Kooli lõpp- lapsepõlvepäev, viimane koolikell.

Tsau kallid sõbrad!

Ja ongi lumi sulanud, päike siia jõudnud ja soojus südames!

19. 04 oli meil lapsepõlvepäev (tutipäev) ja saime veel kord lolli mängida, tited olla ja hullata :D Päev möödus väga-väga ruttu ikka. Hommikul esimene tund oli ühiskond-töö muidugi ja siis hakkasime jooksma: kool, pood, arst, vald, lasteaed, kus väikestega mängisime ja siis juba sõitsime Palamusele. O. Lutsu ''Kevade'' filmi kooli. See mees, kes seal meiega koos oli, oli nii lahe, positiivne oli olla kohe :D
  Õhtul istusime Tauno juures- väga meeldejääv ja tore aftekas oli. Pidu sai, nalja sai ja tantsu sai! Sellele sain ka kinnitust, et mul on still maailma lahedaimad klassikaaslased.

 Olengi pisi-pisi :)
 MEIE!!!
 Minu inglid :)


 Lasteaias
 Mängida. mängida, mängida jah :D

 Kommionud :D
 Meie lahe Ivar! :P

 Toots ja Teele!
Natuke tuuline :)

Nädalavahetus möödus ka kiirelt. Laupäev olin kodune ja õppisin ühtteist, päeval käisin Jõgeval ka, tõime õelapse meile tagasi. Issiga tulime mõttele emmele ühest poest lilli ka osta, et tal päev ilusaks teha ja ta oli väga rõõmus selle üle :) Pühapäev käisin Tartus, emmet-issit on ikka nii tore oma soovidega tüüdata :D Aga õnneks on mul parimad vanemad maailmas (L).

Ja täna oli meil viimase koolikella aktus. See oli niiiiiii armas ja südantsoojendav :) Enne kui sisse hakkasime minema ja esimese klassi lapsed näpus olid, ütles Kaire, et see laul, mille saatel me läheme, et tema arvates oli see kõige sobivam meile.. ja ohh milline äratundmis rõõm, kui pihta hakkas Põhja-Tallinna ''Meil on aega veel''.. nüüd jääb küll eluks ajaks meelde see :) Ja värisesime kõik ikka päris korralikult seal ees :D Eriti tore oli kuulata seda, mida me kõike olime kirja pannud, mida neist kaheteistkümnest aastat mäletama.. oh nostalgia :D Meie munakoortega salat, kõik näidendid, klassiõhtud, üritused, Vanilla Ninja..

Pärast aktust oli banket, kus oli nii mõnus õhkkond.. ja kui jutt läks lõpuaktusel siis oli küll mõte, et.. varsti.. juba.. kaugel see 21. juuni ikka on! :D Ja pärast seda üks füüsika.. ega ei tahtnud küll enam Universumist ja igasugustest printsiipidest kuulda.. ma vist jään tõsiselt meie õpetajaid igatsema, kes on kõik megamegaMEGA lahedad!!!

 Lõpp hea, kõik hea!
 Kullast kallim!
 Kevad südames :P

Siis tegime Liisu, Riinu, Kati ja Taunoga väike fotoshooti :D Pigem lolli mängimine :D Hiljem ruttasin Kevinile lasteaeda järgi, nüüd õpin natuke ja siis Riinu juurde. Lähme tantsima ja again lolli mängima :D Kolmapäeval Laeva lasteaeda ''Tõelisi staare'' mängima :DDD

Ja kui nüüd tõsistele asjadele mõelda siis.. juba nädala pärast.. eesti keele eksam.. hirmuäratav. Aga nohh, selleks ajaks, mis praegu on, on see juba 2 tundi läbi ja me sätime end juba Öölaulukale :D Je!!!
Eksamid on mul siis: 29. aprill eesti keel (kirjand ja test), 3. mai ühiskonnaõpetus, siis on terve maikuu õppimist, 30. mai inimeseõpetuse komplekseksam ja 6. juuni  kirjanduse suuline eksam. Kui ma nüüd mõtlen, mida ma neist kõige rohkem kardan siis.. kõiki.. päris tõsiselt. Eesti keelt kuna ma ei ole just kõige parem kirjutaja, kui ma endale sobivat teemat ei leia on asi pahasti, ühiskonda, sest kui me praegu õpime, siis ma mõtlen, et mida kuradit mu peas oli, kui ma selle eksami valisin??? kirjandusest ma ei räägigi, kuna see on suuline, siis sellega on nii, et kui põlks käib peast läbi, siis ilmselt on suu kinni ka.. inimeseõpetus- psühholoogia- perekonnaõpetus on enam-vähem, sest see on selline.. loomulikust intelligentsist tulevad teadmised.
Aga nüüd.. ilusat kevadet Teile k õ i g i l e! Nagu me täna aktusel ütlesime: hoidke, hoolige ja armastage 11!!!!!


 Ah, uued küüned :D
 Kiharad :PP
 Keerelen, pöörlen..

Sportlik tüdruk :D

Olge tublid!
Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse