Ära kahetse midagi, mis pani sind naeratama.


Tsau kallid!

Algas kevad!
Kevad on armumiseks, suvi armastamiseks.- Suvi liigub märkamatult lõpu poole.. Kas see siis tähendab, et on aeg lõpetada armastamine? Milleks siis sügis on? Uueks alguseks? See sügis minu jaoks just seda tähendabki. Minu uus algus on muidugi hetkel veel lahtine.. 

Käisin 07. august Tartu Kutsehariduskeskuses vestlusel, spaa-teeninduse erialal. Mingeid emotsioone mul enne vestlust ei olnud, ega ka vestlusruumi ukse taga. Sisse astudes vaatas mulle otsa kaks naeratavad nägu, tänu millele ei tekkinud mul kordagi kohmetusmomenti. Või siiski.. esimene küsimus ´Palun kirjelda end. ´ Eee... Mina? Ennast? ´Noh.. olen Angelika nagu te teate. Lõpetasin Puurmani Gümnaasiumi. ´ Olin kindel, et ühtki iseloomustavat sõna ma ei ütle kindlasti. Mille jaoks? Olen väga sõbralik, õpihimuline ja alati avatud uutele väljakutsetele? Usun, et nad kuulsid taolisi sõnu iga teise tüdruku käest.. Neid oli kokku koos minuga nimelt 55.. jah, 55 inimest, kes soovisid õppima asuda spa-teeninduse erialal ja kõigest 18 kohta. 37 neist jäid lihtsalt ukse taha.. Mina sain sisse! Millega ma neid küll võlusin? :D Keset vestlust küsis üks läbiviija, et kuidas siis keeltega on. ´No vene keelt olen õppinud kolm aastat, aga see oli pigem pinnapealne õppimine, tekstide lugemine, tõlkimine sõnaraamatu (ja emme) abiga ja jutustamine. Saksa keelt seitse aastat, noh, mitte just my cup of tea. Ja inglise keelt kümme aastat. Mul pole keelte peale erilist vaistu, ei meeldi võõrkeeles rääkida.´ Üks läbiviijatest: ´Aga teeks proovi siis sinuga, vaatame, kuidas on, saksa keelega. ´ Ooo ei! Mitte saksa keel. Või noh, parem saksa keel kui vene keel, milles ma oleks osanud öelnud ainult ´Privet, menja zavut Angelika.´ Ja läks lahti. Ma ei tea kus kohast ma need teadmised võtsin (Thnak God! See tähendab õpetaja Lindman ja Karin). Sõna ''super'' ja lauset ''väga hästi said hakkama'' ei oleks ma osanud elus ka arvata, et keegi mulle ütleb, kui minuga peetakse kooli sissesaamisvestlusel dialoog saksa keeles. Läks õnneks. Aga siis see põhiküsimus. Miks antud eriala ja miks kutsekool? Nimelt oli mul kunagi kirjandi seade seotud kõrghariduse ja kutseharidusega. Uurisin maad, kogusin infot ja pärast kirjandit otsustasin, et mina lähen kutsekooli. Ja Tartu oli kindel variant. Eriala tundus võetud nimekirjast kõige huvipakkuvam. Imelik, et nad pärast sellist teksti mu sisse võtsid.. Elamisega on teatud probleemid (või on pigem probleem minu soovides, kes teab) aga küll see mure nädala-kahe pärast lahenduse leiab. Üks variant on veel.. mõne päeva pärast lähen ühte kooli veel dokumente viima.. eks näha ole, mis lõpuks saab. 

27. juuli käisime Liisuga ühe tuttava kaudu Bacardi Summer Breeze üritusel Saadjärve Jahtklubis tööl. Alguses olime piletimüügis, hiljem kassas. No mul polnud ammu nii lõbus olnud. Pilteid müües sai oma jagu nalja :D Ühe korra mõtlesin, et saan peksa ka, sest ühest suuremast seltskonnast hakkas üks mees mingit jama ajama, et teab mind, et nägi mind seal hotellis jne. Ta naine vaatas mind sellise näoga.. oleks pilgud tapnud. Lõpuks sai aru, et kutt teeb nalja. Tänud Jumalale jälle! :D Ja joogi-söögi putkas sai veel rohkem huumorit :D Purjus inimesi on ikka nii fun vaadata :D Hiljem kui ametlik party oli läbi, hakkas mitteametlik. Läksime siis parvega? (saun, üleval tantsuplats jne) Saadjärvele. Uuuh.. väga vinge oli! Sain sealt ühe tutvuse ka, natukene totu Kaupo on, aga pole hullu :D 


 Parvsaun

Kadri jäädvustas hetke :D 

Eelmine kolmapäev mõtlesime Riinuga, et läheks kluppi. Seekord pidime minema ilma minu lemmik möllukateta, Liisu ja Müüruta. Aa, enne seda päeval tegime Liisuga tema juures tööd. Korjasime marju ja tõstsime käru pealt liiva ja killustiku maha. Liisul emps veel küsis ka, et kas õhtuks mingid plaanid, et nii töötame.. :D Aga siis veel ei olnud, ausalt! :D 
Aga Liisu pidi mind sättima nii, et kodinad kokku ja sinna. Rauno ja Müüru olid ka seal ja õhtu lõpuks kujunes asi sedasi, et Harri (Liisu issi) auto viis meid kõiki kluppi! Rauno, Müüru, Riin, mina ja meie kainekas Liisu :D Ja klubis oli veel Kristi, Rasmus ja Tauno. Fun, fun, fun õhtu! :D Need kolmapäevad.. :D Ja oi kuidas ma pidin terve õhtu/öö läbi mingisugust Getter Jaani teemat kuulama. Nii siiber hakkas ikka. Aga õnneks õhtu läks lõpuks veel vingemaks. Kui klubi kinni pandi läksime ühtede õhutusel Ati parklasse ja sealt veel lõpuks Poolde kuute. Ooo jumal hoia ja keela :DDD Rauno on ikka väärt möllukas. Lõpuks lasime raekoja platsil purskaevus niimoodi minna, et ise ka ei usu :D:D:D Reede, mis pärast seda kolmapäeva tuli (eelmine) oli hea naerda tehtud lolluste ja jamade üle :D Ulme seltskond. 




Riin, Rauno ja Müüru 



10. august sai juba kümne kuuseks meil :) Ta on lihtsalt parim, mis minu elus hetkel olla saab. 






Õelapsed olid terve nädala meie juures. Ma mõtlesin, et oo ei, selline õudusunenägu hakkab jälle pihta, nad on lihtsalt nii hullud.. :D Aga Liisuga oli vähemalt tegevust. Ja noh, mu küünelakikarbi keeras ka tagurpidi ja pärast oli iga küüs erinevat värvi.. ja varbaküüsi lakkides tõmbas pooled varbad ka kohe üle... Sellised nunnud :)



Ja enamus minu päevi möödus mu kalli Liisu juures. Koristame, üritame kasulikud olla, päevitame, päevitame, päevitame.. üks päev tegime oma kaua lubatud arbuusi jääkupsikute ja siidriga, maru hää :P



Tellisin Inglismaalt omale nunnud!









Eile, 10.august, pidas Triin oma kahekümnendat sünnipäeva. Enne kui Liisuga kohale jõudsime saime sada sõimukõnet :D:D Hakkasime end kell 6 sättima, või noh, valmistusime selleks, aga bdayle jõudsime umbes täpselt pool kümme :D:D Me ikka oskame. Ja issi tegi ka mulle ''komplimendi'' kui meid ära viis. Küsisin, et noh, kas ma olen ilus? ´Jah, nagu peldik puude vilus.´ Aa.. tänks issi :D Muidu oli mõnus õhtu ja tantsu ja pidu sai ikka korralikult :D Ja Triinu kallis, palju, palju õnne sulle veel kord! 
Siin on sulle väike pildiseeria meist selle puhul :) Kallis oled! 
















Ja Triinu bdaylt paar pilti: 


 Õgardid :D:D
 TÜDRUKUD
 Ühispildi tegemine ei sujunud üldse :D
 Kiusati
 Olemas, uskuge või ei, aga Triin ütles alguses, et arvestame ühispildi tegemiseks 10minutit ja TAL OLI ÕIGUS. Läksgi, kui mitte kauem :D

 Ikka tipus :D
 Sünnagirl
 Koksimeister :D:D
 (L)
 Et ikka närvi saaks teisi ajada :D:D

 Vist oli nali
 Je!
 Mitte ainult niisama sõbranna.. parim.
Ei sheerinud woodi :D:D












Üks kalli teile KÕIGILE! Nautige seda suve, nii kauaks, kui seda on jäänud! 

Angelika 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse