Aga lõpp hea, kõik hea.


Ja muidu mul ikka juhtub kah vahest.. Näiteks peale aastavahetust kui Tallinnast koju tulin ja umbes kesklinnas linnaliinis (sõites bussijaama, et koju minna) avastasin, et.. et.. mu rahakott..jäi maha.. deem.


Sõbrad! MUL ON MURE.. Jätsin oma rahakoti koos kõige olulisega täna Tallinnasse. On keegi, kes lähiajal Tallinn-Tartu liigub ja mu armsakese minuni toimetada saaks....? Kirjutage postkasti
Kõige targem Angelika ütleb juba aitäh ette

Meeldib   Kommentaar   


Nii on.




Ja vahepeal oli see kauaoodatud Weekend festival. Seda lihtsalt ei anna sõnadega kirjeldada. See melu, inimesed, dj'd, rand, päike.. See oli niiiii ülim. Ma peaks kogu teksti siia ülivõrdes sõnadega kirjutama, aga neist jääks väheks. Esimene õhtu oli niiiii awesomeeee.. saime nii palju kiita oma väljanägemise eest ja enamus olid välismaalased. See tekitab nii hea tunde eneses lihtsalt. Meiega koos tehti pilte, meist tehti pilte jne. Loomulikult leidsime endale vingeid tuttavad, käisime atraksioonidel (mõte neist ikka veel tekitab kõhus õõnsa tunde :D), igaõhtu lõppes Sunsetis kus sai kinnipanekuni rokkida. Esimesel õhtul kaotasin Liisu lampi ära, kadusime rahva sisse ja nii ma üksi koju jõudsingi, Liisu jõudis umbes 10-15minuti pärast järele :D Teine päev oli väheke rahulikum, läksime lõuna ajal randa ja pool ajast istusime Sunsetis väljas ja nautisime VETT!!!! Niiiii halb oli olla, käed ka lausa värisesid :D Siis võtsime päikest, jahutasime end vees ja lõpus sõime ja pidime ikka siidriga ka algust tegema.. :D Õhtu oli üsna rahulik ja kolmanda päeva hommikul oli vähe parem ärgata kui teisel päeval. Kuna inimene kelle juures me ööbisime läks kodust ära siis otsisime võimalust kus end pesta (me nägime nii kohutavad välja) ja oh google ütles, et meist vaid 900m kaugusel asub Kümblus OÜ, kus on sauna rentimisvõimalus. Kõne peale ja bronnisime endale peresauna tunniks ajaks. Kohale jõudes rääkis admin meid ära, et me ikka noored tudengid ja raha väha, et minge ikka üldsauna, et hetkel ainult 3 tädikest seal, pole privaatsuse probleeme ka. Okei. Kuulasime ikka targemat ja sellesmõttes oli hea idee, sest saunas ei suutnud me üldse olla, selle jaoks oli liiiiga kuum. Ja me saime traumeeriva kogemuse. See oli reaalselt nagu konveiersüsteemil värk. Pikad read, kus kausid, et endale sinna vajadusel vesi panna ja kenasti lauale istuda ja end nühkida. Haha. Käisime ruttu dušši all ja lasime jalga. Liig mis liig. Aga uskumatu, milline inimese tunne pärast seda tuli! Koju ja sättima. Kolmas päev oli jälle ulmeeeeee. Lihased ja kõik kohad olid juba kahest päevast nii väsinud, sest hardstyle and all that stuff is this what we love!!! Hiljem oli jälle sunset ja kunagi hommikul koju ja nii me pühapäeval mõnusasti koju jõudsimegi. Üritus oli megaaaa lahe, ma siiani ei suuda leida õigeid sõnu, millega seda kõike kirjeldada. Tantsisime vees, rokkisime näpud taevasse, hüppasime, karjusime, laulsime (haha) jne jne jne. Lihtsalt LOVE LOVE LOVE. ps nüüd kuulsin, et meid oli Liisuga seitsmestes uudistes ka näidanud, kui me ilgelt reivisime, mingi uudise aeg kus räägiti, et Eestis on kõvemad pidutsejad kui Soomes hahahhaa õnneks olid mul prillid ees olnd    heaven.


Kohe esmaspäeval läksin Tartu, tegime väikse klassi kokkutuleku viimase klassijuhtaja juures. Tünnisaun, kerge vein, grill ja mõnusad jutud. Niii super oli näha, koos olla ja kuulda kui hästi kõigil läheb. Viimati nägime kõik koos 12.klassi lõpetamisel, mis oli 2013.aastal ja nii lähedaste inimeste jaoks nagu meie oleme, on isegi kaks aastat mitte näha, pikk aeg. Viga sai parandatud ja ootan juba suuresti uut kohtumist, mis esialgsetel plaanidel peaks toimuma jõulude ajal. Elame, näeme. 
Teisipäev läksime familyga Lõuna- Eesti tripile jälle, grill, päike, rand. Õhtul tagasi jõudsin, hüppasin kohe bussile ja läksin Tartu, et Triinule sünnipäeva puhul õnne soovida. Istusime Big Benis, jõime veini ja jutustasime kõike seda, mida vahepeal rääkimata on jäänud. 

Reedel pidas Triin oma 22- viimane taks??! pidu. Teemaks oli inglid&vangid. Mängisin inglit. Õhtu lõpuks läksime edasi Palamuse suvesimmanile- Patune pool ja Hellad velled. Üliiim pidu! Inimesed vaatasid mind ainult üsna kahtlasel pilgul kui ma oma inglisriietuses seal ringi keksisin ja aeg-ajalt ikka küsiti, et kas ma olen tantsutüdruk. "Einoh, tantsida mulle meeldib täiega". 



                                                        



Pildis mo jutt:


 Ma vist ei näe isegi prillidega targem välja


 Enne töövestlust ---> ja peale

 Siis kui pead oma küünekesed ära lõikama.. (ps ma armastan pikki küüsi)

 Niisama vihmase ilmaga tsillin toas

 :O mida taevast

 Teistkordne proovimine

 SUVI SUVI SUVI



 Kes on pruun?





WEEKEND it is

 1st day
 last day


 HOMEEEE

 Poseerisin emmele enne sünnapidu

 Moi lil sis

See poleks ju Angelika kui kümmet erinevat pilti ei teeks koguaeg



Energiaandja!!!

 Igapäevane :D












Ma tõesti armastan seda väljendit, et "ela hetkes", aga kui ma mõtlen sellele, et 31. august hakkab kool.. Siis ma mõtlen, et see h e t k, mis h e t k e l on, võiks lihtsalt seisatada. Ma tahan, et suvi jääkski kestama ja ma tahan, et.. igasugu asju tahan, mida siia kirjutada ei söenda.

Kuna ma pärast kooli lõppu vedasin enamus oma asjadest maale, sest suurema osa ajast ma suvel siin veetsingi, siis nüüd on käes see tõsiasi, et ma pean neid hakkama jälle tagasi tassima. Peavalu. Ilge peavalu. Aga vähemalt rõõmus asi on see, et mul tuleb ju nüüd uus korterikaaslane, sest endine lõpetas kooli ja otsustas, et Tartus on elatud küll, nüüd viib tee Tallinna. Sellega seoses lähevad kõik lepingud minu nimele ja enne augusti lõppu on asjaajamisi küll. Kuigi ma üldse ei viitsi tõsiste asjadega tegeleda... :) Õnneks on mul selleks maailma parim emme ja issi, kes alati mind kõiges aitavad. Kniks ja kummardus.

Igastahes lähen mina nüüd oma asjadega Tartusse kolima, homme õhtul Triinuga külastame CT'd viimast korda, sest see oma uksed sulgeb.. poolteist nädalat veel ja... hello kool. Hello september. Ok, ok. Ma olen siis hetkes.. alles ju 17august. Kahe nädala võib väga paljut juhtuda :D




Nautige veel seda suve, mis jäänud on. Isegi kui kraadid ei ole kõrged, siis mõte augustikuust tekitab eneses sooja tunde! Naeratage, kallistage, armastage! Mina armastan.. kõiki :)

Angelika






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!