It´s christmas time!


Kõige parem kink ümber iga jõulupuu on õnnelik perekond, mis hoiab üksteist.”[Burton Hills]




Tsau, tsau, tsauuuu kallid!


Ega hetkel vist muudmoodi ei saagi kui ainult õnnelikult. Jõulud ju!
Ei, ei.. ma ei ütleks, et jõulude puhul oleks kõigil kohustuslik õnnelik olla, aga damn.. põhjusi on ju selleks sadu!
1. Töölt on puhkuuuuuuuuuus.... natuke.
2. Pere tuleb kõik kokku!
3. Nii, niiii palju süüa...
4. Lumi ja ehitud majad/aiad/õued- it means, nii palju sära!
5. Kingitused.. neid on hea saada muidugi, tegemine on juba keerulisem ettevõtmine :D
6. GLÖGI LÕHN. mmm mm MMMMMM
7.. - 100. Mõelge ise :P

Täna on 24. I2 ehk jõululaupäev! Mul oli eile viimane tööpäev sel aastal ja nüüd puhkan kergelt. Mu ´´puhkus´´ tähendab, et täna tuleb palju süüa teha, venna ja õe pere tuleb maale, homme lõunast Tallinna, õhtul kruiisile (ajee) kaks päeva pidu ja 27. I2 tagasi ning siis juba 3I. dets ehk AASTAVAHETUS. Topelt ajee :D

Enesetunne on kuidagi nii mõnus, et hirm tuleb kohe peale, et miks nõnda asjad on :D Lugesin kusagilt, et kui Bill Gates annaks oma varandusest 98% ära, oleks ta ikka miljardär. Mul sama asi selle õnnetundega, et kui ma sellest 99 prossa ära jagaks oleks ma ikka mingi mega seitsmendas taevas :D Nii, et.. olge lahked :D

Tegelikkuses on mu detsemberikuu üsna igavalt läinud. Mida teinud? Tööd. Mida veel teinud? .. ee.. tööd..
Ah tegelt ei ole asi nii hull :D
09. I2 oli empsu sünnipäev. Tegin talle ühe raamatu, kuhu ilmutasin pildid ta meist kõigist ja lasin kõigil sinna kirjutada tema kohta midagi, lisasin aforsime, luuletusi, mõtlesin ise luuletuse!:D, kleepisin temast palju pilte jne ja edasi täidab ta seda vihikut juba ise, kirjutades end jaoks olulisi sündmusi ja hetki sinna ülesse. Kui ma talle selle kingituse andsin ja ta seda sirvis, ütles ta, et kui ta kunagi ära sureb(umbes miljoni aasta pärast)  tahab ta, et see temaga kirstu kaasa pandaks.. Okei, kuidas ma ütlen selle kohta armas, eksole.. aga see oli nii.. liigutav. Armastan sind emme (L)



Ja II.I2 käisin koos Annikaga, täpsemalt temaga kaasas, Jürgen Veberi illusiooni etendusel ´´Unplugged´´. Oooo kui lahe oli! Nii vägev ja uskumatu ja vinge ja äge.. naguu... ahhh :D Võimatu on võimalik!!!! Noh, pisikeste salanippidega aga siiski :D

I3.I2 kui lõpuks töölt koju sain, tuli mõte minna ctsse We rock thaa bout üritusele. Mõeldud, tehtud. :D Panime autole hääled sisse ja asusime seitsmekesi klubi poole teele ja oli hea õhtu, oli :D Hommk ainult ei olnud nii hea, noh.. kui I4.33 on veel hommik :D

Väike selfie :D






Detsember pildis:

 Raul andis Martenile terve kinderi muna kätte ja lõpptulemus oli selline, sai vist aru, et jube must on ja nägu oli ka vastav :D
 Kui ma maale saan üheks õhtuks ja meil igav on :D . ei tea kus kohast see näoilme on välja võlutud
 Kvaliteet aeg iseendaga
 Tegi vist pahandust...
 kvaliteet aeg kõige kallima sõbrannaga!

 Sassssssssssuuuuuuuuuu :D

                                                                                   
mu sweetsweet Tartu


pühapäeva õhtul iga vä????
















 Musi jõulu puhul kõigile :))))

Ja kruiiisisimeeee


I9.I2 käisin armsal Robykesel lasteaia jõulupeol Jõgeval. Lapsed on ikka naljakad küll :D See kõik kuidas nad laulavad ja tantsivad.. ja no see jõuluvana oli seal ka päris ´´vana´´ :D

 ´´Sulle otsa vaadata on kohe näha, et kõva mees. Luuletust ka on? Ei.. Aga trikki oskad? Ja. Näita siis. Roby ei tee midagi.. kõik naeravad :D Eks ma siis räägin ühe nalja sulle ise. Olid siis üks tomat keset teed ja tuli teine, siis käis plärts ja püreesupp. Ah ei olnud ka nii, kuule ma kunagi hiljem õpetan. Vot milline jõuluvana :D






20. detsembri õhtul sain toreda sõnumi oma ülemuselt, et pühapäeval (22.I2) lähme kolleegidega Jürgen Veberi etendusele ´Unplugged´ (jah, see sama kus ma oma õega käisin Jõgeval 11.detsember). Ja muidugi oli mul hea meel, et jeee, saan uuesti minna, sest Jõgeval ei saanud me oma vippileteid ära kasutada (just lava taga tuuri) ja nüüd sain seda teha Tartus, õe asemel võtsin kaasa Marilini. Etendus oli teist korda vaadates ka megaaaa vinge ja lava taga oli veeel vingem :D Võimas värk ikka :D (Õele sain plakati autogrammiga ka, mida ta niii ootas).






Pärast seda läksime edasi firma jõuluistumisele Vernerisse. Kuidagi nii mõnus olemine oli ja süda on seest kohe soe :) Igastahes olen ma üks väga õnnelik tüdruk :))) Ja Marilin, Sa oled suuurepärane inimene, ausalt!!!! :)









Tegelikult plaanisin postituse teha jõululaupäeval, aga tegemist oli niiii palju, et ei jõudnud:D Ja nüüd istun, kell on 8.49, pakin oma asju vahelduva eduga ja kirjutan. Niiiii fun :D mkmm... Praegu on ainult üks tunne-ma tahan m ag a d a. Aga seda ma kahjuks ei saa :D
Aga jõulud.. PARIMAD! Lihtsalt kõige parimad jõulud.. Kogu pere on koos.. kõik. Rohkemat ei olegi eluks vaja :) Hiljem kui hullem köhu täis söömine oli läbi ja lapsed kunagi tudumaale hakkasid minema (mis ei olnud eriti edukas:D) siis istusime niisama vaikselt edasi, kuni kahe aeg tuttu sai :D Igastahes olid need mu elu parimad jõulud üldse. Reaalselt.

Pime kuusk, valguses pole :DD



Pisi, pisi :)

Ja tegelikult on nüüd juba 30. detsember, ma olen ikka veel Tallinnas ja koju pole pärast kolmapäeva ja kruiisi saanudki :D Alles avks sinna, niiet semud, võtke ühendust :P


Olge tublid, armsad, ilusad ja head edasi! :)

Häid pühi kalllid!
Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!