On kevad see ja tunne on nii hea

Tsauki,

Just smile, sunshine, spring is the time of love!


Mul on nüüd kool lõplikult läbi saanud, veel ainult kirjanduse konsultatsioonid, mille õpetajaga varsti kokku peaks leppima. Kaks riigieksamit on selja taga, õnneks! Eesti keel oli täiesti normaalne, ei olnud asi nii hull, kui arvasin. Leidsin sobiva teema ja südamest loodan, et ma teemast mööda ei kirjutanud.. tunne on kuidagi rahulolev, seega pidi olema midagi, mis valesti läks :D Ja ühiskond.. oo Jumal Jeesus küll. Kui ma eksami lahti võtsin, siis ma küsisin endalt, et: ´´Tüdruk, mis kurat sul arus oli, kui sa selle eksami valisid?!´´ Minu jaoks oli see nii keeruline ja ma mõtlesin, et mida ma tegin kogu see aasta tunnis, kuidas see võimalik on, et ma nii paljusi asju ei teadnud? Ühesõnaga, õudus mu jaoks.
  Pärast eesti keele eksamit läksime öölaulukale, mis oli.. päris mõttetu, kui aus olla. Heli polnud meieni kuulda ja lauljad olid ka nii nagu nad olid, aga see eest autos oli meil lõbus :D:D Liisu, Riin ja Kati on täiega malakad lihtsalt, pole midagi öelda :D Teisipäev oli 6h ühiskonda.. juhe jooksis lõpuks niiii kokku lihtsalt :D Neljapäev käisime Kaijal Laeva lasteaias Tõelisi Staare mängimas, lastele vist meeldisime, vähemalt ühele poisile, kes arvas, et peab kõva häälega meid naerma :D Reedel pärast ühiskonnaeksamit istusime Liisu juures õhtul, mõnus olemine ja nalja sai rohkem kui küll, eksole.. :D Laupäev pidin juba kell 9 ärkama, sest läksime ema vendadele sünnipäevale. Päev läbi grilli, kuuma päikest (mis meelega oli tol päeval nii kõrgel säramas!) ja palju, palju rahvast :) Väga mõnus olemine. Ja täna käisime Jõgeval, õelaps sai 4. Suur poiss juba meil. Ja mul alati nii-nii hea meel neid näha, päikesekiired mul :)
  Ja mis veel.. empsiga rääkisime, et varsti peaks juba lõpukleiti ja kingi minema vaatama. Aga issi pole veel lennupileteid ära bronninud.. ma lihtsalt kruiisil käies leidsin Rootsist oma unelmate lõpukleidi ja ma ei saa siiani aru MIKS ma selle ostmata jätsin.. ja nüüd käin issile peale, et pead muga seal ikka ära käima.. :D Aga tegelt ma vihkan seda lõpukleidi otsimist ja valimist.. nii palju onju neid ja.. õnneks on soe väljas, siis mulle meeldib shopata, ei ole vaja palju riideid ära võtta :DD Ja mu lõpetamine on 21. juuni kell 15:00!


Päikest Teie päevadesse ja armastust südameisse! 

Angelika

 28 käisime maal grillimas, emme ja Matu
 Söök, võrratu söök!
 Maalaps :)

 Minu armas :)


 :)
 Teeb meil vahest tarka nägu :D

 Hey you, welcome.. :D
 Kino :D
 Sõit põlva- emme-issi unemütsid :)

 Minu suur ja väike venna!

 Siuke boss :D
 Pühapäeva hommikused pannikad :)
 Robyle bdayle :D
 Meie sünnipäevalaps!
 Mu armas Jonna-Maria, keda ma niii igatsen :(

 Kuri jutt oli vist.. :D
 Emotsioon.
Hei :D


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!