2023


Hei, mu armsad!

Minu aasta 2023 on olnud üks suur tohuvapohu, emotsioonide virr-varr. Palju rõõmu ja head, saavutusi ja õnne, aga seda kõike varjutamas depressioon. Aasta esimesest kolmveerandist kirjutasin kahes eelmises postituses. "Kõik, kõik on uus, septembrikuus" tõi tegelikult palju pisaraid, stressi ja haavatavust. Minu jaoks on raske olnud see üleminek, mis on olnud Tartust Pärnu kolimisega. Minu viimase kümne aastaga ülesehitatud elu jäi sinna. Mu pere ja sõbrad jäid sinna. Tartu linnana on minu süda. Maja ehitus nõuab finantsi, tohutut finantsi. Kuna me ehitame maja oma jooksvatest kuludest st meie kahe palgad, siis peab Kristo olema veel Soomes, sest sealne palk võrreldes Eesti omaga on paratamatult suurem. See eemalolek lihtsalt tapab. Ma ei mõista kuidas inimesed niimoodi aastaid suudavad. Harjumus? Minu jaoks on see väga raske ja seetõttu, kogu selle kurbuse, stressi ja emotsioonide all ei suutnud ma enam toime tulla ja loobusin oma sügisel Pärnus leitud töökohast. Võtsin aja maha, et harjuda uue eluga. Peale seda otsust, pidevalt üksi kodus olemine, ketras koguaeg ringiratast mõtteid ja see süvendas kõike olemasolevat- kogu eluline olukord-üksi olemine, tööta olemine, igatsustunne "endise elu" ja Kristo suhtes, see kõik lihtsalt sõi seest. Ma lihtsalt nutsin ja nutsin ja nutsin päevad-ööd läbi. Mu mõtted tiirlesid ainult negatiivse ja kurva ümber. Mingisugust rõõmuallikat ei olnud. Ma päriselt südamest tundsin, et kas saab veel rohkem end tühja kohana elus tunda? Olin Kristo juures Soomes, puhkasin, liikusin palju. Praeguseks hetkeks olen jõudnud oma vaimse tervisega sinnamaale, et jaanuarist alustan uuesti tööd ja no loodke te, et mingit muutust siit tuleb 😀 Ikka esmatasand, peremeditsiin, pereõde. No pole midagi teha, kutsumus on kutsumas. Ma tunnen, et see osa meditsiinist on just see, mis mind koguaeg arengus hoiab. Näis siis! ❤


September-detsember pildis

Ilu Kristo vanaema aias! 💮

Kolimispäeva champagne  😊🥂

Ilusad sügishetked peale tööpäeva 💚 Pärnu sügis 

Paluuuun, palun vaata siia! 😁

Esimene hommik oma kodus. Taamal ikka kileuks ja laest rippumas juhtmed 😆 aga see tunne.. ❤

Üks mõnsa Mum'i õhtuke ❤



Minu Tartu ❤

Maitsva Tartu maitsed emmega ❤ ↑

Ja siis perega Vspa puhkus ❤↓


Nii tore hetk elus kui inimene käib ise kontserti kuulamas, ostab endale raamatu ja otsustab, et appikee, 
Sal-Salleri raamatut on  Angelikale ju ka vaja! 😀 Minu kallis Krissu ❤


See aasta suutsin end detsembri alguseni hoida, et kuusk üles panna 😀 

Glorykese ja minu õhtud 😻

Jõuluhommik kodus ❤🎄🎅↑
Ja jõuluõhtu maal ❤🎄🎅↓




Meie suur pere 💖 Maailma parim "kaos" on jõululaupäeval kui me kõik koos oleme. 
See pikk vaaritamine emmega, teises toas laste toimetused ja vaidlused, meie kõige pisema Benjamini kilked, täiskasvanute vestlused ja naer. Meie pere jõulud on nagu Üksinda kodus filmi alguse kaos kui kõik pead laiali jooksevad, vaidlevad, kiusavad, rõõmu jagavad 
- aga see on parim, ehedaim, kõige rohkem rahu toov. 
Minu pere on minu kindlus, minu tugi. Minu lapsepõlvekodu on armastuse puhtaim definitsioon. 

Aastavahetus kahekesi ❤↑↓


Selline see sügis-talv on olnud. Lõpp ilusam ja algus. 


Kui aasta esimesest poolest rääkida, siis peale selle, et elukorraldus on suurim katsumus, oli kõik muu suurepärane. Edusammud maja ehitusel, suvel sai pikemalt puhata ja reisida. Kõik toredad tegevused, mis eelmises töökohas tänu super-super tööandjatele aset leidsid. Kõik tegemised oma pere ja sõpradega- see kõik ongi see, mis õnnelikuks teeb ja ÕNNEKS sellega mul elus puudust ei ole. Ma olen läbi aastate öelnud, et inimesed on minu õnn. Inimesed ja emotsioonid, mida koosoldud hetked tekitavad, on minu õnnevalem. 

Noppeid ilusamatest/meeldejäävamatest/olulisematest hetkedest sellest aastast. 

Jaanuar

See pilt on väga oluline kui olete elukaaslasega maja ehitanud ca kuu ja peale ning igakord on toimetamine pigem tööriistadega ja ühel reedel Pärnu jõudes suruti akutrelli asemel roosid kätte 😀

Veebruar

Sõbrapäeva deit 💘

Tööl olles lemmikvaade 

Märts
Kõige ilusamad lilled kõige paremale naisele naistepäeval- emps ❤

Töökaaslastega väljas - kõik käigud meie enda tehtud 😍 Nii nii lahe üritus oli! 

Aprill

Minu kallis kaaslane igas päevas- minu Gloryke 

Hetked iseendaga.. 

Aprillipuhkus Saaremaal 🌞

Värvisime aia ära 🖌

Üleval korrusel sai põrandaküte maha ja põrandad valatud 🏠

Mai

Jalaoperatsioon. See pole küll ilusaim hetk aastast, aga üsna olulise väärtusega. Tuleviku suhtes. 
Hetkel ei ole jalaga seis küll oluliselt parem, aga lootus sureb viimasena, nagu öeldakse. 

Juuni

Sain 29! 

Hetked perega ❤

Ülemise korruse seinad said värvitud 🖌  ↑
Ja siis paari nädala pärast põrand tehtud ↓

Juuli



Meie Horvaatia ↑ ❤


Koolikokkutulek, Puurmani Mõisakool 100 

August

Päikese nautimise hetked koduaias 

Hetked perega ❤

Tartu töökohaga lõpp. Pikemalt kirjutamata kopeerin siia tolle hetke postituse. 

Oled nii kallis, mu Tartu 🤍 Viimane tööpäev. See sügis on minu jaoks rohkem kui uus.
Uus töö, uus kodu, uus linn.. 10 aastat lemmik linnas- natuke vähem kui pool sellest ajast kõrgkoolis ja ülejäänud pool tööl- meditsiinis 👩‍⚕️Täna oli mu viimane tööpäev pereõena majas kus ma sain natuke rohkem kui viis aastat tagasi alguse 💜
Jätan siia oma kallid kolleegid, ilusad hetked ja palju palju palju erinevaid inimesi, aga teadmised ja mälestused võtan kaasa! Need on minu- minu südames, minu hinges, minu naerul suul ja silmades 🤍 Jätan ruumi uuele, aga kogetust ei lase iial lahti.
Tartus elamine, eriala valik ja minu siinsed inimesed on mind kujundanud. Ma olen tänulik ja õnnelik, armastan seda kõike lõputult, aga elu tahab mulle midagi uut.
Next chapter “Pärnu” 💜 Sellest kõigest järgemisi..

 


September 

Kolimine. 
Toimetused-tegemised majas.

Üks murdumisehetk

Oktoober

Kristo 29! 

Aknad said aknakatted 😀 See on märgiline väärtus kui enne seda oled naabritele pmst avatud 😂
Ikka Valguskate OÜ > Valguskate koduleht

Maja sai kollasest halliks- lõpuks! ❤

Toimetused-tegemised majas 

November

Hetked perega ❤

Aasta majaostust 👊

Detsember


Jõuluapäev maal 🎄🎅💖




Selline ta sai. 2023. Oma ilus ja valus. Loodan südamest, et 2024 tuleb oma ägedate seikluste, ilusate emotsioonide, arengu ja heaga. Luban endale, et teen tööd oma säraga silmis ja püüan end oma mõtetega nii palju mitte piitsutada. Elan hetkes, lähen vooluga kaasa. Soovin Sulle, mu armsad lugeja kõike head, palju rõõmu, armastust ja tervist. Et oleksid hoitud ja ilus leiaks tee Sinuni. Tee asju, mis teevad õnnelikuks ja pakuvad rõõmu. Naudi iga hetke oma inimestega. Ületa end, sea eesmärke ja püüa need kinni! ❤



Nagu ikka- naeratusega läbi elu

Angelika 








Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse