Kevadvaheaeg

Hei,


Vaheaeg siis.. esmaspäeval käsime teatris ´´Uhkus ja eelarvamus´´ vaatamas. Algus tundus üsna igav, aga mida aeg edasi, seda huvitavamaks etendus läks. Pärast etendust tellisime takso ja läksime õpetaja juurde Ihastesse. Pole ammu-ammu nii funi õhtut olnd, eks Egert :D:D (i promise, viimane kord kui mõnitan :DDDD).. agaa... blondi või brünetti, kumbaaaa? :D Omaette huumor õhtu.


 Ma niisama lolli mängimas :D
 Shampa, hea seltskond, vesikas, Egerti jope ja Liisu- ja enamat mul pole miinuskraadides vaja:D
 Ivari meelas pilk
 Karin tegi :)
 Musimops!

Kolmapäeval läksime Liisuga juba Tallinna ära, et ei peaks kell 4 öösel ärkama ja bussi peale minema. Läksin venna juurde ja mul oli nii hää meel oma jubinaid näha :))) Rongis oli vinge piletmüüja ka, kes tegi oma hea tujuga meie tuju heaks :DD

Kruiis
 .. hommikul kell 8 läks laev, 10 olime Soomes, shoppasime (H&M ei ole üldse nii lahe pood, kui räägitakse, muideks), kell 5 läksime kruiisikale. Esimene õhtu oli minu jaoks väga igav, kuna mul olid krambid kõhus ja hullem valu, nii et nii palju siis minu pidutsemisest :) Aga teised lasid küll hommikuni välja. Järgmine päev jõudsime Rootsi ja again päev läbi shoppamist. Tegelikult selle shoppamise tulemusena ma eriti midagi ei leidnudki. 2 pluusi ja pesu. Lootsin paremat saaki.. ja pljä kui palju ma nende päevade jooksul ikka söin.. :D Ja kõndimisest on ka jumala siiber. Aga.. õhtu läksime siis kruiisikale tagasi ja no see oli parim :D Nii kui me tantsupõrandale läksime olid köik platsis :D Ma veel enne rääkisin, et soomlastele lähevad ikka blondid peale (olin pmst ainus brünett meie omadest) aga pärast seda õhtut muutsin meelt. Me ei saand terve õhtu rahu, sest üks Soome hokimeeskond ei saanud ikka üle, kui ilusad tüdrukud Eestis on :D Õpetasime neile ´Joo, sõber, joo, joo ennast täis kui siga´laulu ka :D Väga-väga vinge kruiis oli.

Ja nüüd koduuuuuuuus... ma niiii igatsesin Martenit. Ja kui koju jõudsin siis kallistasin ja musitasin ta katki ära :D Ta oli nii suureks nende 4 päevaga kasvanud :D:D

Aga üldiselt.. tulev nädal on ikka väga jube. Nii palju on õppida ja tööd ja.. Ja siis põhimõtteliselt 3 nädalat veel ja ongi tutipidu ja koolikell ja siis kohe eesti keele eksam.
Okei, kui eksamitel juba jutt on.. kui mul kool läbi saab siis hakkan mina nina raamatutes elama. Otsesesmõttes. Mul on kirjanduseeksamiks umbes 15 raamatut.. ÕUDNE!

Aga muidu on olukord päris okei. Kuigi kurvaks teeb see, et ma olen kaugeks muutunud paari inimesega, kes on  mulle tegelikult ääretult olulised. Aga jusiis nii peabki minema ja mina enam ei pinguta.



Aga Angelika soovib kõigile ilusat kevadealgust ja laske päike ning armastus südamesse! :)


 Minu Liisu :)
 Tauno :)
 Üsna normaalsed:D
 Selline ongi :DD
 See oli see ´´wtf´´ nägu :D:D
 Oh mis...
 Nii hea semu :))

 Minu kallis.
 Parim seltskond (osa)
 Igaühel oma teema :D
 vol 1 imelikud
 vol 2 imelikud
 vol 3 imelikud

 väheke kultuuri ka
 Lõputu shoppamise tänav..
 armsad:)
 Piinasin Riinu :D
 Kummikomm kõrreks, eks:D
 särame :)
 kunagi kui enam ei mäleta :D:D
 Kui ma Riinust üle käin.
 Rööööööööööömus :)
 P A R I M

Musi Teile!
Angelika

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!