Aeg

Tere armsad!

Ma pean mainima, teatud hirm hinges, et aeg liigub nii kiirelt! Alles ju oli veebruari keskpaik ja nüüd juba paistab märtsi lõpp. See tuletab meelde asjaolu, et minu kool lõppeb.. ma küll tahan seda, aga need eksamid ei tundu üldse nii ahvatlevad. 

Ja teiseks pean mainima, et kui ma ennist kunagi ammu oli maininud (lemmik sõna vist), et ma ootan õnne, mis mu teelt on eksinud, siis nüüdseks hakkab see õnn vist oma viga parandma ja tahab mu juurde tulla.. :) Ma viimasel ajal tunnen nii suurt rõõmu kõige ja kõigi üle. Minu sõbrad- koos veedetud aeg, tegemised, minu perekond (kes on mul parim maailmas!).
  Jaaaaa, muidugi ei saa ma mööda vaadata ka neist asjadest, mis ikka veel pooleli ja lõpetmata on ja asjadest, mis siiani kurbuse hinge toovad ja vahest kuskile musta porri mu suruvad, aga ma mõtlen nendele nii vähe kui võimalik. 

Homme on mul teine proovikirjand. Ei oska end kuidagi sellele häälestada ka, sest ma vist ei suuda veel asja tõsidust näha :D Igastahes koolis läheb mul päris hästi, ilmselt on seotud sellega asjaolu, et mul on seal 3 ''normaalset'' sõbrannat. Ma lihtsalt ei kujuta enam oma päevi ilma nendeta ette. Katile ütlesin ka just, et ma ei saa vist enam ilma nendeta, sest mulle hakkab kohale jõudma, kui lähedal see lõpp on ja ta vastas mulle nii armsalt, et ma sammuks veel nendega mitu aastat ühte rada :DD Hhaha, nali :DD Aga musi teile mu inglid! Ma ausalt nimetaks teid nii :))))

Ja ma niiiii igatsen oma issit! Ta on nüüd natukene eemal tööl ja läks tänasest kooli ka veitsaks. Eile kui Matuga lõunat magasime siis nägin issit ka unes ja mitte keegi ei kujuta ette kui pettunud ma olin, kui ma üles ärkasin ja teda polnudki :( Maailmaparim meessoost isik minu elus ever :) 
Ja Matu sai eile viie kuuseks.. uskumatu. Emmega just enne rääkisime, et kui keegi oleks talle aasta tagasi öelnud, et tal on sel ajal samasugune jubin käpa otsas, siis ta oleks selle ütleja sinnasamusesse saatnud :D Ja nüüd.. parim. Ma võiks tast juba terve raamatu kirjutada, nii palju oleks rääkida :D Eks need teavad, kel väike õde/vend on. 

Ja vaheaeg tuleb! Viimane nädal koolis. Homme ongi juba teisipäev, siis kolmapäev ja juba reede :D Je! Ja vaheaeg tõotab tulla.. pääääris tegus. Esmaspäev läheme kohe teatri ja sealt otse õpetaja juurde ööseks, teisipäev koju (ainus päev vaheajal kodus), kolmapäev klubi ja neljapäev kuni laupäev kruiisil (Eesti-Soome-Rootsi seekord). Terve nädal oma musurullidega- parim! :)

Igastahes, ma võin öelda, et kui keegi on sama kurb ja lootusetus olukorras kui mina, siis laske lihtsalt minna ja nii nagu tuntud aforism ütleb ''.. õnn tuleb siis, kui seda kõige vähem oodata oskad'' uskuge, nii on. 

Angelika


 Emme paid :)
 Kullatükk!

 Parim siin ilma pääl
 Minu kallid!
 Kiusan :D


 Naistepäev :) Ja mu armas Tauno ja Matu :)
 Käisime tüdrukutega kinos :D või söömas hoopis :D:D
 Kes siis nalja teeb kui mitte ise :D:D
Jäta viieks minutiks järelvalveta.. :D






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!