Lazy days, beautiful nights... summer is coming!


Lazy days, beautiful nights, beachy hair, water fights, hot guys, tanned skin, schools out, summers in! 

Minu jaoks on suvi juba mitu nädalat kestnud, jee! Oi kuidas ma olen jõudnud juba päikese käes vedeleda ja ilmasi nautida. Ma lihtsalt armastan suve!

Vahepeal olen ma usinasti tubli tüdrukuna koolis käinud. Ausalt öeldes on mul kirjandusest juba üsna siiber ja kõik hakkab juba omavahel segamini kiskuma, aga mis siin ikka, 2 nädalat veel ja on sel õudusel lõpp :P
  18. mai oli Martini sünnipäev, o jumal milline õhtu. Uskumatu lihtsalt :D Pikemalt sellel ei peatuks... ja eurovisoon oli ka sel õhtul, no kuradi närvi ajas ikka küll algus, aga õnneks sommidele tegime ära! :D
  Klassiga saime kooli juures ka kokku, kus panime oma reisi paika. Lähme Ahjale kanuumatkale ja vibu laskma, väike telkimine ja grill. Mõnus! Saab veel viimast korda omadega pikemalt koos olla :) Ja kooli juures rääkisime kuupäevadest ja siis.. 22. mai oli.. ja läks jutt sellele, et WHAT, mul on järgmine pühapäev sünnipäev! (2. JUUNI) Uskumatu, alles ju oli.. :D 19 juba kukub :P Ma arvan, et midagi suurt ma ei korralda, kuna 18. sünnipäev oli korralik küll. Aga lihtsalt hirmutav on, kui kiiresti aeg ikka läheb.. pole see lõpetamine ka kaugel enam.

Täna käisime Kevini lasteaia lõpupeol emmega. Täitsa nagu koolilõpupidu oleks olnud, selline tunne tekkis :D Nii tahaks juba enda lõpetamist, kuigi tean, kuidas jalg seal kindlasti väriseb ja sellega kogu see 12. aastat lõpeb.. Aga uus ja loodetavasti huvitavam tulevik on ees :P Ja Kevin oli ka nii uhke täna, väike armsake meil.  Ainult, et enamus ajast haigutas, vahtis ringi ja tegi nägusi  :D Kevin jääb Keviniks. Ja 10. mail käisin Kevinil emmet ka mängimas emadepäeva peol, nii tore tädi olen :)))) Ennast kiitmast ma ei väsi :D:D

Muidu ma ei olegi midagi erilist teinud. Õppimise kõrvalt ei jää lihtsalt eriti aega. Ilmad pole ka viimastel päevadel just head olnud, ainult pilves ja vihmased. Homme lähme Jõgevale Noortelt- noortele peole- koos Põhja-Tallinnaga. Je! Viskame näppu ja karjume ''Kõik saan endale, kõik mis tahan, seda saan.. '' :D

Aaa, muidugi.. kuidas ma unustada sain. Õelapsed olid poolteist nädalat siin. ÕUDUSUNENÄGU. ''Tädi Keelu, mis see on? Tädi Keelu, mis see teeb? Tädi Keelu, kas ma seda võin võtta? Tädi Keelu, mille jaoks see on? Tädi Keelu, miks tema sai seda ja mina ei saanud?...'' Jubeduse tipp :D Mul oli neist täiega väsimus peal, aga kui ära läksid kolmapäeval, siis samal õhtul tundsin juba puudust. Nii tühi ja vaikne tundus kõik.

Tegin omale ask.com'i kasutaja ka (http://ask.fm/AngelikaRatsep). Olin lugenud teiste lehekülgi ja no nii naerda on saanud, selliseid idiootsusi kirjutatakse anonüümselt ja veel idiootsemalt ja labasemalt oskavad mõned inimesed vastata. Mõtlesin, et proovin siis ka ja saan teada, mida inimesed minust anonüümselt tegelikult arvavad ja küsida tahavad, mida muidu otse küsida võib-olla ei julgekski. Ja üllatus oli suur.. mulle ei ole siiani mitte ühtegi negatiivset küsimust tulnud. See on nii hämmastav, kui positiivne kõik on. Ja kui palju ilusaid sõnu mulle on öeldud.. ma olen hetkel tõsiselt rõõmus inimene ja suurt rolli mängib selles ask.com'i positiivsed küsimused ja komplimendid :) Mul on hetkel üks lemmiklugu tekkinud: Traffic- Maailmaparandaja-http://www.youtube.com/watch?v=U19bY9XoaLo - ääretult hea laul, mida võibki kuulama jääda. Ja eurovisiooni ajast on lemmikud Ungari (http://www.youtube.com/watch?v=qc_WAeIlbhE) ja Rootsi (http://www.youtube.com/watch?v=jBUJ0u7ZVaE).

Üldises pildis läheb mul hetkel väga sujuvalt ja hästi (ei taha ära sõnuda). Loodan, et asjad liiguvad edaspidigi positiivses suunas nii mul, kui kõigil teistel. Ilusat kevadet! :))

Angelika


10. mai- meie väike fotoshoot :D





 Nagu udusulg oleks käes.. mkm :D

 Kohe näha, et õde musi on parim :D:D
Niimoodi tegelt õelutseb ja kiusabki.... :D 

 Udupall :)

 Roby musipall :)


Martini sünnipäev, 18. mai

 Janar on parim fotograaf :D

 Lammas all paremas nurgas :D

 Kordus natuke teistmoodi :D




Kevini lõpetamine, 23. mai




Oma kullakesega :) 

Nüüd võib ju keelt näidata :) 
Minu kallis!!!!


Ma loodan, et 21. juuni olen sama näoga, millega Kevin :P


(L)


Väike shampa Kevvu puhul :)


Maitseb häää :P 

Marteni totter nägu, mille ta ära õppis :D
Emmele ikka näitame keelt ju :P 
Armastan nii palju kui saab! 

Naudin ilmasi :)

Tegin Liisule lokikesi
Igavus
Praegused :) 


ILUSAT KEVADET JA PÄIKEST! 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!