Tähistamist täis juuni!

 Hei, mu armsad! 






















Üks suvekuu on linnulennul möödas. Ma ei tea kas mul elus niiii ägedat juunikuud üldse olnud ongi! 😊 Nii palju lähedasi inimesi, rõõmu, naeratusi, tähistamist... see ongi see, mis elust teeb elu! Ausalt! ❤

Juuni algas kohe tähistamisega- 2. juuni sünnipäev. Kõige toredam selle asja juures on see, et mul on teise õega, kes minuga samas praksises töötab, samal päeval sünnipäev 😀 ma algselt kuulsin sellest siis mõtlesin küll, et MISASJA, kuidas nii on juhtunud!? 😀😀 Töö juures tähistasmise koos. Tellisime sushisetid ja värskeid maasikaid, arbuusi. No niiii mõnus päevake oli! 🎂 


Juba hommik algas lilledega! ❤❀


Head nalja ka siia. Päev enne meie sünnipäeva tuli kolleeg tööle, võtab maski eest ja "NO TORE! sünnipäeva kingiks huulel ohatis! Mida veel, eks?!" Naersime seal ja mõtlesime, et küll läheb üle. Hakkab päev lõppema, sain Triinu ja Aroniga kokku, olime mänguväljakul kui tunnen, et mida pekki.. alahuul nii kipitab.. ja õhtuks OHATIS. Mõtlesin küll oma peas, et no misasjaaaaaa... ei saa olla ju 😀 Lohutasin end siis teistele sellega et noo.. sünnipäev Irinaga samal päeval, ohatis tuli mõlemal samal päeval- sünnipäevaks! Irinal on kaks last ja ehitab maja.. jusiis jõuab see ka minuni 😀😀😂 HAHA

2. juuni õhtul tegin kodus sünnipäevalaua ja pere tuli külla. Nautisime mulli, head toitu ja olemist. Olen nii tänulik nende eest! 💝

4. juuni läksime Kristoga issile külla Tallinna külje alla. Tegime grillika, head toitu ja jälle mulli 😁😂 Ülimõnus õhtu. Sealt järgmisel päeval sõitsime Järva-Jaani Kristo sugulase juurde. Päev otsa päikest! Saime selle suve esimesel laadal ka ära käidud, no ikka tavapärane- juustupatsi, suitsuvorsti, koduõlu ja õnneloosi! 😁 Pärast istusime aias ja mulle oli päike lagipähe, kuidagi oli tunne, et tahaks nautida seda päikest, mitte varjus olla. Mõne tunni pärast tuli reaalsus- nii halb hakkas, pea käis ringi ja valutas. Mega väsimustunne. Läksin ca 18 tuppa ja magasin hommikuni. Üleskutse- PÄIKSE KÄES MÜTS/RÄTT vms PÄHE JA VETT, VETT, VETT! 

Töönädal sealt edasi kulges sünnipäeva korraldades ja majandades. Reedel oli terve päev vaktsineerimist, 35 süsti tehtud, koju pesema ja suund Pärnu. Ma koguaeg mõtlesin, et kas kõik saab ilusti ja kas ilm on hea ja kas ma jõuan õigeks ajaks Pärnusse jumestusse ja soengusse, kas toidud saavad valmis... ASJATU MURE. Mul oli maaaaaaaaaaaaailma kõige, kõige, kõigeeeeeeeeee ägedam sünnipäev üldse! Ilm oli ideaalne! Isegi kapten ütles, et sellest paremat ei saa. 

Ma olen nii tänulik inimeste eest oma elus (Riivart ja Laura- miljon tänu 💜) ja eritiiiiiiiii tänulik olen ma Kristo eest, et ta viitsib minu pärast toimetada ja joosta siia-sinna, asju ajada ja... oeh. Aitäh! ❤

↓↓↓↓↓↓




Minu inimesed! ❤



Minu kallid- Triin & Laura! Ma ei kujutaks oma elu ette ka ilma nende kaheta! 


Girls! ❤


LOVE! 



TÄNULIK! 

Mul oli lihtsalt niiii mega sünnipäev! Iga õnnesoovi eest olen siiralt tänulik ja õnnelik! 



Jaanipäeva olime Pärnus Kristo sugulaste maakodus kõik koos. Jaanituli oli meil võimas ja maatüdrukuna nägin esimest 😏 korda elus jaaniussi! 😀 🔥 No niii äge ikka mida loodus suudab meile pakkuda!



Jaanipäevalised! 














Ega siis puhata ei saa, kohe pärast seda oli Brenda sünnipäev Tartus. Ma küll olin seal ainult paar tunnikest oma tarkusehamba valu tõttu, aga teistel läks pidu ikka hommikuni 😆💪


Juunikuu pildis


Sünnipäeva tähistamine hakkas isegi nats enne seda kui ta päris käes oli.. 😊 Läksime mai viimane nädalavahetus Pärnu. Kõndisin Kristo tuppa ja no üldsee ei pannud tähele, et õhupallid ja suur kinkekarp olid diivanil 😀😀 Ma sain sünnaks kuumaõhufritüüri!!! Apppikeeee kui palju ma sellest olin rääkinud ja plaaninud osta ja nüüd ta siin on! Mega asi! 😍😍

Need hetked kui saad enda jaoks olulise inimesega lihtsalt olla.. ja rääkida. Maast ja ilmast. Elust ja unistustest. Endast ja meist. 


Nagu ma insta storysse kirjutasin, et ma ei ole üldse inimene, kes hindaks asju. Ma olen siuke emotsioonide ja inimeste-inimene. See on mu jaoks tähtsaim elus. Aga kui mingi tainapea tuleb sünnal ikka 101 roosiga siis mõtled küll, et apppikeeee kui ilus! 😅💝💝 ja tainapea..😂


Väike piknik Emajõe ääres päikest ja mõnusat suvetuulekest nautides... 😇 ... ja reklaamfotode tegemine.. 😝 ma ikka Kristole öelnud, et ta peab mulle hakkama palka maksma, et ma pildistan, töötlen ja turundan temaga seotut 😂😂

Moment ei ole mul Aperoliga parimad suhted.. 😏 (loe: liiga palju kokteile ühel päeval), aga see arbuusi Aperol Pärnus Fööniks terrassil oli imeline! 

Kauksis suvitamas! Kristo ja Marten otsustasid, et äge oleks Marten liiva alla matta 😀😀 PS! Mingi aeg pärast seda Marten ütles, et "nii, nüüd on minu kord sulle auk kaevata.." 😀😀 Ilmselt me oleks seni ajani seal 😂


Perfect fit? 
PS! Pilt on joonistatud  mulle sünnipäevaks mu väikse õe poolt! ✌❤


Minu väike maailm! 😻




Ja siis on see hetk kui vaatad tööl olles kalendrisse ja vastu vaatab 02.07.2021! JUBA, J   U   B   A! Just alles hakkas... aga vist nõnda ongi, et kui teha on palju siis aeg läheb märkamatult. 

Ega siin nalja pole, juulikuu ilmselt läheb samas tempos, sest IGA nädalavahetus on mingi üritus.. täna sõidame Pärnu, sest Kristo õelapse sünnipäeva tähistamine on nädalavahetusel, järgmine laupäev on Mullfest Pärnus, pühapäeval lähme Kristo, Laura ja Riivartiga Luke mõisa Smilersi kokteiliõhtu konsterdile, 16.07 lähme Saaremaale, 23.07  L&R pulmapäev.. no tuleb ikka armastust ja inimesi täis juulikuu! ❤ 


Kõike kaunist teile sõbrad! 

Elu on täis nii palju imelist, tuleb osata seda kõike lihtsalt märgata. Tänapäeval on see väga vajaminev oskus, sest tihtipeale leiavad inimesed vaid negatiivset ja seda, mida keegi teeb halvasti või millega nad ise hakkama ei saa. Asi on eelkõige kinni inimeses endas. Jah, elus sõltub palju kõigist teistest, kuid kõigega, mis juhtub sinuga, selle algataja ja lõpetaja oled SINA ise. Hinnake end, väärtustage end ja kiitke end! Igas inimeses on teatavaid vigu, ühele üks, teisele teine, sulle endale kolmas asi, aga kui klaasist on 90% täis ja 10% tühi, siis kumb loeb? Loomulikult täis klaasi osa. Sa saad kustutada sellega janu, sa saad värskendust.. Nii on ka inimestega, sa oled 90% teiste ja enda jaoks suurepärane, sinus võib olla 10% omadusi, mis ühele või teisele ei ole meeltmööda, aga suurem osa on sinust ilus, kaunis ja imeline ning see loeb!


Angelika




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!