Suve lõpp

Hei!

Pole oma blogi väga kaua aega täitnud, aga ei ole olnud ka midagi märkimisväärset mida kirja panna. Selle suve viimase sissekande otsustasin teha augustikuu viimasel päeval siis, 31. august.
  Homme on juba 1. september ja 3. september ootab meid kool. Mina isiklikult ootan kooli juba väga, sest algamas on viimane kooliaasta oma imeilusas mõisakoolis, Puurmani Gümnaasiumis. See aasta tõotab tulla muidugi ka väga põnev, sest tulemas on 13. september sõit Saaremaale õppeprogrammi käigus, edasi oktoobris õpetajatepäev, muud üritused ja siis juba jõulud ja aastavahetus. Aastavahetuse aegu on meil Riinuga plaanis ka üks sõit, aga see on veel lahtine ja küsimärgi all.
  Mis ma viimasel ajal teinud olen? Mitte midagi erilist, ausalt. Sõitnud ainult Tartu vahet, sest ema käib arstil ja mina sel ajal shoppamas :D Väsimatu, nagu ma teiste arust sellel ala olen :D Viimane sissekanne oli mul 15. august ja selle aja jooksul, kuni tänaseni olen ma nii palju shopanud, et kappi on juurde tulnud u 15 uut maikat/pluusi, dresse, teksasi mõni paar, pusasi, kingi u 6 paari ja nii edasi. Ja hetkel istun ka muide Tartus, Maaülikooli parklas ja ootan Taunot (ta on oma esimesel koolipäeval siin), et minna Lõunakeskusesse, Sixtina ootab mind! :D Ja umbes 2 nädalat tagasi sain omale arvuti ka ja uue telefoni :) Tegelikult telefon oli enne kui ma selle sain umbes veel 2 nädalat vana, aga issi kahjuks ei saanud sellega sõbraks ja andis mulle. Ostsime ka elutoa tapeedi nädal tagasi ära, parkett ostetakse ka lähiajal ja siis läheb remondiks jälle, uksed vahetatakse ära ja nii edasi. Köögi remont jääb aga tulevasse aastasse, kuigi ema nii loodab ühte maja osta, millele ta silma peale on pannud.. :D
  Homme lähen oma klassiõdedega üritusele ´Tere kool´, kus esineb Jaan Lehepuu, minu isiklik lemmik tema lauludest on ´Üksinda´, kuigi kunagi ei ole erilist tahtmist seda kuulata, sest sellega seostub mulle inimene, keda meie seas enam kahjuks pole.. Aga loodame, et pidu tuleb hea ja suvi saab kena punkti :) Homme päeval on plaanis aga perega minna Kauksi, laineid nautima ja äkki lubab ilm ka varba Peipsi laintesse pista. Ja muidugi saab emme Mustveest suitskala, mida ta nii väga tahab (üks põhjusi miks ta sinna Kauksi nii väga kipub, arvan, et need lained ongi pigem ettekääne:D)

Ilusat suve lõppu! Nautige, sest tänane päev ja ilm lubavad seda teha küll!

Angelika


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!