Kõik on hästi & kõik on hea


Lasy days, beautiful nightsbeachy hairhot guystanned skinschools out, summers in.



Ja nii on! Kuumad ilmad, rand, päike ja sõbrad. Eriti mõnus kombo ideaalsele suvele mõeldes. 

Tunne on lihtsalt nii mahe, sest 27. juuni oli mu viimane tööpäev ja ma olen hetkel totally kohustuste vaba..  ja see on paganama hea tunne! 

Kõige parem selle juures, et ma enam hetkel suve jooksul Tartus ei ela on see, et ma saan oma Marteniga koos olla :) Enamus ajast ta küll kiusab ja vingub ja tahab kõike (ps, temaga on võimatu poes käia. Ükspäev seal olles oli alumine riiul palle täis ja ta võttis ühe ja siis lendasid kõik pallid sealt maha nii, et ma korjasin neid mööda poe põrandaid kokku ja tal oli eriti fun olla). Aga ma annan talle nagunii jälle kõik andeks, sest parimat ma siin maailmas lihtsalt ei leia! LLLLLLLLLLL






Aaaa suvi siis.... 


20. juuni oli emme firma jaanipidu. Süüa sai ikka jõhkralt ja muud ma ei teinudki haha Ja Martenil oli muidugi tore olla kui sai mingi süldika järgi seal tantsu lüüa ja teistele kino teha :D 




Selfie:D

 


Hiljem läksin veel Liisu juurde saunakale vastu ööd ja mängisime Aliast ja Imagot kolmeni. Kust ma ka vastu hommikut Rauno täiega kaheksasse käiva rattaga koju väntasin, sest mu kallis sõbrants kutsus oma ema autoga järgi, aga mulle ei öelnudki, et täitsa koju jääb :D haha ma olen ikka ülesaamiste maailmameister või midagi taolist 

Laupäev sai puhata ja asju Pühajärve jaanikaks pakkida. 22. olime juba 12st teel Tartusse, et veel grill, jook ja mõned hädavajalikud asjad osta (loe: kõike, mis tegelikult ei ole vajalik ja EI OLNUDKI). Statist piletid ja võis Otepää poole teele minna, siider lahti korkida ja Smilersi 'Mina, Pets, Margus ja Priit' käima panna ja Pühajärve ning kaks päeva korralikku pidu oli käega katsutav!  Ilmaga läks veits mööda värk ja see oli kaks päeva umbes nii: tund aega sadas, 10minutit oli vaikus ja jälle 1h sadu... jne. Aga meid see ei heidutanud, Janno oli mega suure kile kaasa võtnud, selle tõmbasime parklas üle mitme auto ja seal all oli mõnus pidu meil :D 



Something like that




Aga vaatamata vihmale ja jahedale ilmale olid need kaks päeva mega tsillid. Esimene päev ootasin ma nii väga, et kell saaks kaheksa ja saaks Taukarile näppu minna viskama ja pljät, ootuseks see jäigi, sest meil oli oma platsil nii fun, et lavade juurde jõudsime alles Terminaatori ajaks :D Ja Termikas oli nagu ikka. ÜLIKÕVA ja Pühajärve jaanitule lahutamatu osa. 




Pärast Termikat läksime rannalavale, kus tantsisime varajaste hommikutundideni ja pärast seda ootad meid ''mugav'' auto, kus me kaks ööd veetsime :D:D:D (hetkel ei saa aru kuidas seda suutsime)



Paar tundi magamist ja kell 7 olid kõigil silmad lahti :D Grill mütsuma ja lõuna paiku läksime mul tädi juurde, kes rannast mõni km elas, et sauna saada ja pesta, sest me nägime KÕIK välja nagu äsja mudas püherdanud põrsad. Pärast sauna oli niiiiii mõnus olla ja tuju edasi pidutseda :D Too teine päev oli suhteliselt kuiv ka ja päike isegi kõrvetas veits. Keskööni tsillisime oma rahvaga j a siis läksime jälle lavade juurde, kus Smilersi järgi hääled ära karjusime!!! 





Sal-Saller ütles, et selfie teeks bändiga ups vist ei jäänud peale bänd


Ja Põhja-Tallinna ajaks sain täitsa lava ette näppu viskama!!! Je. Sest kui mina olen PTLNa kontserdil siis ma PEAN lava ees olema :D Aga seal olemine oli nagu komöödia ja õudusfilm koos :D Almost like scary movie 908e774 

Komöödia, sest neid teenagereid, kes seal kargasid oli päris halenaljakas vaadata :D Ja õudukas, sest ma olen seitsmendas taevas, et ma hetkel elus olen :D Nii kui poistest keegi lava äärde tuli, lendas mulle umbes tonnides noori tüdrukuid peale ja elasid oma sitaste jalgadega seljas :D Aga mul oli suva ja ma tahtsin nende moodi välja näha, nii ma seal poolteist tundi järjest kargasin, hüppasin ja vehkisin nagu jobu. Ja ma nägin oma vilkuvate jänksikõrvade, helendava Viru Valge pulgaga ja külmast õhtust punaseks tõmmanud ninaga välja nagu laksu all hüpiknukk :D  Aga see ei loe, sest mul oli lahe olla :D Ja see loeb. 





Hommik oli mahe, sest autosse paistis soe päike ja meid ootas kodu! 





Kodus sai mõnusalt puhata ja järgmine päev, 25. pidin Tartusse minema, et elamine ära koristada ja see üle anda. Aega võttis aga asja sai :D Nüüd olen terve suve täitsa üleni maalaps jälle :))))


26. ja 27 käisin veel viimaseid päevi tööl abis ja ära tulemine oli niiii kurb.. Ma poleks uskunudki. Ja hetkel tunnen ma ka kõigist puudust ja Marilini tahaks juba nii nii nii nii ruttu näha! 



27. oli Kinnu, Kedy ja Gelly lõpuaftekas ka. See jäi mul küll lühikeseks, kuna ma olin tööpäevast lõppväsinud, aga selle eest sai järgmine päev Tambeti bdayl rokitud :D:D:D Hääl oli lihtsalt vastu hommikut nii ära ja kõik kohad rokkimisest valusad, aga kui mul on party oma kalli Liisukiisuga, siis ei ole ükski probleem liiga suur, et hommikuni pidu teha :D 


Ja nüüd on nii kuumad ilmad olnud, et ma lihtsalt ei suuda enam päikese käeski olla. (Tüüpiline eestlane: kui on külm, on probleem, kui on kuum, on probleem). 

Ja Peipsi järv on mul juba teiseks koduks saanud. 

5. juuli läksime perega sinna, Mustveesse täpselt ja nautisime väikseid laineid :D 





Õts



7. juulil käisime Liisu familyga Peipsi ääres, Kauksis. Ulme kuumus ja päike, aga nagu ma umbes sada korda olen kõigile öelnud, siis Kauksi suvitama minna on 100% kindla peale minek, sest seal ei ole mitte kunagi kehva suveilma :D  




8. juuli läksin JÄLLE Kauksi, with my family. Veel suurem kuumus ja veel rohkem inimesi ja veel kõrvetavam päike :D Mõni tund suutis seal olla ja siis tulime Mustvee poole tagasi kus leidsime veel parema rannatamis koha :D  Tsillisime seal ka mõni tund ja ma sain jälle oma maasusi!







Nagu väiksed lapsed




Ootan rante :):):):) 


Kauksi


Mingi aeg helistas Liisu, et läheks Utsalisse telkima, et neil juba plaan paigas ja hakkavad liikuma, et ma siis ka end kohale veaks. No ja 'olenalatikõigeganõus' inimene nagu ma olen siis olin kell 8/pool 9 nagu viis kopikat kohal. 

Heamõnus õhtu looduses ja mitte enam nii hea hommik kuumas telgis :D 

Täna on vähe tuulisem ilm väljas ja ausalt öeldes on nõnda hetkel hea, väike vaheldus. Ja mina ootan laupäeva, et Võrumaale Karitsasse suguvõsa kokkutulekule minna. Ma ei tea oma emapoolsest suguvõsast umbes 85% inimesi, seega tuleb huvitav kokkusaamine :D i hope that 



Pilte juuni/juuli 





 jahutav
 HEY!


Lil sis

Rannaplix









 Marilin tegi kohvi ilmselgelt armastusega :D


 Väga lahe on ju õe huulepulgaga mängida :D

 Mõtlesime Liisuga vähe teist kraami kinos juua


 Steffy magab normis poosis
 Parim kaaslane kuuma ilma! Cold water with ice and lemon

Väsinud rannataja

Aga kõigile mõnusat juulikuud, suve ja naeratage inimesed, see on nii kerge tegevus, aga nii tugeva tähendusega :) 


Angelika 

love love love











Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse