2018 ja 2019!




Hei,

aeg läheb niiiiiiii niii niiiiiiiiii kiiresti..  kevad annab läbi valge aja, päikesekiirte ja sinise taeva märku, et on kohe-kohe kohal! Mulle nii meeldib! ☀


Ma olen küll ääretult kehv kirjutaja olnud, aga nii palju on juhtunud, olnud ja tehtud. Viimane sissekanne on detsembrikuu algusest "Kuhu ajal kiire on?!" Hetkel ma kasutaks seda fraasi veel enam.. Reaalselt alles oli aastavahetus, jaanuari algus ja nüüd..  märts! 😃 Loomulikult oli mul üks pikk ja sisukas "2018..how was it?" pooleni, aga nüüd kui 2019 on juba täiega käimas, ei kipu minu sõrmed selle postitusega enam jätkma 😃 Kuid.. how was it?!

1. Kooli lõpetamine! Kõik sellega seonduv.. esimene pool aastat kulus lõputöö kirjutamisele.. ma lihtsalt kirjutasin.. otsisin, uurisin, analüüsisin, hoidsin kordi ja kordi kätega peast kinni, nutsin, kahtlesin endas, siis jälle kirjutasin.. ja juuni alguses kaitsesin oma töö "Medikamentoosse abordiga seotud tunded naisel ning õendustegevus abordi puhuselt." Ma sain hakkama millegagi, millele olin kogu oma hinge andnud. Minu armas Tervishoiu Kõrgkool.. minu teekond al 2014 sai i m e l i s e punkti. RN! ♡

2. Meie mõnsa puhkus Hispaanias. See oli selline akude laadimine pärast kogu seda lõputöö ja lõpetamise virr-varri. Ja akud OLI vaja päikeseenergiat täis laadidad, sest...

3. .. ALUSTASIN TÖÖD oma lõpetatud eriaala peal. Kõik oli nii uus ja põnev ja hirmutav ühteaegu. Nüüdseks olen ma üle poole aasta töötanud ja ma olen 100% rahul. Ma olen rahul ja õnnelik ja niii palju arenenud. Ma olen nii tänulik oma töökaaslastele, oma tööandjale ja mind ümbrisevatele inimestele. Vahest ma lihtsalt mõtlen, et miks mina.. miks mina olen väärt kohta töötama seal, nende inimestega.. te ei kujuta ette ka kui targad nad kõik on! 😂 Mõnikord ma lihtsalt imetlen vaikuses arstide-õe juttu ja mõtlen..  mõtlen, et ühel päeval, kui ma hästi-hästi tublisti õpin ja oma arenemisele kaasa aitan, olen ma natukene rohkem juba neile sarnane! 😃 💕

4. Ja loomulikult kõik muu aeg, mida ma veedan enda inimestega. Oma pere, sõbrad, töökaaslased. Ma olen selline inimene, kes armastab mõnikord vaikust, rahu ja üksi olemist. Aga veel enam olen ma selline inimene, kes armastab seltskonda, lõbusat meeleolu, juttu ja naeru!



Niiet ma olen oma 2018 aastaga rohkem kui rahul! Õnnelik, õnnelik, õnnelik! ♡



Alanud aastat iseloomustab hetkeseisuga kõige enim sõna: kiire! Aeg läheb niiiiii kiiresti, et mine hulluks. Vahepealne aeg on olnud üsna tavatu, sest terve veebruari olin ma ilma Anttyta. 80% inimestest, kes seda teadsid küsisid mind nähes "Kuidas sa hakkama saad?!" Alguses ma mõtlesin, et whaaat.. mismõttes.. ega ma mingi nõrguke pole! ja siis poole mu mõtte pealt tuli alati ".. no sa oled ju nii tähelepanu  vajav inimene!" HAHA! Tegelikult hästi sain. Igapäev töö, nädalvahetusel maal ja aeg läks ülimalt kiiresti. Samal ajal ootasin ma oma puhkust, et korraks tavaelust eemale saada ja puhata! 😀😊

 Friends!

Käisime kinos! Kusjuures, tavaliselt kui Marteniga kinno lähme, siis mina ja Antty naerame seal kordades rohkem lapsikute naljade üle kui Marten... 😁

 Lõuna! Love, love, love neid kevadisi värve..

Siis kui aastapäev oli ja Antty töö juurde kulleriga lilled saatis koos kaartiga! Niiii ilusad! 💕






How cute is that.. ?! 😍



DUBAI

Dubai sai meie reisisihtkohaks suht kiiresti. Alguses küll mõtlesime, et äkki Kanaari saartest midagi ja mingi hetk käis peast läbi ka Tai (Pattaya, Krabi vms) kuna Antty seal nagunii oli. Samas oli mul südamesopis koguaeg see "Dubai.. Dubai.." ja nii ta läks. Sellega oleme me üliiiimalt rahul! Mulle lihtsalt nii väga meeldis seal! Linn oli i m e i l u s! Inimesed sõbralikud, naeratavad ja armsad! 😊 Hotelli võtsime booking.com kaudu ja see oli täielik vedamine- niii ilus hotell! Toad olid superilusad, toit mega maitsev, basseiniala mõnus. Ja inimesed siin.. kõik tehti koguaeg ette-taha ära. Alguses oli vägaaa harjumatu, aga lõpus nagu harjus nii ära, et kodus võiks ka keegi nii.. 😆 Käisime põhilised kohad ära kuhu meie hotellist buss viis- Emirates mall, Outlet mall, Kite beach, JBR beach and blue waters. Jalutasime niisama ringi, metrooga läksime Dubai "keskusesse" ehk Burj Khalifa, maailma suurim akvaarium, underwater zoo jne. Amazing!

Lennusõidud olid imekombel päris talutavad, eriti tagasilend Dubaist Stockholmi, sest see oli öösel ja sai magada. Välja arvatud mingi hetk kui olime 4h sõitnud, ärkasin ma megaaa kõrvavalu peale üles. Anttyl olid õnneks kõrvatropid mida kasutasin ja see tegi olukorra vähekenegi paremaks kuni hakkas maandumiseks laskumine, piloot võttis vist kõrguste laskumist nii järsult, et mu kõrvad pidid plahvatama. Ma pole elu sees sellist valu tundunud nagu sel hetkel. Järgmised 2 päeva kõrvad valutasid, aga nagu ikka.. lõpp hea, kõik hea, nüüdseks on kõik korras! 😀


 Päevitamisvaade.. 😀




 Siis kui shoppingu keskel mõelda, et teeks üle kohvi.. ja siis on kohviga pakkumises kaneelirull.. ja sa saad selle hiiglaslikuna.. kalorid, kalorid.. Impuls, me juba tuleme! 😀





View...
Pmst otse puu otsast!  😋


Ma oma tulevikuautoga 😃

 Virgin-Mojito time!

Igalpool lihtsalt sellised autod.. tavakas 😄

Backyard view 😃


Sealses tänavapildis päris tavaline nähtus 😀



Burj Khalifa, Aquarium and Underwater Zoo

Vaade oli i m e l i n e! 

Kui tahad pilti teha, aga Antty tahab ka 😃😃








HAPPY! ♡










Minu  i m e i l u s muska!




Underwater zoo..











Nüüdseks oleme tagasi Eestis. Kodu on ikka maailma parim koht! Mina olen tööga seoses "back on track" ja Antty püüab end oma töötegemiste ja koduremondi vahel jagada 😀 Töö juures on nagu ikka tegemist palju. Kuigi selline põhiline viiruste hooaeg on näitamas lõppemis märki siis loodus tühja kohta ei salli ja selle arvelt on raskeid haigeid rohkem. Aga pea püsti ja edasi! 😀😊

Ja siis on meil keegi kolmas ka koju juurde tekkinud.. keegi keda tahaks ainult musitada ja enda juures hoida ja veel musitadaaaa.... meie imearmas Glory of Blue Lion Pride!


Ta on lihtsalt nii armas, et mine hulluks! Koguaeg paitame teda ja kaisutame, kuigi talle see väga ei meeldi 😅 Britid on sellised kassid, et ainult sööks ja magaks. Aga õnneks on ta meid juba nii palju omaks võtnud, et lubab juba kaisutada ka. Öösel magab kas kuskil kummutil või meie juures voodis jalgadel. Teinekord ronib minu näo juures magama ja nurru lööma. Lihtsalt mõnsa!



Muus osas on elu nagu ikkka- rutiinis - kodu, töö, trenn, kodu, töö... kodus oleks ka poolenisti nagu töö kaasa võetud, sest Antty on juba üle nädala haige, teinud pool kuuri gripiravimiga ja nüüd kopsupõletikuga AB-ravi käimas. Võiks juba sellega ühele poole saada, sest väga keeruline on näha enda jaoks kallist inimest pikali maas, sest jõudu on 0.
Teha on megaaa palju, aga see kevadine päike ja õhk õues annab nii palju energiat, et mine hulluks! Kuigi tegelikult on hetkel emotsionaalselt üsna keeruline periood, sest siin-seal on asju, mis vajavad rohkelt tähelepanu siis vaatamata sellele ma suudan seejuures jääda üsna positiivseks ja tõsi, mis tõsi- suur osa sellest on kevadel! 💛💚💜💙 Pea püsti, naeratus näole ja nagu ikka- edasi! 😊

Kallistan!


Love xx
Angelika



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse