Jään ajale jalgu.. või?


Hei, mu armsad! 

PS! Olgu öeldud, et selle sissekande kirjutamist ma alustasin 2020 dets 😅😀😀 #kiireplix123

Selle 8,5 aasta jooksul kui ma seda blogi olen kirjutanud olen ma umbes 10 x teinud postituse pealkirjaga "KUHU AJAL KIIRE ON?!" Sest.. kuhu tal on? Terve eelmine aasta on olnud nii uskumatu, et iseend tuleb ka vahest näpistada, et aru saada, kas see kõik on tõesti päriselt olnud?

Viimati kirjutasin ma SEPTEMBER KAKSTUHATKAKSKÜMMEND! Nagu misasja, Angelika?

Aga samas, päris ausalt, ma ALLES istusin kodus diivanil ja trükkisin 2019 aasta kokkuvõtet. 

2019 HOW WAS IT?

Neid kahte aastat ei saa omavahel isegi 1% võrrelda. Reaalselt! Kui 2019 oli minu jaoks väga keeruline aasta teatud mõttes siis 2020 oli.. eee... hea meelega lisaks siia selle märgi kus pea plahvatab, sest see aasta oli BOMB 💥😀 Mitteeee iial ei oleks ilmselt keegi meist uskunud, et MEIE silmad näevad seda, mida see 2020 tõi.

Kuna 2019 lõpus lõppes meil Anttyga suhe siis loomulik elu osa oli, et mingil ajahetkel hakkavad mu ellu uued inimesed tekkima. See aasta tõi neid TOHUTULT. Ausalt, üks keskne märksõna on Tinder 😀 See vana hea Tinder.. 😂 Mul polnud seda kunagi varem olnud, aga kuulnud olin ikka igasuguseid huvitavaid jutte ja.. ja ma ütleks, et IMELINE koht, ausalt 😁 Ma olen sealt leidnud niiiiiiiiii nii niii paganama palju ägedaid inimesi omale! 

Ja täpselt uued inimesed! ongi üks minu 2020 märksõna. Nii palju ägedaid ja erilisi inimesi ja igaüks omamoodi! Ma olen nii tänulik ja õnnelik kõigi eest, kellega 2020 tuttavaks olen saanud, aega koos veetnud, ühiseid mälestusi loonud.. isegi kui kõik ei lõppenud nii nagu alguses mõtted olid siis koos veedetud aeg on niiii olulise väärtusega mu jaoks ja ma olen tänulik! Niii tänulik! Te olete ägedad! 


Töövahetus? 🏥💊 

1. septembrist 2020 alustasin tööd uue koha peal. Eelmises olin alates 2018 asenduskohal. Seega oli teada, et ühel hetkel see muutus tuleb. Jäin ikka oma liistude juurde ja pereõe amet. Läksin tööle Puusepa tänaval asuvasse polikliinikus. Töö oli sarnane, aga samas nii erinev. Peamine erinevus oli selles, et suur osa sellest nimistust olid välismaalased st igapäevatöö käis ka inglise keeles. COVID tegi üldiselt kogu 2020 aasta tööelu teistsuguseks. Praeguseks hetkeks olen ma mõlema doosiga vaktsineeritud. Koroonaviirus ja sellega seotud piirangud/muutused on paratamatult hetkel meie uus reaalsus. Nii väga ootab hing, et see aeg, mis hetkel on, vaibuks. Tahaks maailma kõige lihtsabasemaid asju nagu- maskita käimine, peole! oiii kuidas tahaks peole... reisi tahaks kuhugi broneerida ja sinna minna ilma, et peaks puutuma kokku jälle iga riigi piirangutega.. patsientide nägusid tahaks näha ja neile ise suurelt naeratada... teate ju küll. 

Sõna "töövahetus" on eriti asjakohane, sest üleval pool mainitud töökoht on praeguseski jäänud selja taha. Mõtlesin üldse süsteemist välja astuda, aga paganas.. kui millelegi oled südame andnud siis seda tagasi saada on keeruline. Ikka meditsiinis, ikka pereõde. Lihtsalt kodule lähemal ja õnnelikum. 

Teate, 2020 oli reaalselt nii paganama imelik aasta! Ma mäletan nii hästi kuidas veel aasta alguseski kui klubitama sai mindud naersime ja mõtlesime uudiste üle, mis Aasiast tulid, et "covid, koroonaviirus" jms. Et misasja, mis teema, mis covid.. 😀 No saime oma misasja! 

Ja teiselt poolt on see nii paganama imelik aasta heasmõttes, sest see tõi mu ellu kõigi teiste seast ühe erilise inimese. Inimese, kes on nii paljut muutnud. Kui mu eelmine suhe lõppes siis ma mõtlesin oma peas küll, et ma ei oota hetkel midagi. Et elu toob, mis ta toob. Aga, et ta JUBA tõi.. 😀 Üsna lahke see eluke mo vastu! 

Kristo kolis detsemberi algus Tartusse, sai endale siin parima töö, mis tal olnud on (tema enda sõnad! 😀) ja nii see kõik kulgeb.. ma olen südamest õnnelik. Mitte keegi pole kunagi elus suhtnud minusse sellise kiindumusega nagu Kristo seda teeb.. üldse on ta nagu kusagilt mujalt maailmast.. IGA JUMALA päev ütleb kui ilus ja hea ma olen või kui õnnelik ta on. Mõnikord näen, et kusagilt silmanurgast passib sada aastat, küsin, et mida on? "Ilus oled!" 😀Ja mitte ainult mulle, teistele ka. Lihtsalt nii palju head ja siirast mahub ühe inimese hinge. Niii minu inimene! ❤


Pildis kogu see krempel:


Meie mõnsad õhtud Lauraga! 💓



Empsiga kohvi 💕

Minu Glory! 

Väike südameke! ❤

Päikesekiir sai 8 ❤

Chigago night with Kati ❤ vist viimane väljas käik sügisel 2020. 


Nautisime Kristoga loodust

Keegi sai lõpuks eelmise aasta numbri sees juhiload 😆



Detsember 2020 💗

Tükk aega rääkisin, et paganas ma trennis ainus, kes nööridega kõrvaklappidega käib, et nii ebamugav joosta ja kõik jutud ja siis lampi dets algus on Kristo kõrvakatega platsis 😀 nagu niiii jeee! 

Jõulud maal! 💗



Vaktsiinid käes! 


Kristole üllatuseks 😋

Mõnusad talveõhtud...

Üks päev tulin töölt koju ja tundsin kohe, et toas mingi magus lõhn.. hmmm... Kristo jumala tasa "võta riided ära ja värki, kuidas töö oli.." Seisin korraks ahjuukse ees ja sain aru, et kurat, siin majas on küpsetatud 😀😀 
Ja siis suures toas ootas nii.. 😍😍😍😍

 
Kui voodis lebades tekib äkkidee, et kuule.. läheks spasse? 😀

See aasta käisime kahes kohas Maitsva Tartu raames 3- käigulist nautimas 

Talvevõlumaaaaa⛄❄


Kristo on megalt selline inimene, et ta suudab niiimoooodiii igat saladust hoida. Täpne vastand minule. Silm ka ei pilgu kui ise teab, et mingi kingitus kuskil peidus 😀😀

Minu Glory. See on jõhkerrrrrr kui olulised saavad loomad ikka inimeste jaoks olla.. nagu terve maailm. 

Mänguõhtu sõpradega 😉😍




Lihtsalt appppikeeeeee, et minu või?! ❤

                                        Benjaminike on juba niiiiiii suur! 💖

Naistepäev! ❤🎕


Meie üks lemmiktegevusi- rabad! 

Kui mõnipäev kurdad, et tööpäev on niii intensiivne olnud ja siis Kristo tuleb tööle järgi, et Pärnu poole sõitma hakata.. koos cavaga... sobib 😀😀


Viiiimaneeee tööpäev Puusepas! Oehhh... siin ma veel olin 100% kindel, et minu pereõe elu on hetkel elatud. Et ma enam ei suuda, mu enda vaimne olukord on olulisem. Ma ei teadnud, mis minust saab, mul ei olnud uut tööd olemas.. astusin maja uksest välja ja olin kõigele avatud. Ja siin ma nüüd jälle olen, kurat küll. Ikka pereõde 😀 ja nii rahul ja õnnelik!


Käisin korra töö asjus Tartus ja Kristo tuli mulle järgi bussijaama. Istusin juba autosse, sest väsimus oli jõhker. "Tule mulle korra appi siia" teen ukse lahti ja jälle mu lemmikut mulli ja mega sülem tulpe... ma ei tea kus kohas ma sellise romantilise hinge leidsin?! 😆😛😍😎 ok ok, tegelt tean.. tinderist 😂



                                                                           Loodus! 💚

Igasuguste veidra sisuga uudiste sekka oli üks päris ilusa sisuga ka ilmunud.. 👀



Esimene tööpäev uues kohas, jõudsin õhtuks koju ja.. rääkisin teile juba sellest romantilisest hingest, jah? 😀



