Vabadus on see kui luban endal elada



Kõige meeldivamat suve, armsad sõbrad! (linkige- selle ref.muusika pärast peab elama).

Loodan, et teie kõigi suvi on seni just nõnda värviderohke olnud. Minul küll!

Kõige parem suve juures on kvaliteetaeg, mida saad veeta koos sõpradega, perega ja kasvõi iseendaga päikest ning mõnda head raamatut nautides! Ja olgem ausad, pidu on ka tähtis, sest suvi on puhkus!






Ja mida ma siis teha olen jõudnud?


19.06 veetsin Otepääl tädi tütretütre lõpetamisel. Sellised sündmused on ju alati nii armsad ja tuli omal ka kohe tahtmine lõpetada :D Paraku juhtub see (kui kõik läheb nii nagu peab) alles 2018. Niisiis meenutasin oma senist kahte lõpetamist:

2010a                                                                                2013a





20.06 läksime Põltsamaa lossihoovi jaanidele. Rokkisime poolteist tundi Termikaga ja nõnda see häälekene mul jälle kannatada sai. Lapsemeelne nagu ma olen ostsin veel omale helendavaid pulki, et pimedas ikka põnevam oleks ja oh kui palju nalja need pakkusid kõigile. Jagasin neid nii lastele kui ka suurtele, nii et ülitore, et sain mõne pisikese õhtu lõbusamaks muuta (ja mäletan kuidas üks naine veel tuli mult küsima, et palju ta mulle võlgneb, sest ta lapsele selle andsin ihhiiii aga jagatud rõõm on kõige suurem rõõm).


                                                  Armsa Triinuga                                        



     21. juuni istusime sõpradega Puurmanis, mõtlen, et ma pole viimased 2kuud ka nii palju Puurmani peal väljas viibinud kui selle pühapäeva jooksul sai oldud :D
   
     22.06 läksime Liisu, Taavi ja Raunoga Lähtel Tartu jaanitulele. Imestus oli ikka väga suur kui kohale jõudsime, sest rahvast oli tohutult palju ja õnneks oli ilm ka super. Väga mõnus õhtu ja seekord kaotasin oma hääle osaliselt Karavanile. No nii lõbus oli meil olla lihtsalt :D
   
     23.06 otsustasime, et mis jaanid need ilma Pühajärveta ikkagist siis on. Mõeldud, tehtud. Asjad kokku ja õhtuks jõudsime isegi kohale. Ja see jõudmine oli ü l i vaevaline :D Kui Pühajärvele jõudsime, tuli välja, et parkimisala on täiesti täis ja umbes 1-1,5km raadiuses on ka kõik täis pargitud, aga meil oli ju niiiiiiii palju asju. Aega võttis, aga lõpuks jõudsime telkimisalale ka oma miljoni asjaga (millest peale telgi ja paari riide reaalselt muud ei läinud vaja). Seal saime veel teistega kokku ja nii kui telklasse kõndisime läksid mingid kutid juba mööda ja hakkas see "Näe, Getter Jaani ju" teema pihta ja loomulikult ei saanud mu omad semud ka nalja tegemisele piiri ja hakkasid mõnitama :D Telk püsti, kiire Baila, riided selga ja möllule! No egoboost oli sel õhtul ikka korralik. Panime Liisuga kerged kostüümid selga ja terve õhtu-öö jooksul kuulsime ainult komplimente ja "Te olete tantsijad või?" "Miks te laval pole?" "Kuna teid laval esinemas saab näha?" Taheti pilti teha, pildistatigi niisama meid, tähelepanu oli nii nii tohutult, aga ülivinge oli. Vihma lihtsalt kallas ja kõik inimesed olid varbaotsast pealaeni ligumärjad, lombid olid üle platsi, kõik oli haigelt porine, aga ma ei tea, mis sel õhtul oli, aga mul ei olnud kordagi külm, mind ei häirinud see vihm ega miskit- lihtsalt olin, tantsisin, karjusin ja nautisin. Hääl läks ära. Nüüd täiesti. Eks see laupäevane Termikas ja esmaspäevane Karavan oli eeltöö teinud, aga õigel jaanil Terminaatori aeg andsin oma hääle täielikult! Suu lahti tegin, siis tuli sealt ainult mehelik pomin :D Kohe näha, et südamega asja juures. Kuigi nüüdseks olen õnnelik, et see jaanimaraton läbi sai :D

Pühajärvele!

 Mul vist mingi uus lemmikpoos :D
Kõige selgem jaaniselfi Rezetega

     25.06 käisime see suvi esimest korda familyga Mustvees. See on meil siuke traditsioon, et iga suvi me peame jõudma sinna miljon korda :D Nii Mustveesse kui ka Kauksi. Põhiline rannatamise koht meil.

     28. 06 võtsime sõidu ette hoopis lõunasuunas. Sihtkohaks oli Palojärve, sest tahtsime kuskilt hästi valminud maasikaid saada ja saime ka! Selleks õhtuks olin ma ise ka üks maasikas valmis :D Maasikatega ongi mul nõnda, et tunnen oma piiri, et olgu.. aitab Angelika, aga IKKA kohe edasi sööma. Niii head onju!!!


Pildis '


 Tahtsin ise ka nõnda palju lilli :)


Väike õde
 Coffee- vääramatult minu lemmikjook!



No kuidas ilma saab

 Nii armas ongi meil :)

 Peipsi!
 Igalühel ikka oma :)

 Lemmikud!
 Palojärve






Üks vahva päev:















Lisan siia veel valiku ülihäid laule, mis endale playlisti lisada ja jooksmisel, rattaga sõites, jalutades, autos/ bussiga sõites või niisama heast tahtest kuulata! (Ava peale klikkides).

Lost Frequencies feat. Janieck Devy - Reality
Lost Frequencies - Are You With Me
James Bay - Hold Back The River
Ed Sheeran - Photograph  
(isiklik lemmik)
Cartoon - Made Me Feel (ft. Kristel Aaslaid)
Genka & Karl Madis featuring Printz Board - "Sõltuvus"
Tanel Padar & The Sun- Tahan elada
(taasavastan enda jaoks The suni).



Nõndaks, ongi üks kuu suvest läinud, aga positiivne on see, et kaks imeilusat ja loodetavasti mõnusalt kuuma kuud on veel ees! Hakkan Tartus korteris ümberkujundust ja kerget remonti tegema (ps mulle tuleb uus "elukaaslane" :P); Saaremaa rannapidu on tulekul, mida ma niii väga ootan, sest see oli eelmine aasta parim suvefest, kus ma käisin. Ilmselt see aasta jääb see Weekendile alla, aga minu jaoks on see nagu nii oodatud rannakas (pss seoses Weekendiga ma olin ilgelt kahevahel, kas minna sinna vabatahtlikuks abisse, olles siis kõik need päevad(+ enne seda) töötegevuses või mina kolmeks päevaks tuimalt rokkima ja pidutsema, valisin viimase..:D). Ilmselt parim otsus. Ja psss mulle pakuti üks päev enne Tudengite suvepäevi kohta enda kooli alla, aga kuna ma olin jaanipäevast haige, siis pidin lõppkokkuvõttes ära ütlema ja nüüd see närib mind täiega, sest kujutan ette kui paljust heast ma ilma jäin. Aga positiivne on see, et 3 aastat suve koolis on veel ees ja ilmselt edasi õppimine sealt ka, niiet rahustan end mõttega, et parimad võimalused on alles ees!

Vahepeal jõuab üks kuum nädalavahetus tulla, lubab ju ometi 28kraadi sooja. Nagu JESS. Loodame, et Saaremaa rannaka ajal on ka nii kuum, kui eelmine aasta oli. Nii, et 10-11juuli Saaremaal kohtume! Meie lähme juba 9ndal kohale, et max nv ikka oleks.




Pole ju ammu luuletand

Unistan.. 
vahest ka võimatust,
unistan..
vahest ka kättesaamatust, 
unistan.. 
vahest ka mõttetust,
ent alati unistan.. 
lõputult.

Muuseas, unistamine on üks mu maailma lemmikuimaid tegevusi. Täiesti tasuta, täiesti piirideta, täiesti lõputute mõtete ja valikuvõimalustega!



Ja üleüldse kõige olulisem, milleni ma jõudma pidin, on see, et ma tahan öelda ühe maailmatu suure AITÄH neile, kes minu blogi tagasisidestavad. See on nii armas ja südantsoojendav. Alutasin ma ju 2012 suvel, ehk sel juulil on nagu pisike kolmene sünnipäev ihhii. Eks ma kirjutan ka kolme aastasele vääriliselt, ent peamine mõte on ju kirjutada iseendale. Mul on praegugi ülivahva vahest lugeda mõnda vanemat postitust ja kujutan ette, mis siis on näiteks viie aasta pärast... Nii lahe! Seega, olen ma ääretult liigutatud kui keegi mulle ütleb, et kui hea on mu blogi lugeda või kui küsitakse, et noh Angelika, kuna uus sissekanne tuleb. (Ja maru tore on ka see, et nende seas on meestsoost isikuid, see tähendab, et mul on neid ka lugejate hulgas, mitte ainult naised! Juhuu ja valleraaa. Postele meeldivad vist ka ühe kahekümne ühese pliksi igapäeva tegemistest lugeda. Kiidan teid!). Kõik need pisikesed sõnad teevad minu jaoks kokku ühe suure õnnetunde ja selle abil ma nõnda rõõmus, õnnelik ja positiivne püsingi. Aitäh!



Mõtetesse säilitamiseks:



Kallistamine 
Naeratamine
Jagamine
Õnnelik olemine
Musid
Armastus
Sõprus
Unistamine



Palju päikest, sära, rõõmu, õnne ja ilusaid hetki neis kaunites päevades, armsad inimesed! Mõelge võimalikult vähe sellele, mida teil pole ja nii palju oma ajast kõigele sellele, mis on! Elu tundub kohe palju õnnelikum! Luban.

Angelika




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!