Elmari suvepidu

Tsau!

Eile 03´08 oli Palamuse selle suve 3's pidu, Elmari suvepidu. Päeval käisin veel Tartus, sest mul oli plaanitud mida selga panna, aga mul ei olnud valgeid kingi, aga Walkingist leidsin õnneks. Koju jõudes hakkasin varsti sättima ja siis läksime Kristiina, Peki ja Sassuga üle-jõe, kust Triinu emps meid peale võttis, läksime nende juurde. Triin ja tal emps sättisid ära ja siis tulid Kristid ka ja läksime Palmusele.
Sinna jõudes oli paanika, sest arvasime, et Hellad Velled on ära esinenud ja meil pidu pekkis, aga ei olnud! Ja no, see oli parim mis nad tegid :D See kuidas rahvas nautis seda ja 'Mulle meeldib' ja 'Poeg on tulnud koju' lugude aeg lõpus oli niiii mõnus ikka. Laulja ütles päris südamest, et 'Te olete fantastilised' oeh :)
Kui kell 3 sai, liikusime auto juurde ja Triinu emme pani autost muusika käima ja hakkasime seal afterpartyt pidama, inimesi tuli meie juurde ja lauldi ja tantsiti kaasa :D Autos läks ka meil veel möll edasi, laulsime ja karjusime nagu segased :D Puurmani jõudes vahetasin kingad plätude vastu ja ooooo mis mu jalad tundsid, see oli jõhker. Nüüd on 3 villi jalal ja mul on kohe päris valus.. :D
Teeme Taunoga väikese filmika ka täna. Loodan, et homme on ilus ilm, sest tahaks päikest võtta natuke.
Lisan mõned pildid ka eilsest peost :)
 Triinu ja tal empsiga



 Triinu ja Kinnuga

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!