Suvi armetult on sügiseks saand



http://www.youtube.com/watch?v=nJipEVRHe-0- Seitsme tuule poole



Hei,

Ja just nii ongi, nagu pealkiri ütleb.
Need kolm IMELIST kuud on mööda saamas ja kõik uus ees ootamas.
Tõsiselt parim suvi, mis mul on olnud. Koos olla inimesega, kes on mulle ääretult oluliseks saanud- Liiiiisuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Mida ma küll ilma sinuta nüüd tegema hakkan? Aga usun, et see kõik, mis on olnud, on suurem, kui kurbus minu sees.

Kogu see suvi on nii palju huumorit ja nalja saanud, tohutult palju on toredaid hetki, mida meenutada. Alustades eksamiperioodist, mis oli ääretult pingeline aeg, siis meie viimane klassitripp Ahjale, lõpetamine- mis oli niiiii mõnus, jaanid Pühajärvel, perepäev, kõik rannatamised, istumised Liisu juures ja tammil, grillimised, päevitamised, sünnipäevad, Kuremaa triatlon, Saadjärvel Bacardi üritus, klubitamised ning muud üritused ja mis peamine- kõik see, koos s õ p r a d e g a. 

Aga muidu, 12. august käisime Liisu vanemate ja Taaviga Liisul ja Jannol Räpinas soolaleival. Väga mõnus istumine oli ja tegime oma arbuusi jälle. Seekord ikka kõigega, mis võimalik sisse panna :D Ja kui tüdrukud juba kergelt soojad olid, vaatasime Räpina klubi ''Club Võhandu'' ka üle. Ootused polnud eriti suured, aga need sai suuuurelt ületatud. Täiesti timm koht oli ja teinekordki Liisule külla :) Inimesi oli harjumatult vähe, võrreldes näiteks CTga kui käime, aga see eest oli peale meie 10naist ja ülejäänud 50 kutid :D Järgmine päev käisime Liisul vanemate, Taavi ja Liisuga pool Räpinat läbi. Ja ilm oli VÕRRATU. See 2 tundi mis me jalutasime oli niii mõnus ja täis huumorit.



21. 08 tegime Kristi juures pitsat (või noh, Tauno ja Kristi tegid, mina nautisin siidrit ja Bert oli niisama moraalseks toeks), mis tuli imehea! Hiljem istusime niisama õhtul minikal ja võtsime vanakest, et üks mõnus kolmapäev oleks ikka :)
Kristi & Tauno- meie tuvikesed :P

22.08 pidi mul olema Räpinas vestlus- floristika eriala. Sinna ma aga ei läinud.. hommikul ärkasin, siis ma lihtsalt sain aru, et ei.. see ei ole minu jaoks. Ma ei taha seda, mul pole huvi.. Ja nii ma kirja saatsingi ja ära kõigest ütlesin.. Raske oli ja süda valutas, et Liisule nii tegin, aga ta õnneks on arusaaja ja ütles mulle, et see oli vaid ta pakutud variant, mitte pealesunnitud kohustus, oluline on, mida ma ise tahan, mitte see, mida ta pakub. Ta on lihtsalt pariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim sõbranna maailmas!
Selle õppimisega ongi selline lugu, et alati kõik mõtlevad gümnaasiumis või põhikoolis, et küll aega on ja mõtted tulevad, aga nii ei ole.. ei ole aega ja need mõtted, mida teha, ei ole üldse nii kerged tulema. Mina arvasin ka 12. klassi alguses, et küll aastaga selgineb pilt, mida ma elult ootan ja kui aus olla, ma ei tea seda siiani.. Ma ei tea, mida ma reaalselt tahan. Ja see tunne on nii halb. Ma lähen õppima spa-teeninduse eriala Tartu kutsekasse, ilma, et ma tegelikult seda sooviksingi, kuigi see tundub hetkel isegi põnev.. kui aus olla. Eks näha ole, mis see kõik mulle toob ja võib-olla kuu pärast saan siia kirjutada, et spaa administraatoriks saamine ongi üks huvitav asi. Mitte miski ei jookse ju mööda külge alla ja järgmine aasta on plaan nagunii edasi minna õppima. SEST MUL ON JUBA AASTA PÄRAST LÕPETAMINE :D:D:D

Kool pole kaugeltki mitte ainus probleem. Kuna ma lähen Tartu õppima, on mul vaja ka elamiskohta. See on paras peavalu, ausalt! Tegin avalduse Torni, ma ei tea, mis vea ma sinna tegin, aga koha sain mingi 9. august hoopis Bettonisse. Kinnitamine oli 13. august. Kirjutasin sinna meili, et mis ma peaksin tegema, kas koha kinnitama või kinnitamata jätma, kuna ootan vastust kutsekast, mis tuleb 24. august, sest on ju loogiline, et kui ma saan koha enda kooli kõrvale ühikasse, lähen ma sinna. Pidin kinnitamata jätma ja mis selgus 24. aug? Loomulikult ma jäin kutse ühikakohast ilma ja tagatipuks olin veel Bettoni kohast ka ilma! Tere hommikust.. ja siis hakkas kv.ee's tuulamine ringi.. ühesõnaga, homme lähen korterit vaatama. Ja pöidlad on pihus, et see sobiks. Muidu olen kuuse all :D

Aga kui probleemidest kõrvale hiilida, siis 23. istusime Liisu juures rahvaga, ära ütlemata mõnus õhtu oli :D 24. 08 käisime Saksas pidu panemas, kruiisikas oli ja 25. 08 hakkasime juba päeval Liisu juures grillima ja timmima. Päevad on viimane nädal nii mõnusad lihtsalt olnud. See soe ja päike on lihtsalt võrrrratu!
Ja 28. 08 käisime Riinu, Rasmuse, Kristi ja Taunoga klubis, sest Riin sai loaaaaad :D Oli, mida tähistada. Ja tuvikestega koos klubis käia on eriti vinge, eks... :D Üldiselt oli üpris rahulik õhtu ja kui aus olla, siis klubi oli päris mõttetu seekord.. :D


 Väiksed shotid? :D
 Sellised võllid :D:D:D
 Põlvas jõudsin ka vahepeal käia :)



Nüüd olen tegelikult juba korterit käinud vaatamas ja võtmed on käes. Ootasin paremat, üldse ei tunne end seal hästi lihtsalt.. selline tunne nagu eelmised üürilised poleks koristamisest midagi teadnud. Need olid Malaisiast kah.. äkki on piisav põhjendus? Aga ühesõnaga.. üritasin asja omal seal kodusemaks muuta ja loodan, et saan kiiremas korras ühiselamu koha! See oleks nagu unistuse täitumine :)

Täna, 1. septembril soovin kõigile, kes alustavad nüüd kooliteed, edukat õppeaastat! Tulgu see teil tore, lõbus, täis teadmisi ja tarkusi. Iseendale soovin ka sama muidugi :) Kõik uus onju ees...

Hullemat mossitajat polegi näinud :D:D



Osav Angelika
 

 septembbbeeerrrr

Ja nii ta ongi :)


Väike Joanna-Maria polegi enam nii väike :)

Soovin kõigile mõnusat suve lõppu!





VOT!










Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse