Sõbrad

Tsau armsad!

Sõbrad täidavad su elu rõõmuga, hinge päiksepaistega ja südame armastusega!

Soovin kõigile tagantjärele head sõbrapäeva! Või noh, ma loodan, et see oli Teil hea.
Minu jaoks kujunes päev üsna kiireks. Kõigepealt pidime koolis sõbrapäeva korraldama, mis sujus üsna hästi. Eelneval päeval käisime Riinu juures kohviku jaoks asju küpsetamas. Steni oli üle pika aja väga hea näha :) Ja meie võileivatort... kiidan Liisut! :D Mmmm... Koolis olin vahetundides kohvikus, tunniaeg jagasime kaarte ja matemaatikad päeva lõpus ei olnud üldse mõnusad.. ma konkreetselt istusin ja kirjutasin tahvli pealt maha need 3 tundi, mitte midagi pea ei võtnud. Ühe tunni alguses oli kogunemine, kus ma kooli popimad välja kuulutasin ja ennem seda Kati õpetas ühte tantsu tervele koolile selgeks.. see tunne.. ahh, mõnus! :D Ja  pärast tunde hakkasime kohe tantsu harjutama, sest õhtul oli Koolitants. Tund-poolteist ja juba sõitsime Jõgeva poole ja kui meie esinemine tuli.. Mitte kunagi pole ma pärast Koolitantsu end nii halvasti tundnud, ma ei tea miks nüüd nii oli.. Jube. Ja reede möödus.. punktpunktpunkt.. Pühapäev :D Kuidas need nädalavahetused küll kaovad.. :) Ja hakkabki uus koolinädal.. ja kui nüüd jutt koolile läks, siis seal ei suju mul üldse.. Jube kehv värk. 2 kuud jäänud ja siis ongi sellega ka kõik.. Uuuh.. kevad! Aga muidu on kõik üsna nii ja naa.. ikka ootan oma seda õnne, mis on teelt eksinud, et minuni jõuda :)

Aga seoses sõbrapäevaga vaatasin arvutis ringi ja otsisin välja mõningad pildid, mis mul koos semudega tehtud on ja lisan siia.. nii nostalgia tuleb mõne pildiga.. elu on ikka ilus!!!

 Aasta oli siis... Katiga :)

 Estiniga umbes 3-4 aastat tagasi.
 9. klassi lõpetamine Mariliniga.
 Oma klassiõded.

 PARIMAD!!!

 With my honey :) Kristiga.
 Kihnu
 Kus meie koht ikka on, eks Liis :D

 Olid ajad:D
 Sest temaga muudmoodi ei saakski :)) Minu Liisu!
 Kristiinaga.
 Musmops :)
 Hiiumaa tuuled :D

 'Üks, kaks, kolm ja sukeldu ning Baila- muud ma sellest ei tea.
 Tauno lõpetamine :)

 Kalli-kalli Liisa!
 Semu :)
 Parim sõber, keda ma niiii väga igatsen!
 Minu esimene sõbranna:)
 No ma ütlen, et temaga muudmoodi ei saa kui ainult rõõmsana :)
 Lemmik kiusukas :D
 Triin, Kristiina.


 Mihkliga :)


 Liisu musu :D
 Kui suvine päike ära võtab :DD

                                                                          Minu kõik :)

Nii palju siis minu kallitest :) Soovin kõigile ilusat veebruari ja püüdke oma unistusi!

Angelika
 Minu sõbrapäeva lokid :)



Minu STEPS. Viimast aastat.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse