Kuhu ajal kiire on?!


Hei, armsad! 

Mu kaua oodatud talv ongi käes! ❄☃ Väljas on mõnusalt karge ja samas niiiiiiiiiii mahe.. Ma ei tea noh! Mulle meeldib! 💙


Need kes mu blogi on pidevalt lugenud teavad kuidas iga mu teine postitus on sisuga "apppiii kuidas aeg liigub.. kuhu ajal kiire on.." jne jne jne.. teate mis?! See halamine oli lapsemäng! Alles nüüd saan ma aja kiirest liikuvusest aru ja küsin "KUHU AJAL KIIRE ON?!" 


Ma olen JUBA peaaegu 5 kuud meditsiinis töötanud. Ma olen niiiiiiiiiiii palju õppinud ja targemaks saanud. Ja ma olen niiii õnnelik! Niii niii niiiiiiiiiiiiiiii....... õnnelik. Ma olen 100% enda eriala valinud. Igapäev saan sellest aru kui rahulolevana magama lähen ja uut hommikut ootan!
On küll miljoneid olukordi kus ma mõtlen, et appi ma ei saa hakkama.. ma ei oska, mul ei ole nii palju teadmisi.. miks ma just selle tee endale ette võtsin.. Ja samal ajal püüan ma endale meelde tuletada, et nii me ju inimesena ainult õpimegi.. oma kogemuse läbi. Vahest ikka pean iseendale meelde tuletama, et Angelika, sa saad hakkama! Täiega saad! Ja siis ma olen jälle rahulik ja kulgen naeratus näol süstlad, vered ja muu igapäevane staff käes 😁

Töö ja tegevuse juures meeldib mulle minu t o h u t u l t tore kollektiiv. See on täpselt selline, et kui tööpäev on ajaliselt läbi siis seltskonda jääks veel kauemaks.. 😀 Üldse on meie Med.keskuse inimesed nii toredad, sõbralikud ja armsad. No kuidas sellises kohas ei saakski õnnelik olla?! ❤



Töö kõrvalt ma ikka jõuan siia-sinna ka 😀 Näiteks trenni.. mida on lihtsalt niiii hea teha. See on ka koht kus ma töö"pinged" saan ära maandatud. Paratamatult on meditsiin selline valdkond kus vahest sa annad rohkem energiat kui saad või üleüldiselt olles probleemidega inimeste keskel on selline väljaelamine töömaailmast hädavajalik. Õnneks olen mina selle trenni näol leidnud 😀😋

Septembris- oktoobris oli paar sünnipäeva- Heleni 21 & Oliveri 26. Issi sai 46, meie päikesekiir 6... ❤

Üle miljoni aasta sain ma oktoobri alguses mitu päeva maal olla. 1. sest remont algas ja Antty oli seda tegemas. 2. mul oli 6. oktoober klassikokkutulek. No mingeeee pekkki kui mõnus õhtu oli! Et kui sa oled 12 aastat järjest ikka igapäev ühtede inimestega koos ja see sinult järsku ära võetakse on veider tunne küll! See juuni sai meil 5 aastat gümnaasiumi lõpetamisest ja see tundub niiiiiiii pikk aeg. Kõik on niii suureks kasvanud ja elavad oma elu, kes on kõrgkooli lõpetanud, kes kus töötab, kellel on lapsed, kes ehitab oma maja.. kõik käime nii erinevat teedpidi, aga samas oli kõigis midagi, mis tekitas niii nostalgise ja hea tunde! Et minu klass, minu kallid!!!!!!! Uuesti näeme juba 8. detsember kui on kooli 95 juubel ja oiiii kuidas ma ootan seda, sest seal näeb kõiki, kõiki, kõikiii teisi ka! ♡

3. 11 oli mul enda kursakatega kokkusaamine. Ikka mõnus on olla küll seltskonnas kus on ainult meditsiinijutud ja kogemuste jagamine. Ja nii mõnsa oli tüdrukuid näha! 😋

17. 11 pidas Tenno oma juubelit. Alguses olime Pallases, Big benis oli laud ja edasi läksime Maasikasse.. ja tantsida sai korralikult! 😄

23. 11 tähistasime Jaakko naise sünnpäeva Vabankis ja 25.11 pidasime Eve ja Greete sünnipäevasid. Kvaliteetaeg, nagu ikka! ♡

30. 11 käisime Liisu juubelil. Stiilipeod on ikka miljoon korda põnevamad ja ägedamad! Liisu juubeli teema oli 007. Kõik mehed olid ülikondades, naised pikkades ja stiilipuhastes kleitidest, esineja laulis Bondiliku muusikat, õhtujuht oli suurepärane.. Lihtsalt väga äge! 💓

5. detsember oli meil Med. keskuse jõulupidu/aastapäev Joyces. Nii mõnus õhtu ja selliste inimestega nagu nemad.. ainult suurepärane olla saabki! 

8 detsember oli kooli kokkutulek.. oli see vast õhtu! Näha oma kalleid klassikaaslasi, koolikaaslasi, õpetajaid ja koolimaja end! Niiiiii nii äge! Selline nostalgia ja.. ma olin seal emotsioonide tipus ja süda on siiani armastust ja õnnetunnet täis sellele õhtule mõeldes! 😊



Pildid:

Vabank time 😃
Tenno sünnipäevaline!
Eve ja Greete sünnipäev!


Ikka selfid.. 😄😄


007! ⇩








Marten oli üks õhtu meiega, et emme ja need saaksid rahus poodides ringi käia.. see 1,5h oli õudus 😄 Kuidas saab üks kuue aastane laps nii väikese aja jooksul niii palju lollusi korraldada?! 1. läksime sööma ja ta suutis seal nii palju korraldada, et hoia ja keela.. "ma tahan kuusepuud katsuda" siis läks ja katsus ja kõlas väga KÕVA "MMMM NII MÕNUS" - seda tegi ta umbes 5 x. Nõudis ta teenindajalt oma tavapäraste friikate kõrvale lisaks kurgile, tomatile ka KAPSAST. Jah. Kapsast. Siis sosistas mulle kõrva samal ajal kui teenindaja tellimust võttis, et "pliis ütle, et küünal pandaks põlema" ja kui ma ütlesin seda teenindajale siis Marten naeris endale pihku.. miks?! 😆 Kui toidu kätte sai siis, kes hetkel sööb võib selle toidu heaga kõrvale panna,
a) uhas oma toidu soolaga üle ja SÕI ja NAUTIS
b) kastis värske kurgi ketsupi sisse ja SÕI ja NAUTIS
c) kastis friika apelsinimahla sisse ja siis ketsupi sisse SÕI ja NAUTIS
.... yep, selline vend mul ongi 😄


_____________________________________________________________________________



Ja nii see aeg on läinud... lõpuks on talv ja jõuluaeg ja.. jah, ma juba sain kuuse tuppa! 😀See tekitab lihtsalt niii mõnusa hubase tunde.. ja lisada sinna küünlad, mandariinid ja mingi mõnus film õhtul.. no täielik ideaalse talveõhtu kombo!

Paar nädalat veel ja ongi jõululaupäev.. ❄🎄🎅 Jõululaupäeva veedame ilmselt Puurmanis. Ja kuna kõik jõulupühad on nädalasisesed päevad, siis on meil meditsiinitöötajatena ka natukene rohkem päevi puhata kui ainult nädalavahetus. Tööl saab küll kiire enne ja pärast jõule olema, aga kui sa teed
mida armastad, siis on see ainult rõõm!


Kallistan soojalt, saadan ilusad mõtted lendu ja.. teate ju küll kuidas see värk käib! ♡


Angelika










Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!