Esimene koolipäev

Hei!

Ja algaski järjekordne kooliaasta. Viimane aasta siin imeilusas mõisakoolis Puurmanis.. tegelikult on natuke kurb, et peab siit ära minema, sest nii harjunud selle keskonnaga mis siin on olnud. Omad inimesed, omad õpetajad, oma kodu, perekond.. Ja aasta pärast juba ootavad uued teed. Eks näis milliseks need kujunevad, sest mõtteid on palju.
  Esimese koolipäeva aktus oli meie klassi korraldada, käisime augustikuus umbes 3 korda koolis kokkusaamas ja organiseerisime aktust. Kava tuli minu arust väga väga hea ja aktust viisin mina ise läbi ka, läks vast hästi :D Kuigi väikene närv oli sees, paratamatus. Mina viisin kooli Beriti, mille üle on mul väga hea meel :) Loodan, et see aasta tuleb siis tore ja meeldejääv. Ja kui koju kõndisime ütles Kati, et ma kindlasti ÕE jaoks avalduse teeks, et sinna kanditeeriksin ja ma teen seda KINDLASTI!
  Laupäeval käisime aga Riinu ja Liisuga peol. ´Tere kool´ üritusel Jõgeval. Peale seda läksime Saksa pubisse, mis on mega lahe koht, peaaegu nagu klubi :D Pole juba ammu nii kõvasti möllu saanud kui see laupäev, jõhker. Ja tantsitud sai väga-väga palju, mul olid alates kella seitsmest saadik platvormid all, mida mu jalad tundsid.. MIDAGI :D:D
  Ja kui ma eelmist postitust kirjutasin, ütlesin, et ootan Taunot Maaülikooli juures, tal pidi Oti sõnul minema viis minutit, arvake kaua ma teda ootasin? KAKS TUNDI! Jõudsin selle ajaga kompleksile tiiru peale teha ja tiigi ääres raamatut päikse käes lugeda, mõnus :) Hiljem shoppasime Lõunakas ja umbes viie aeg viis Tauno mu Maarjamõisa juurde kus sain emmega kokku ja läksime linnaliiniga Lõunaka tagasi, issi tuli sinna ja seejärel läksime korra Elva ja siis UUESTI Lõunakasse tagasi, ostsin omale Sixtinast ühe nunnu pluusi, jope, Walkingist kummikud jaTALLY WWiJl´ist pusa. Eelmisel päeval käisime Jõgeval ja Põltsamaal, sealt leidsin omale ühe nunnu arvuti, tossud ja lõpuks ARBUUSI! Hetkel igatsen väga-väga Taunot, sest harjumatu on ilma temata olla, plaan on minna kolmapäev peale kooli ka Tartu veidiks, et taga kokku saada, ei jõua reedet ära oodata.. Homme on siis 9 tundi, poole viieni ja siis saab koju ja kolmapäeva oodata :) 
  Igastahes, ma loodan, et algav kooliaasta tuleb kõigil tore ja huvitav ja täis rohkeid sündmusi!

Angelika

Oma esimese pinginaabriga :)







Angellil oli sünnipäev ka.



Niisama õnnelik täna :) Ja ülemisel pildil mu armas kutsa, ma pidin pildi lisama :D




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!