AITÄH SULLE



Musikallipai mu armsad sõbrad! 


Tänane päev on nii naerurohke ja rõõmu täis olnud. Ma pole küll eriline tähtpäevade austaja, aga sõbrapäev on mulle alati kuidagi.. meeldiv olnud. 
Kõik need armsad sõnad ja soovid sõprade poolt,
erilised ja südamega kingitused ja seltskond!              






Kuna meeleolu on viimased paar päeva tänu valentinipäevale nagunii ülev olnud ja sõbrapäevaga seostub ikka sõprus, armastus, hoolimine, andmine ja tänamine, siis mina tänan ka.
Ütlen AITÄH ja saadan ühe siira kallistuse kõigile, kes on minu jaoks olemas olnud. Ma olen üks õnnelik tüdruk, sest minu ümber on nõnda palju hääd. Nõnda palju häid inimesi ja nõnda palju armastust. Ma arvan, et võin üsna kindla käe südamele panna ja öelda, et mul ei ole millestki puudust. Eriti armsatest inimestest minu ümber. Laupäeva õhtul, kui ma oma telefoni ei olnud paar tundi näppinud (erakordne!!!) ja lõpuks seda tegin, siis sealt avanes mulle vaatepilt, mis pani mind arusaama kui imeilus kõik on. Need sõnumid, mis mulle oli saadetud, need head soovid ja armsad sõnad.. See oli nii meeliülendav ja siiras. Aitäh!

Ja ma tahan veel aitäh öelda inimestele, kes mulle kirjutavad, et Angelikaaaaaa, kuna sa uue sissekande teed? Kaua võib? Ma tahan lugeda. Te mõtlete, et see on lihtsalt lause, aga minu jaoks on see midagi enamat. Minu jaoks on see nagu.. nagu kõikse parem tunne maailmas! Ma hakkasin blogima sel lihtsal põhjusel, et ise lugeda kunagi oma postitusi, ma kirjutan oma igapäeva tegemistest (ja olen üsna igav kirjutaja) ja ma ei mõista kunagi kui keegi sellise armsa lause ütleb.


AITÄH. see on armas 
                             

See aasta oli valentinipäev jälle nii teistmoodi. Mu ellu on eelneva aastaga niiiiii nii niiiiii palju inimesi tulnud ja kõik on kuidagi nii armsad ja hoidvad. Ma olen tõesti üks kuradima (õige sõna hetkelises kontkestis kasutamiseks) õnnelik tüdruk. 
Ma vahest olen halb ka ja jonnin ja vingun ja pipardan ja olen laisk, aga ikkagist on elul mulle nii palju üllatusi, rõõmu, õnne ja armastust. Ma vahest mõtlen, et millega ma selle kõik ära olen teeninud. 

Koolis oli mul sõbrapäev juba neljapäeval, 12. veebruar. Mida kauem ma oma inimestega aega veedan, seda rohkem ma saan aru, et wowwwww nii erilised inimesed on seoses kooliga mu ümber! Kõik oli lihtsalt ülimegalahe!

Aga ma tegelikult kiitlen suhteliselt palju (:D) ja, et asi oleks tasakaalus, siis

Tegelikkuses on jaanuar- kuni hetkeni veebruar suhteliselt pingeline periood olnud. Eksamite ja arvestuste aeg, semestri lõpp. Ma olen ikka tõsises madalseisus vahepeal olnud ja mõelnud, et ma enam ei jaksa ega saa oma asjadega hakkama. Õnneks on mul nii palju toetajaid ja inimesi, kes minusse usuvad ja ma olen selle eest nõnda tänulik, et ei suuda sõnadesse seda pannagi.
Aga ma armastan oma kooli, ma armastan kõike, mis sellega on seotud. Kui enesejuhtimises õpimotivatsiooni analüüsi kirjutasin ja hiljem seda lugesin siis seal oli ka paljud motivatsiooni tõstvad aspektid seotud kooliga. Ma lihtsalt lähen igapäev nii suure rõõmuga sinna, sest ma tean kui toredad ja armsad inimesed mind seal ootavad, kui palju huvitavat iga päev sisaldab loengute, seminaride või praktikumide näol.

(kuigi üle lugedes seda uuesti sain aru, et minu negatiivses lõigus on ka positiivset rohkem.. :D)


Ma ise huvi pärast mõtlesin, et loen oma eelnevate aastate postitused ka üle. 2013 & 2014. Panen siia ka linki, kel huvi, saab piiluda :P

2014- http://angelikablogi.blogspot.com/2014/02/valentines-day.html


MA TEGELIKULT REKLAAMI EI TEE, AGA HÄÄLETAGE 21. VEEBRUAR KÕIK STIGI JA ELINA POOLT EESTI LAULUL, SEST MA ARMASTAN SEDA LAULU JA MA ARMASTAN STIGI, SEST TA ON NII KENA JA MA ARMASTAN TEID KUI NAD EUROVISIOONILE SAAVAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SEE LAUL ON LIHTSALT MU UNELAUL JA HOMMIKUÄRATUS JA BUSSIS KUULAMISEKS JA TÄNAVAL KÕNDIMISEKS JA UNES LAULMISEKS JA DUSSI ALL JA ISEGI WCS VAHEST
haha ja kui hääletamisest rääkida, siis ma ükspäev vaatasin reporterit ja seal on need päevaküsimused, tol päeval oli, et helistage numbril *** ** kui olete töö juures alkoholi tarbinud ja numbril blablabla kui ei ole. Ma siis mõtlesin, et äkki loosiõnn mulle naeratab ja helistan siis ja mõtlesin, et seal nagu tavaliselt eesti laulu aeg ja igast superstaari saadete aeg: tõnn tõnn tõnnn hääletatud! aga mul tuli: tere, olete annetanud Tallinna lastehaiglale raha summas 5eurot.. mu nägu oli brilijant emme ja issi arvates :D ma lihtsalt unustasin õige numbri ära ja panin selle, mis mõttes oli kohe, pidades seda õigeks :D Ma küll 100euri Reporterist ei võitnud, aga vähemalt mu viiekas läks õigesse kohta. Tegelikult isegi parem. 

Jaanuar/veebruar pildis  kui sa ütled, et ma olen kõige suurem pildistaja üldse, siis võiksin öelda, et sul on õigus, ma lihtsalt meeldin iseendale vahest nii väga!


 Veits kuri

 Triinuga peole!
 Hommikune


 Vahest maal :D
 Mul on uus tähtkuju :D
 Mõni õhtu on nii mõnus!
 Make-up free day yeh



 Mu lemmik tegevus


 Kooli
 Heade soovidega :)

 Musi!
 Üks 'tore' hommik kui Svetlana helistas ja ütles, et ma rahulikult liiguks väljas, sest väga libe on. Ma liikusingi, väga rahulikult..
 Termikaleeee je
 Rokkisin Termika ajal näpu siniseks.. :D

 Tema õpetab mind, mitte mina teda :P
 Vahest oli selline aeg kui hommiku läksid pimedas ja õhtul tulid pimedas..

 Enne juuksurit ja kui ma suutsin end kokku võtta.. ja lõpuks otsi minna lõikama ja pärast oma terve juustega! JE

 Okou
 Ükspäev sain Omniva pakiautomaadist toreda sõnumi ja kingituse!
 Sest, kes Coffee in'ist ikka kohvi ostab kui saab ka topsitäis kõige paremat vahukoort!
 Kohustuslik
 Juubelile!

 Käisin vanatädi 85. juubelil Otepääl, sain pritsessitiitli :P

 Udune pliks, ei teagi kas nüüd sellepärast, et emmel shampusest käsi värises või..
 Põlvamaa kraavides tsillimas empsiga
 Vaatasin oma 9klassi (2010) ja 12klassi (2013) lõpupilte :D

 Oh to duckface
 Õpin ainult :D

 Mu nõrkus! Ma olen koolis käimisega õppinud magusat ka sööma. Inimene, kes oli 20aastat magusavihkaja.. Kool teeb imesi :D

 Särasin päiksega koos

 2,4 aastat õnne, rõõmu ja igasugu muid vigureid! (L)


 Sest suht okei on enne tuppa jõudmist end ikka pildistada..
 Külastasin Krisistiina salongis jälle :P

Maal

 Lebzz

Valentinipäevast
 küpsetasin enda armsatele kodus



Võtsin kallilt võtmed töö juurest, läksin korteri ja ootasin teda sõbrapäevaõhtul koju.. :) 

Kooli sõbrapäevast: fotod: Mart Leib

Ilmselt meil oli naljakas Foto: M. Leib (tegelikult mul ei ole nii suur suu haha)

 Sellised need kolmesed on :) (Minu rühmakad- kõige imelisemad tüdrukud! Päriselt kah!) Foto: M. Leib
 Minu armas Jane ja Kätlin :) Foto: M. Leib


Kuna ma sain lõpuks oma vana Lumia tööle, siis piilusin veits vanu pilte ja mõtlesin kui ilusaid aegu on olnud..
 Põlva metsade vahel

 Maalaps
 Minu tsillid tüdrukud!
 Siis kui ma kevadel veel oma pikkade juustega olin :D


 Triinu sünnalised juba õhtulõpuks 2014



 Minu parimad sõbrad! 20sünna 2014 2 juuni




 2012 Taunoga Kauksis

Oli vist heameel kui 12aasta lõpp tuli :D



Kui ma nüüd neid vanemaid pilte vaatasin ja mõtlesin inimestele, kellega koos olles need on tehtud või kes minuga neil koos on, siis pean kurbusega tõdema, et väga paljud on kaugeks jäänud. Kõik on juba oma teed läinud erinevatesse koolidesse ja tööle. Aega pole. Aga peaks leidma.



Mina olen selline 'elan hetkes' inimene. Ma kunagi varem, umbes aasta eest kuskil postituses olen maininud, et tänu töötamisele ma õppisin hindama seda. Pole mõtet rutada ajas ja sündmustes ette, mõelda, mis üks või teine asi toob.. tuleb lihtsalt olla, nautida ja võtta antud momendist kõike. Ma usun saatusesse ka muide. Ja usun, et kõikide inimeste jaoks on olemas kindlad inimesed, kõigiga tutvume kindlal põhjusel ja kui teinekord jääbki suhtlus lühikeseks, kuigi ise tahaks rohkemat, siis järelikult ikka peabki nii olema, et ei saa. Ja ma usun sellesse ka, et iga asi juhtub põhjusega. Vahest kui juhtuvad asjad, mis on pigem negatiivsed, siis otsitakse sellele põhjusi, et miks nii ja miks mina, aga kunagi on kõigele ka hea põhjendus. Ausalt.








Ma lihtsalt mõtlen ja imestan kui palju õnne ja rõõmu saab ühe inimese ellu mahtuda... Kõik olete NII NII ARMSAD!

Ärge siis hääletage unustage :DDDD Andkem ikka näppudele valu, sõbrad.


Love you all,
Angelika





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse