Dreams come true, believe!





 Mul on täpselt selline tunne, et kõik ongi hetkel nii, nagu ma unistanud olen! Ja unistan veelgi.
Sügisest saab minust Tartu Tervishoiu Kõrgkooli õe põhiõppe tudeng. Jeeee!!! Minu jaoks rõõmu kui palju!


Tundub, nagu mu elu ongi üks suur pidu ja pillerkaar? AGA ONGI NII. Ma lihtsalt mõtlen võimalikult vähe sellele, mida mul ei ole ja alati ning rõõmuga sellele, mis kõik mul olemas on! Probleemid on teisejärgulised, kordaminekud ja tegevused/sündmused/teod/inimesed on esmased. Lasen lihtsalt kõigel minna... :)



12. o7 suguvõsa kokkutulek Võrumaal.
Ilmselt võib selle lugeda kordaläinud ürituste hulka. Kuigi ma oma suguvõsast ei teadnud enamust, siis oli fun ikkagi. Olime peamiselt issi, Rauli ja Nevoga koos, kerged siidrid ja mõnus meeleolu :D Süüa sai ikka tohutuuult ja mul on suguvõsas ikka NIIIIIIIIIIIIIII palju ilusaid inimesi. Esivanemate geenid on vist mega head olnud :D Muidugi oli see kokktulek minu jaoks vähe pikem ettevõtmine, kuna Liisu ja ta emmega meisterdasime sugupuud. Kokkuvõtteks tuli see nagu WOWW lihtsalt.
Üldjoontes oli kõik mega lahe ja juba kahe aasta pärast uuesti.




   Lõpuks valmis!

 Järelikult oli lõbus

All.




17.07-20.07 olime Saaremaal, Mändjalas. Läksime Saaremaa rannapeole, aga lihtsalt üks päev varem. Ja see oli ausõna parim fest kus ma käinud olen! Lihtsalt kolm päeva täis naeru, nalja, jooki, grilli, muusikat, randa, päikest ja mega toredaid inimesi!

Ja ma sain omale uue lemmikesineja! SUUR PAPA! FAKING PARIM ESINEMINE MIDA MA OMA ELUS NÄINUD OLEN. Reaaaaaaaaalselt! Ma polnud ise teadlikult senimaani ühtki tema laulu kuulnud ja ma ei tea, kuidas ma need sõnad seal kohapeal võtsin, aga karjusin nii kõvasti ja valesti kui suutsin laule kaasa :D:D

Üldiselt oli kõik super mega lahe- Terminaator, Renate, Traffic, Põhja-Tallinn, Suur Papa, Metsakutsu, Sigma, Faul.. Lihtsalt sõnuseletamatud emotsioonid.

Kerge tuul
Järelikult oli nali :D
Turistid Kaali ääres



Sigmaaaaaaaa


Mmmmm...mmmmmmmmmm m


Saime omale uhked mütsid :D





Suvi on üldiselt mõnusalt läinud. Enamus ajast veedan ma Marteniga koos, tassin talle igal lõunal maja ees olevasse basseini teiselt korruselt ämbritega vett alla (loe: kohustus väikese venna ees, et tal lõbus oleks) ja siis me sulistame seal sees päev läbi :D



27. o7 käisime familyga Otepääl issi õelapse ja tema lapse sünnipäeval. Mega hull kuumus ja palju süüa ei lähe ikka üldse mitte kokku :D Aga alati on hea kõiki näha ja nii ka seekord.


Õtsiga oli väike shoot ühel igaval päeval











Pilte juulist

 Marten otsustas, et oleks päris lahe mu telefoni tuunida, seda loopides

 Marteni ostukorv Prismas

 Issiga sõitmaaa
 Vaatasime jalka MM mängu


Tiburulll
 Basseinipäev :D


 
 Kerge musisuu


 My fam!


Onu abiellub, jeee!!!!! :):):):)


Minu totuke







Tahaks ikka rõõmsas toonis jätkata ja positiivne olla, sest kõik onju tegelikult nii hästi, aga millegipärast on tunne, et miskit kriibib hinge.. Kuidagi raske tunne on vahest, kui üksi jääda ja asjade üle mõelda. Ometi on hetkel kõik parem kui suurepärane- suvi, puhkus, pere, parim sõbranna, mu maailma armsaim väikevend Marten, kooli sissesaamine, positiivsed inimesed ümberringi, sõbrad... Võib-olla ongi nii, et koguaeg ei saa suu kõrvuni ringi käia ja õnnelik olla. Võib-olla mõnikord peabki natuke tagasi tõmbama ja mõtlema. 

Aga siiski, ees on ootamas veel ilus ja kuum augustikuu, palju üritusi, vabadus ja loodetavasti positiivseid tegemisi :) 








Kõike ilusat, armast & head!


Angelika



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse