Pool aastat päikest minu elus!!!

Tsauki!

Kevad, kevad, kevaaaad! See soojus, päike! Lihtsalt nii mõnus tunne. Ja peale selle paistava päikese särab üks veel minu elus, juba pool aastat!

See rõõm, mida minu väike vend mulle pakub on sõnadega kirjeldamatu. Need pisikesed käed, mis minu käsi hoiavad, need armsad silmad, mis mulle otsa vaatavad, see armas pisike suu, mis 4kuuselt ütles juba ´´õde´´ ja need põselohud, mis kõige armsama naeratusega esile tulevad.. ma ei oskaks midagi paremat hetkel oma ellu tahta. Ta täidab kõik tühjad kohad minu elus. See, kuidas ma ootan igakord, kuna ma koju saan, et teda kiusata, kõdistada.. ühesõnaga.. ma tõesti saaks temast raamatu juba kirjutada :D 10. oktoober tegi minu maailma kõige-kõige õnnelikumaks õeks!

 1päevane

 Nii pisi-pisi!





 Väiksed kõditamisobjektid :D:D

 ah, lebos


 Pahur Marten :)
 Ah, musi vä? :D
 Õde kiusas :D




6kuud :)




Ütleb ju õdeee!!!! :D Ainult mina kuulen.. :D








Meie vahva päev :) All on õe pahurad pildid :DD
Nii kaval











Ilusat kevadet kõigile! Nädalalõpuks lubab juba +15!!! :)

Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse