Iial ei tea, mille jaoks halb võib olla hea



Tsauki tsau kõigile, kes minult juba positiivsemat juttu on oodanud ja negatiivsest nii ära väsinud!
Ma ise olen ka. Ja lihtne lahendus sellele? Olla õnnelik.
    Life is good when we think it's good. Life is bad when we don't think.

Nii, et ma nüüd mõtlen, et elu on lill, selline lill, mis õitseb kaua ja ikka korralikult! ihihiii




Rõõmusõnumid! Ma leidisn omale korteri, ühe toreda korterikaaslasega koos. Nüüd tuleb ainult asjad sisse kolida ja on jälle Tartus mõnus koht, kus olla ja mida koduks nimetada. 
Siinjuures ma teeks miljon musi ja mustmiljon kalli Triinule, kes mind seni enda juures hoidis. Ma lihtsalt olen nii rõõmus, et mul on selline sõbranna, kes mulle hädas appi tuli ja toeks oli. Aitäh Sulle, kalli! 

Ja kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis elus on ikka selliseid asju, mis tekitavad tunde, et kõik on läbi. Enam ei taha, ei suuda, ei oska, ei saa. Selliseid momente, mis tekitavad täieliku madalseisu. Aga see kõik läheb üle. Sellises olukorras mõtled küll, et midagi ei muutu, elu on läbi ja kõik on halvasti, aga peab oskama mõelda, et aeg muudab kõike. Ja muudabki. Nii heameel on, et lõpuks seda öelda saan :) 

Ja kui ma juba Triinu hakkasin tänama, kui armas ja hea sõbranna on, siis teen seda teistele ka. Riin ja Aigrid, ma eeldan, et kui neid mul jutukaaslasteks poleks olnud, kui ma oma kurba elu kurtsin, ei oleks ma hakkama saanudki. 
Kristiina, oh mu kullakeeeeeee, sa oled nagu päike minu elus. Reaalselt. 
Rezete ja Sandra.. juba teie peale mõtlemine ei pane mind ainult naeratama vaid naerma! Nagu reaalne väärakas ja imelik :D muahhh 
Liisu. Rohkem vist ei peagi ütlema? Sa mõistad. 
Ja minu armas emme. Maailma parim. Maailma olulisem. Maailma toredaim. Maailma heam. Maailma erilisem emme. Ja minu ülejäänud pere.. Paremat ei oska tahta. 
Ja loomulikult kõik teised mu semud ja sõbrannad, kes minusse positiivust tõid. Te olete kõik nii erilised! 

Sügis! Talv??

Ütleks nii, et sügis tuli ikka väga järsult. Olgu, olid mõned vihmased ilmad ja natuke jahedam, aga paar viimast päeva on ikka korralikult külm olnud. Käed on ööpäeva ringselt jääkülmad ja nina sama punane kui valentinipäeval joonistatud südamed. Täitsa harjumatu, aga ootan juba suure ärevusega neid suuri miinuskraade. Ja lund tahaks! Nii väga. Mina, kellele talv eriti ei sümpatiseeri, ootab lund.. See on midagi uut.
Ja täitsa lõpp, lähen mina ükspäev Zeppelini toidukasse ja tuiasin korra ülesse ka ja Koduekstra ees olid juba ehitud ja küünaldega jõulukuused!!!!!!! Mõtlesin küll, et misasja.. ei ole nii. Aga siis vaatasin ja mõtlesin uuesti ja.. nii mõnus! Juba ootan, et kõik jälle säraks ja sätendaks :)


Oktoober pildis
 Käisime emmet haiglas vaatamas :)

 Pidusseeee
 Trenniplixx

 Tantsulka oli
 Super ilm!
 Õhtune selfie
 Aint nägusi oskab teha :))
 Läksime Triinuga kluppi :D:D:D


Sünnnaleeeeeeeee kiisudele


Muidu sisustan aega kooliga, kus on niiii palju koguaeg teha. Võtan end kokku, et kolida sel nädalavahetusel ja veedan nii palju aega oma sõpradega kui vähegi võimalik. Kui inimesed ümberringi on koguaeg, siis on palju lihtsam oma probleemidega toime tulla.
Vahepeal sai mu kallis päikesekiir ka kahe aastaseks. Juba.. ma nii mäletan, kui ta alles sündis. Need pisikesed sõrmed... Ja....


Ma vist olen loodud teda musitama :DD


Aga see sünnipäev oli meil täitsa ''eriline'' see aasta. Issi oli Saaremaal tööl ja emme oli haiglas. Nii, et see möödus ilma nendeta. Natuke kurb oli, aga hea, et Marten veel ise seda ei mõistnud. Kuid tulev nädalavahetus oleme kõik olemas ja saab tagantjärgi kõik heaks teha :)

PS. ükspäev kui ma haigena kodus olin, siis mõtlesin, et teeks oma ask.fm konto lahti. Noh, niisama huvi pärast. Naersime veel ühe semuga, et mille jaoks tegelikult selline koht üldse välja on mõeldud :D Aga fun on vahest siiski, väga huvitavaid asju uuritakse seal mõnikord ikka :D - http://ask.fm/AngelikaRatsep

Reedel peale kooli nägin issit üle pikaaja!! Tegime väikese shopingtuuri ja lõpuks koju jõudes tegin kiire pesu ja Liisu kullakese juurde sünnipäeva jaoks sättima. Tuju oli terve päev lihtsalt niiiii hea, et vahest tuli veider hullu tunne peale :D Aga sünnapäev oli korralik ja tänane päev oli... Ütleme nii, et kui ma lõpuks üles tulin ja tsivilisatsiooni tagasi sain oli mul facebookis umbes 10 inimest kirjutanud ja kõige esimene küsimus ´´Kuidas sul enesetunne on?´´ järelikult oli tore sünnipäev :D Hõissa Sannu ja Ress!!!! Muah.
Venna tuli mulle siis Liisu juurde järgi ja kui koju jõudsin siis algas pikk teekond õhtusse.. Emme ja issi ja kõik ainult naersid päev läbi mu üle. Olime emmeissi toas ja ma ägisesin voodis ja ütlesin Martenile nalja pärast, et too vett õtsile, paha on olla. No loomulikult 2aastane laps ei lähe sul kraanist vett võtma. Aga kohe näha, et mu perekond ei ole okei :DDD Marten tuli tagasi lahtine piimapakk kannust välja võetud ja viskas selle kõige otsesemas mõttes sülle õele :D:D:D Appppiii kui totuke ikka!!!

Aga, et mu päev raisku ei läheks, käisime emme ja issiga kolimas. JAH, MUL ON NÜÜD UUS KODU TARTUS. APPI KUI ÕNNELIK, KUI RÕÕMUS KUI TOREE!!!! Nüüd on minevik küll nagu peoga pühitud. Amazing.


Katsetasime uue telefoni kaamerat :DDD






Näete värki jah, mina olengi jälle rõõmus ja naudin elu. Süda ikka veel tuksub ja naeratus tekib isegi vaatamata sellele jäisele ilmale õues. Elu on ilus ja ilma, et ma midagi ära tahaks sõnuda, usun, et läheb veel ilusamaks! Palju värve kõigi ellu, nõnda palju, kui neid sügiseses lehtedesajus on!

https://www.youtube.com/watch?v=h3gEkwhdXUE

Olge armsad,
Angelika





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!