4 kuud ühes kirjatükis

 Hei, mu armsad





















Tsüklikirjuta nagu ma olen.. kolm kuud on  vahepeal linnulennul möödunud. Aastaid püüan ma end välja vabandada, et "aeg kaob käest", aga mul hakkab selletõttu isegi nüüd natukene juba kõhe, sest.. KUHU TA KAOB? 😏😊 

Ma ei tea kas ma kunagi üldse niiii tohutult seda suvesooja ja päikesepaistet olen igatsenud kui sel aastal. Ajad on teistsugused ja mõjutavad väga meie igapäeva emotsioone ning tegemisi ja tegelikult minu puhul ka töö-elu. Vahest võib-olla hetki kui mattud tumedamasse tooni maailma ja sellisel puhul on vaja unistada helgemast ja minu helgem on päike ja valgusküllasus! ♡


Aprilli esimeses pooles oli meil Kristoga puhkus st energiavarude täiendus 😛 Mõtlesime alguses, et lähme nädalasele reisile, sel perioodil suht ainus variant aja ja sooja poolest on Egiptus. Lõpuks kui olime analüüsinud miljonit erinevat pidi pakkumisi siis läks hinnapäring ligi 1600e+ kindlustus+ kuluraha.  Ja nagu eelmise postituse põhjal te teate, on meil "projekt-kodu" siis selline väljaminek ei tekitanud meis kummaski erilist rõõmuemotsiooni 😀 Lõpuks sõitsime mööda Eestit. Saaremaal Johan spas 11.04-13.04. 13.04-15.04 Ida-Virumaal Meresuus. Johan spa on mega ilus, stiilne, uus. Kõik inimesed nii sõbralikud ja soojad. Spa osa- imeline! Aga.. väike. Et kui minna sinna spa-lõõgastust otsima siis see on selleks liiga vähene. Samas kõik mis on, on mega. Selle eest Meresuu on spa alalt hiiglaslik oma miljoni sauna, basseinide ja võimalustega. Hotell see eest väsinud. Aga kuna meil on tuba 9?11? korrusel siis vaade merele kõrgustest oli imeline ja kompenseeris väsinud üldmulje 100%. Meresuu algas üllatusega. Sinna jõudes ja autot parkides röökis Kristo järsku nagu väike plika "KRISSU (Kristo õde) JA NEED ON SIIN!" Ma olin mingi eeeee.... teisel pool Eesti otsa? Sa ajad midagi sassi loll! "EI, EI, NENDE AUTO, NENDE NUMBRIMÄRK JA ISEGI MÕLK KAPOTIL ON SAMAL KOHAL" 😀😀😀😀😀 Ja olidki! Va sindrinahad tegid üllatuse lastega 😋💗 

Puhkus läks kokkuvõttes hästi ja nädal aega koos olla oli põhimõtteliselt meie jaoks kui privileeg. 

Saaremaale.. 








Ja Meresuu.. 





Ja siis nende ilusate piltide taga on tegelikult 100 sellist  👀😀👇

7. mai käisime issi pulmas Ruunawere mõisas. Imeilus koht! Päev oli tohutult paljude emotsioonidega. Naeratusi, pisaraid, sügavaid mõtteid.  




Pruudikimbu viskamine ei olnud seekord traditsioonilises võtmes. Pulmaisa ja pruut sidusid kõigi käes olevad paelad kimbu külge ja siis hakkasime käes olevat paela enda poole tõmbama, kellele jäi kimp selle pael oli kinni seotuna kimbu küljes ja nagu ülevaloleval pildil näha siis see olin mina 😀😀

                               



2. juuni (nagu ikka 😀) oli au jälle üks aastake vanusele juurde saada. Paar aastat veel ja 30 terendab silme ees 😀 Aga jätkuvalt- see on uskumatu kui palju ilusaid inimesi minu elus on.. olen nii tänulik ja õnnelik selle üle! ❤




Päev enne sünnipäeva tuli SMS, et mulle on pakk. Ma ise olin 100% kindel, et ma ei ole midagi omale tellinud.. pakki väljavõttes sain juba musta ümbriku järgi aru, et Marmara! Natukene äraarvamistööd ja "süüdlane" leitud- minu armas kallis Laura-Brit! ❤

Muul ajal on mul kodu ja töö. Ausalt. Trenn ka vahelduva eduga 😀 Tööl on üsna intensiivne. Lisaks tavapärasele läbin ma alates märtsist Tartu Ülikooli psühhiaatria kursust (Orgaanilised, psühhootilised ja unehäired; Meeleoluhäired koos suitsidaalsuse käsitlusega; ja Sõltuvus-, söömis- ja ärevushäired). Ülikeeruline, ülipõnev, ülivajalik. Ja alates aprillist tegutsen Kopsuvähi sõeluuringu pilootprojektis. Iga infokild õpetab ja harib. Ja nagu tööl nagunii meil aeg-ajalt meeldib öelda, et ikka iga jumala päev õpime me inimestena midagi uut. 

Juuni algusest kuni juuni neljanda nädalani olin üksi, sest mu armas Kadi-Liis puhkas. Täna oli viimane tööpäev ja nüüd päris päris päriiiisss puhkus! 🌞🌞🌞St, et me oleme Kristoga KAKS NÄDALAT KOOS. Jeeee! Enamuse sellest veedame ilmselt Pärnus. Kohe 2.juuli on Kristo õetütre sünna tähistamine. Sellele järgneva nädala keskel tuleb minu family Pärnu paariks päevaks suvitama, siis on meie kaua oodatud Mullfest ja plaanime ühe ööpäeva puhkuseperioodil Wagenikülli jõuda ja siis 16. juuli on meie töökollektiivi suvekas. Ja.. siis töö.. jälle kolm nädalat üksi, aga peale seda ootab uuesti puhkus 😁 No mis sa hing veel tahad eksju! ❤


Pildis: 


Tellisin Kristo empsule juubeliks tordi armsa Diana käest- Instagramist leiad tema tegevused "kodukootudkupsetised" nime alt. No oli ikka maitsev küll! 


Kevadsoe! 🌞

Minu päike! ❤

Sandra sünnipäeva tähtistamine perega 💮🎕

Laadalised 🌞



Üks mõnsa tüdrukuteõhtu! ❤ Kuigi me nägime seal kaatril välja nagu eskimod, sest jumala eest mailõpp on meil 10kraadi siis lõppkokkuvõttes oli ikka päris lahe! 😀



Minu südamed ❤

 



↓ Meie armas kallis Sandra lõpetas Tartu Rakendusliku Kolledži ja nagu ma talle enda arvates maru humoorika lause kaartile kirjutasin, arvestades, et meie perenimi on Rätsep.. siis "Sa oled nüüd meie pere ainus paberitega rätsep!" < mu arust nii naljakas, aga tal endal oli suht null emotsiooni 😂😂😂
↓ aga selline armas, kallis, nunnu, tubli lõpetaja meil 




Jaanipäeva olime see aasta ka Pärnus. Seal on lihtsalt niiiiiiiii paganama mõnus! 









Selline see vahepealne neli kuud on olnud. Suuremas osas on hing rahul, aga maailmas toimuva ja ootamatuste tõttu on kohati ikka katki ka. Iseenda sisemaailm vajab selle kõige juures palju tähelepanu, seda ei tohi ära unustada. Oluline on endale teadvustada seda, mis meil olemas on. Eriti inimesed. Minul isiklikult on enda inimestega vedanud. Mu pere on mu vankumatu tugi igal ajalhetkel. Kristo on kogu m u maailm oma olemasoluga. Tänu temale on mul tulnud ellu niivõrd palju armsaid inimesi tema pere ja sõprade näol. Sõprusringkond ei ole mul maailmatu suur, aga need, kes siin on, on imelised, alati olemas ja nii armsad mu jaoks! Töökollektiiv on mul nii nii nii tore. Igas inimeses on niipalju head ja iga jumala päev olen ma tänulik, et ma just nende juurde sattusin.    ❤❤❤❤❤


Angelika


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!