Finally 20!


Suured ja soojad kallid kõigile, mu armsad!





Täna on minu tähtis päev. Emme-issi esimene laps sai 20!!! Rõõmu meile kõigile.
Mul tegelikult pole kunagi sünnipäevaga mingisugust erilist tunnet, päev nagu päev ikka, lihtsalt selle erinevusega, et päeva jooksul tuleb õnne uksest ja aknast.
Ilmset pärast tänase päeva lõppu, kui kõik see õnn, mis mulle soovitakse, leiaks tõeliselt tee minuni, oleks ma niigi kõige õnnelikuma tüdrukuna veelgi õnnelikum! Nii et suured suured tänud kõigile, te kõik olete mulle väga kallid ja armsad, sõbrad! :)
  Tänane päev ei kujunenud küll selliseks päris, nagu igaüks meil oleks oodanud, aga siiski...

Kuna täna on esmaspäev, ja keset nädalat või õigemini nädala alguses pidu tegema ei hakka, siis pidasin selle koos oma semudega reedel, 30mail ära.
Selle organiseerimine ja planeerimine, tunnistan ausalt, oli kohutav! :D Esiteks oli enne seda poolteist nädalat ülikuumad ilmad, päike lõõmas, taevas oli helesinine, siis mõni päev enne mu plaanitud sünnipäeva oli see vihmane, 10C, tuuline, jahe... Siis ma mõtlesin küll, et midaaa... kuidas saab nii... Miks? Miks? Miks? Sünnipäeva tahtsin pidada maal, emme-issi ostsid selle jaoks peotelgi, kõik oli nii paika pandud ja siis sellised ilmad... Mõtlesin küll, et tellisin sünnipäevaks kuumad kraadid, aga kus sa sellega.... :D Aga oh imet, reedel oli soe ja vahepeal piilus isegi päike pilve vahelt! Mina tatsasin sünnipäeval kleidiga ringi ja elu oli tsill.

Sünnipäev möödus minumeelest ja loodan, et ka teiste arvates, sujuvalt. Kõik oli jummala timm ja mina olin rõõmus :) Ajaga jäin küll väheke plindrisse, aga tundub, et mul olid leppivad külalised :D
Tantsitud ja lauldud (loe: karjutud) sai oma tüdrukutega ikka k o r r a l i k u l t. Öösel oli hääl nii ära vahepeal ja järgmine päev millegipärast kurk valus ja ulme seljavalu :D Muidu oli kõik suurepärane ja mina olen väga väga õnnelik, et mul on nii palju häid semusid :)

Peale nende paljude lillede (tundsin end nagu lõpetaja), sain ma ka nii mitmeid erilisi kingitusi.
Kuid kingitus, mis jääb mulle elulõpuni meelde, kui maailma parim, oli minu armsa Liisu tehtud. Raamat täis mälestusi. Pisarad voolasid neid lugedes, neid pilte vaadates.. kõigele tagasi mõeldes. Neiu, Sa oled nii eriline inimene minu elus. Nagu mina päikesekiir, minu armas, armas bff, nagu sa raamatu viimase lausena kirjutasid :):):)

Viisakamad ja avalikustamist lubavad jäädvustused:  :):):):)

Õnnitlused



 Sünnipäevalaps


 
Liisu kallis!


Minu armas venna, kes ei tahtnud õtsiga pildile jääda :) 






Sünnipäevamusi                                                               Riinu


Rezete
Ketu
                                                      Triiiinuuu                                            Raul

Mingi poseerimis hetk vist :D

Janely jõudis ka kohale :)
Mh? :D

Kaido sai oma pildi :D

Semud! 









Pea 40 roosi kaunistavad nüüd kodus kööki :)








Nii suur suur aitäh teile kõigile! Ma olen nii õnnelik lihtsalt.. kõik need kingid, lilled, sõnumid, kõned ja muidugi Facebooki sajad õnnitlused.. Aitäh teile, Sõbrad!!!


Kõige suuremad tänusõnad lähevad minu vanematele, kes tegid minu jaoks nii palju. Ilma nendeta ei oleks olnud mu sünnipäeva pidu just selline, nagu ta oli ja ilma nendeta, ei olekski ma see, kes ma olen. Love you both so much mom and dad!

Ja kaunist suve algust, nautige seda kõike!



Angelika



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!