Eks me kõik teame, et "ütle, kes on su sõbrad ja ma ütlen, kes oled sa ise" Kristol oli pääääris intensiivne nädal tööl olnud ja kui ta reede koju jõudis siis ütlesin talle, et paari tunni pärast hakkame liikuma, täna sa kodus ei maga. "AH?" Bronnisin meile VSpasse toakese romantilise paketiga. Nats lõõgastust ja pingete maandamist... ja no tehke, mis tahate see quote, mis ma kirjutasin alguses on nii tõsi. Nautisime mulli ja rääkisime maast ja ilmast kui keegi koputas uksele. "Teile on saadetis" mõlemad olime Kristoga nagu "meh?" Kristo veel küsis, et kas olete kindel, et te tulite õige numbritoa juurde 😀😀 Noormees naeratas ja ütles, et jah, aga ma ei saa rohkem rääkida ja juba ta lippas, sest ta ilmselt nägi, et me teda niizama rahule muidu ei jäta 😀 Ja siis mul lõi pähe, et appike, Krissu! 😀 vot, selline on eluke! ❤




                                                Meie kahekümnene oma lemmiklauljaga! ❤

                                                                              😏😅





Kevad.... ma niiiiiiiii ootasin seda aega, et saaks terassil õhutustada.. 🌞


Pärnu! ❤

Maria võttis endale imeeeeeilusad nunnukad! ❤😻

Tsillisime ühel laupäeva õhtul koos Kuuba mojitodega koos Kristo ja ta emaga Pärnu ranna piiril... sellised õhtud ongi need, mis panevad arusaama kui palju head inimese elus on! ❤

Ja rääkides sellest, mis elus on head- emps, sa oled maailma kõige parem inimene! Minu elus ei ole ega saa olema mitte kunagi olulisemat inimest kui mu ema. Mina ei tea kuidas tema süda jõuab kanda seda kõike head, mis ta endas hoiab! ❤ See igatsustunne, mis mul pere vastu on, on lihtsalt kirjeldamatu.. seda enam ma naudin alati neid hetki kui me oleme kõik koos- jõulud, sünnipäevad ja kõik muud tähtpäevad.. perekonna väärtus elus on lihtsalt niii oluline! 

___________________________________________________________________________________________________________


2021 esimene pool 

No mida pekki kuidas aeg lihtsalt jookseb eest ära! Nii kiirelt, et kohati ei jõua järele ka 😀 Jaanuarist saab märts, märtsist juuni... mul on JÄLLE kohe sünnipäev 😀😀 päriselt ka, et alles oli! Ma olin siis hinges niii õnnelik ja hetkel.. veel õnnelikum. Vahest on selline tunne, et see ei mahu kuidagi minu sisse ära, tahaks kõigile osakese anda ja lihtsalt olla! ❤

___________________________________________________________________________________________________________

See esimene poolaastat on möödunud umbes sellises tempos, et töö-kodu-Pärnu 😅 Kristo on Pärnust pärit ja kui ma seal esimest korda detsembri alguses ära käisin siis... oiijoptvoi.... Tartusse tulin küll tagasi, aga pool südant jäi Pärnule. No ikka niiii tugevasti jäi, et ma iga pühapäev kui sealt koju tagasi jõuame hakkan nats pressima, et noh... kas reede Pärnu?! 😆😁 See hingamine, mis seal on.. õhk on teine ja inimesed on teised, ja vibe ja.. 🌞💛 .. ja Kristo pere ootab alati meid tagasi ja ma olen maeiteakellele tänulik, et ma sain oma ellu sellised inimesed nagu nemad on! ❤  Selline tunne on, et tead inimesi terve sajand ja saad kõigest rääkida, usaldada, nõu küsida ja olla. 

Tegelikult on Kristoga koos olles elu nii teistmoodi. Mul on jälle keegi keda tüüdata ja kiusata, kelle närve nats süüa 😝😚 ja.. noh.. head ka teha ja rääkida ja unistada! 😋... me oleme koos juba nii palju jõudnud, et vahest mõtlen, et hmmmmm.. kooselu on olnud ainult ca pool aastat, aga tunne nagu miljon  😀Seda ilmselt sellepärast, et tegelikult hakkasime me suhtlema juba mai 2020..  No tinder.. eks 😀😀 ja sellest ajast.. NO IGA JUMALA PÄEV JA ÖÖ ja ma ei tea mis aeg veel me suhtlesime..  Nägime nii kord kuus suvel ja sügisest nagu läks see asi lappama.. küll ma viskasin teda kuhugi mõttest ära siis jälle nagu tahtsin ja siis.. käis mingi klõps ära ja jõuludega oli juba 100% kõik moos 😀

Me oleme sel ajal niii paljudel matkaradadel/rabades käinud, RMK aladel grillinud, spatanud, piknike teinud, teatris kultuuri nautinud, üksteist üllatanud ja olnud.. mega!

Märtsis tuli Kristol teine lugu välja. Mulle. Päriselt kah! ❤ Ma kuulan seda igaaaaa jumala hommik kui ma vannitoas end sätin ja saan oma vibe kohe heaga kätte 😀 See on lihtsalt mingi out of this world tunne kui sa saad kuulata mingit laulu ja sa tead, et igas sõnas on nii palju tundeid, emotsioone ja mõtteid. Ja see kõik on sinu jaoks.. 

Minu mõte, mille pärast loo väljatulemist facebooki panin

Angelika Rätsep is feeling Õnnelik with Kristo Koik.

Kristo on minu elust nii suureks osaks saanud ja ma elan 100% kaasa kõigele mida ta ette võtab. Kiidan, toetan, suunan ja kui muud ei saa siis lihtsalt olen olemas ♥️ Kui ta ütles, et uus lugu läheb salvestamisse olin rõõmus ja õnnelik ta üle, aga et sellest saab lugu mida lauldes on mõte minul... 🥺 ma ei tea kas ma kunagi olen elus niisugust õnnetunnet tundnud.. Sa näed ja kuuled kuidas keegi teine armastab ja hindab sind, kohati rohkem kui sa isegi. Sellist tunnet tahaks igaühe ellu.. 🖤
Kui ma midagi oma elu jooksul armastuse kohta olen õppinud siis seda, et ära kunagi oota ja otsi oma ellu seda osa, see tuleb ise. Päriselt. Vahest läheb kauem ja vahest vähem, vahest tuleb see nii ootamatult, et lööb su parem sirgega pikali 🥴 Kohe nii, et otsid kõikvõimalike viise kuidas seda tunnet endast eemale lükata. Leiad vabandusi, ütled miljon korda kõigele ei, otsid❗muud.. ja siis ühel hetkel saad aru, et appikkeeeee see ongi "see". Teate ju küll... See on see "SEE" mis paneb su silmad särama, toob su naeratuse miljon x päeva jooksul näole, paneb su naeru korduvalt üle toa kõlama, tähendab sinu jaoks nii palju ja paneb kõigest väest pingutama.. ✨ Vahest kurja pilguga vaatama ja teinekord isegi silmi pööritama.. 🤔😛
U 1.5 aastat tagasi jäin ma ootamatult üksi. Pea nelja aastane suhe lõppes minu jaoks valusalt. Kaotasin end ära. Maailm kukkus kokku. Vaimselt. Eemaldusin enda perest ja sõpradest, kaotasin kehakaalust kuu ajaga pea 15kg, nutsin päevad ja ööd läbi, otsisin abi terapeudilt ja AD-st, peitsin end töö varju... Ja siis sain aru, et mida sa teed Angelika? ! Iga asi elus juhtub põhjusega ja kunagi on sellel kõigele põhjendus. Minu põhjendus on see sama inimene! Aitäh Kristo ♥️
Sa oled minu rõõm, minu kallis, minu päike ja maailma kõigeeeee sihikindlam inimene!

olge lahked    ♪𝅘𝅥𝅯𝆕𝅘𝅥𝅲  KRISTO KOIK - MAA PUUDUTAB TAEVAST

___________________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________

No nii... võib vist tasapisi öelda, et 27, bring it on! 😀 Kolmapäeval ärkan kell 6 ärtuskella tõttu 😏 veel kahekümnekuuesena, aga nats-nats ja 27! Tulemas on niiiiiiiii palju... sel samal päeval on töö juures istumine, õhtul tuleb pere külla sünnipäeva tähistama, 4. juuni lähme Kristoga issi juurde tähistama, 11. juuni sõpradega Pärnus jahil.. siis tuleb Laura lõpetamine, Kristo sugulase lõpupidu, jaanipäev.. Juulis on meil Kristoga paar konsterti külastada, Laura ja Riivarti pulm 🤍 ja siis on august põhimõtteliselt käega katsuda?! kus on erinevad sünnipäevad vaja ära pidada, mingi hetk lähme Kristoga reisile ja.. ja siis on süg.. mkm, ma sügist ei maini, laseb sel juunikuul kõige pealt alata 😁😀😀

_______________________________________________________________________________________________________

Selline ta on... oma rõõmude ja muredega.. palju on viimase aasta jooksul muutunud ja ilmselt sama palju veel muutumas... hing ütleb, et ilusad asjad on tulemas ja juhtumas.. ♡ 😊 Minu silmad säravad, süda naeratab ja hing on rahul.. sama palju tahan ma endast ka välja anda ja loodan, et teil kõigil on elus niiii palju head ja ilusat! 💓


KALLISTAN JA MUSITAN! Teate ju küll.. 😉






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse