Iga lõpp ei ole muud kui algus uus...


Tere,

ma olen niiii niiii niiii niiii õnnelik! Tahaks, et kõik jääkski nii, nagu hetkel on.. kui vaid saaks  :D

..inimesed ümberringi on õnnelikud, naeratavad ja rõõmsad. Sellisel juhul ei saakski ise kurb/õnnnetu olla.
Aeg olla vaba, nautida suve ja sõpradega koosolemist. Ma lihtsalt armastan oma sõpru! Musikallipai teile kõigile, kes te seda loete :) (PS: mulle on öelnud mitmed inimesed, keda ma poleks elu sees uskunud, et mu blogi loevad, et nad seda teevad- milline rõõm, ausalt :))) ). Ja teate, meele teeb nii rõõmsaks kui võõrad inimesed naeratavad sulle või täiesti ootamatul hetkel keset tänavat sulle midagi ilusat ütlevad- oi kui palju põhjusi, miks hetkel õnnelik olla.

20. juuni oli mu õe, Annika, 9. klassi lõpetamine. Hommikul pidin taga juuksurisse minema- soeng sai armas ja lihtne, nii nagu talle omane on :) Meigi tegemise au sain oma omale! Jeee :D Aeg liigub tähtsatel hetkedel ikka niiiiiiiii kiiresti, selline tempo oli päev läbi taga. Tegime talle pisikese üllatuse ka.. kuna ma lõpetasin 21. juuni, reedel, siis kõik külalised tulid sel päeval. Aga vend koos oma perega tulid Tallinnast tema lõpetamiseks, ta oli nii üllatunud ja rõõmus :) Lõpetamine oli väga ilus, kuigi korraldus jäi minumeelest a little bit vajaka :) Pärast lõpetamist läksid teised koju, me Riho, Kati ja Raiduga (vend, vennanaine, onu) läksime poodi, võtsime esimsed siidrid :D mmm.. õhtul oli üheksanda lõpuftekas Sandra juures.. mõned siidrid jah, mhmm.. :D

 Minu tehtud :)


 Meie kallid :)
 Õega :)
Janely kaval purjujootmis nägu..eks :D

21. juuni oli lõpuks MINU LÕPETAMINE. Okei, kui aus olla, siis mul ei olnud enne lõpetamist mingit ärevust, aga vot kui ma Tartusse soengusse ja jumestusse sõitsin.. keegi ei oleks tahtnud mu emme ja issi asemel olla :D Soeng ja meik mahutusid aja sisse nagu pidid, aga siis läks kiireks.. kell muudkui liikus ja liikus, aga autosi oli maanteel niiii kuradi palju lihtsalt. Ja nagu kõigest sellest ei aitaks, et mind endast välja viia, oleksime me ühe teise autoga matsu ka pannud, sest ta otsustas, et oleks lahe vastassuunavöödis, ehk meile vastu sõita, kui kõrval on rekkad ja taga/ees autod. Aga siis leidis õudus lõpu ja kell oligi 3 saanud.... Aktus oli lihtsalt niii armas ja südamlik. Kurb oli vaadata pisarais vanemaid, sõpru, õpetajaid, direktorit ja oma klassikaaslasi... Kõik on mulle nii kallid ja nii armsad! Lõpus laulsime koos Tauri ja Kaijaga ''Leib jahtub'' vanemad ütlesid, et see oli küll liiast :D Võtsime kätest kinni ja lihtsalt.. kirjeldamatu. Ja no lõpus ma pidin ikka viimast korda feilima koolimajas :D Kui meid välja hakati saatma, siis keegi ei liikunud, ma läksin nii närvi ja hakkasin siis ise minema ja kui ma poolel teel olin saalis, avastasin, et keegi ei tulegi järgi... :D:D Kõik kutsusid mind tagasi, sest lipp pidi ees minema.. ohjah :D
Hiljem oli lillede andmine- AITÄH KÕIGILE VEELKORD. Ma poleks eales osanud arvata, et ma saan sellise lilledekoguse, et ava või oma lillepood tee ääres :D Uskumatud inimesed! Palju üllatavaid õnnitlejaid oli, mis tegi tuju rõõmsaks, again :) Hiljem oli pildistamine ja banket ja siis juba koju, sugulaste ja perega istuma. Niii tore oli!  Kui kõht oli täis, jutud räägitud, joogid joodud, läksime lõpuaftekale. Sellest ma parem ei räägi.. polnud just selline õhtu, mida me kõik oodanud oleksime. Aga muidu oli väga tore, kui need jamad unustada :)

 Me kõik..











Onu Rait :)
 Allar :)
 Mu kallid klassivennad ja endine klassivend :)
 Triinu kallis ja Tauno :)
 Venna :)
 MU PARIM, PARIM, PARIM!


 Ei oska ilusti olla :D

 Viksid..
 viisakad..
 eiii :D:D
 AITÄH KÕIGILE!
 Armas :)


 Õnnelik!
 Kallis Sandra :)
 Mu lillemeri :)



 Enda pisisugulasega- Annabel :)
 Korjasid pisisugulased kokku :D
Kõige õnnelikum tüdruk maailmas :)

22. juuni-24. juuni olime Liisu, Martti, Riinu ja Jannoga Pühajärvel jaane pidamas :D Oli korralik värk ja mõnus olemine :) Esinejad olid head ja rahvast oli nagu... siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitax ja peale. Aga palavus oli küll tappev, õudus. Otsustasime, et selle vastu aitab ainult külm bool. Seega läksime poodi külmutatud marjade, jookide ja pange järgi :D Oi kui hää oli paar tundi meie ''private rannas'' paadisillal istuda ja juua, juttu ajada ja naerda.. ja pärast muidugi jäätise ja marja sõda teha :D Väga-väga lahe oli!

 Meie kodu :D




Muidu olen niisama rõõmus ja õnnelik (olen vist juba maininud seda???? :DD). Täna kui koju Pühajärvelt tulin siis mu omad võtsid mind niiiiiiii toredalt vastu- kõik olid Põlva ära läinud, aitäh! :D Aga hea uudise sain ka, Martenil tuleb esimene hammas! Niiiiiiiiiii vingeee :D Ja ta ainult elas mul täna seljas kui ma koju tulin :D Igatsesime üksteist nii väga :))) 28. juuni üritan Kasepää rannakale jõuda ja 29. juuni on Puurmanis perepäev- https://www.facebook.com/events/499965760073926/?notif_t=plan_user_invited, piduuu semudega :D Ja kui nüüd tõsisemast rääkida siis.. tänasest hakkasid paberite sisseviimised koolidesse.. no ei tea mida teha.. nii palju mõtteid, nii palju soove.. Ohjah.

Ilusat suve ja päikest Teile!
Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse