Suvi, suvi, suvi!

On suvi saabunud me linnadesseeeee...
ma juba ette tean mind ootab uus rutiin
nüüd raske aasta saadan unustusseeeee...
see aeg nii kestma võikski jääda lõpuniiiii...

Sõbrad aeg on käes... meil kokku saada... öö võib alataaaaa...

Öises linna kuumuses me ringi seikleme
võib mured jätta homsesse, kui noored olemeeeee...  (A. Savitski- Noored oleme). 

Ja nii ongi! Tuleb nautida võimalusi, mis Sulle antakse ja võtta kõigest viimast. Kool on läbi, kohustused mõneks ajaks seljataga ja võimalus olla koos sõpradega, koguaeg. 
Tegelikult ma tahaks ikka suveks tööle ka minna, aga seda ma saaks teha alles juulikuust. Ja mõned agad on sellessuhtes veel, pean hakkama juulist uuesti autokoolis käima, et suve lõpuks ikka load käes oleks. Unistus :DD 

EKSAMID

Kooliga on mul kõik! Jeeeee! 6. juuni oli viimane eksam- kirjandus. Ei taha sellele mõeldagi. Mul oli kokku 20. piletit, mida õppisin, igal piletil kaks punkti. Ntks pilet nr 1. Antiikeeposed ''Ilias'' ja ''Odüsseia'' ning E, Vilde ''Mäeküla piimamees'' ja no muidugi Tammsaare ''Tõde ja õigus'' 1. 4. ja 5. osa, Shakespeare ''Hamlet'', Goethe ''Faust'', Dostojevski ''Kuritöö ja karistus'', Tšehhovi looming jne. Ja ühesõnaga, kõik oli okei, nägin õppimisega palju vaeva. Eksamihommikul ärkasin kell 5 üles!!! LOLL TEGU- üle õppimine. Aga üks pilet oli õppimata.. nr 18- varasem Eesti kirjandus (esimsed raamatud, Masing, Faehlmann, Kreutzwald, Peterson jne) ning dramaatika žanrid. Neid ma vaatasin üle, kui kõndisin kodust eksamile, 10minutiline teekond. Ja arvake mis pileti ma kahekümne seast tõmbasin? MUIDUGI NR KAHEKSATEIST!!!!!!!! Aga ma vastasin kõik i d e a a l s e l t ära. Ma ise ka ei tea kus kohast ma kogu selle info välja võlusin. Kui olin oma pileti ära vastanud, küsis komisjon lisaküsimusi. Kõike teadsin. Aga hindeks sain 4 :)) Põhjuseks oli minu ebakindlus. Ma kasutasin eksamijooksul 3 korda lauset ''Ma ei tea'', millest läks 2sekundit mööda ja ütlesin õige vastuse. Vot nii on lood. Aga ma olen rahul, suur töö kandis vilja :D 
Veel tegin ühe koolieksami- komplekseksam. Sain ka 4. Õnneks! Kõik rääkisid koguaeg, et oi kui lihtne, et ei pea õppimagi selleks eksamiks jne. Looda sa.. umbes kolme lehekülje jagu oli materjali, mille kohta ei teadnud keegi midagi ja sellest olid ka meie hinded tingitud. Nii palju läks pihta, kui lambist õieti panin. 
Eelmine aasta tegin geograafia, mis läks enamvähem, rahul ma polnud. Reedel sain ühiskonna tulemuse, millega ma olen VÄGA RAHUL ja eesti keel peaks tulema homme, 18. juuni. 

10. 06-11. 06 käisime klassitripil Ahjal. No jeee, ilmaga veab meil ikka alati. Kauumatka ajal oli ilm okei, selline mõnus, ei vihma, ei kuuma päikest. Me olime Liisuga koos kanuus. Lihtsalt ei suuda ilma temata olla :D Kui matk oli läbi, läksime telkimis kohta, olime sõnaotsesesmõttes kellegi hoovis. Ma mõtlesin ikka, et oleme kuskil järve ääres ja muud seltskonnad, kes tripivad on ka seal. Mhm.. mhmm.. Õhtul grillisime ja tegime mõned siidrid. Ja muidugi sadas vihma, ilma ei saa ju. Järgmisel päeval oli vibulaskmine. Niiiiiiii lahe! Tahaks veel ja täiega :D Ma olen selles päris hea :D Lasime algselt märklauda, hiljem metsloomi: karud, kitsed, metssead... päris muidugi :D:D Igastahes oli vinge oma kallitega koos olla ja mütata ringi. 


Liisu algus :D 
 Kati algus :D






 Vibukütid missugused :D



14. juuni käisin Kedy sünnipäeval. Mitte midagi ei mäleta :D Muidu oli viisakas värk ja jutud. 


 Parim, parim sõbranna!
 Ei tea, mis nende musipiltidega oli..
 Kallis lapsepõvesõbranna!

Wuhuuuuuuuuuuuuuuuu! 


15. juuni käisin oma musumopsiga Põhja-Tallinna ja Black Velveti suvetuuril. Oo kui häää :D No ei saa küll neist lauludest. Teised ka koguaeg küsivad, et ära juba ei ole tüüdanud v? Vot ei ole jah :D 




Ja muidu olen niisama ringi tegutsenud. Koguaeg Marteniga koos olnud viimasel ajal. Käime jalutamas, ilma nautimas ja niisama õues ringi. Lihtsalt ei suuda ilma olla! Kolmapäev istusime Liisu juures Kinnu ja Liisuga, mõnus õhtu oma kallite sõbrannadega :) Ja muud erilist polegi.. käisime emmega lõpukleiti ja kingi ostmas.. ma ei ole üldse vaimustuses.. kõik kleidid on ära ostetud ja minu unistustekleiti pole ilmselt olemaski :D 



 Marteni esimene pidu- valla noormiate vastuvõtt 1. juuni
 Käisin Liisut jälle kiusamas
 Nii armas!!!

 Liisu ja Kinnuga
 Mossaja mul
 Enne Kedy sünnipäeva :)





Olge tublid! Ja PS: reedel, 21. juuni, kell 15.00 on Puurmani Gümnaasiumis minu lõpetamine! 

Angelika 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse