We are here.. SPAIN!




Hei, mu armsad!

Saadan megaaa palju päikest teile siit Vahemere rannikult! 😊☀ Ja nagu ma olen aru saanud on Eestis ka hetkel tohutu suvi ja päike ja soe ja.. mis saaks veel paremini, eksju?!

 💛



Me oleme mõnusalt enda puhkust nautinud, tuttavad kohad läbi käinud ja tunne on niiiiiii hea! Eelmine suvi tuleb kohe meelde ja super äge on olla kohas mida sa tunned juba nii hästi. Selline.. kodune 😀

Kui eelmine suvi olime otse Fuengirolas ja Benalmadenas, siis see aasta oleme Fugest natuke Marbella poole, La Mijases. Mere äärde on 50meetrit, otse keskuses, aga samas sellises tupiktänavas, kus on mõnus. Me siin ikka räägime Anttyga, et enam rohkem rahul ei saa olla.. 😀😊

Laupäeval käisime Gibraltaril. Uskumatuuuu kui iluuuuuuuus saab üks koht olla! Ronisime Gibraltari tippu ja nautisime sellist vaadet, mida üks turist tegelikult nautida ei saa aka alati on hea kui mõni tuttav sulle erinevaid kohti näitab.. sest nii saad sa need parimad vaated! 😊😊😊♡ 















Ja muidu naudime päikest, randa, külma Sangriat või Moijtosi, njammmisi kohalikke puuvilju ja toitu..
SUVIIIII it is! ❤


Muidugi ei saa ilma igatsemiseta eksole.. kui ma saaks oma iseloomult midagi muuta, siis esimeseks seda, et ma ei igatseks nii palju inimesi koguaeg! 😀😀 Ma näen väikseid lapsi siis tahaks neid minna katki kallistada, sest nad KÕIK meenutavad minu päikesekiirekest.. kes on niii nupsik kodus, et igakord kui ma helistan ja küsin, et Marrruuu kui palju sa õekest igatsed 100%st siis ta vaatab telefoni, paneb käe lõua alla mõtlikult ja ütleb "Mmm.. no 305 tuhat või nii.." 😀😀 Haha välja arvatud üks kord kui küsisin jälle nägu kõrvuni, et tibuuurull kui palju igatsed õekest siis tuli sealt "ÜKS PROTSENT!" ja kõik.. rohkem ei tahtnud ta minuga rääkida 😂😀 Ja minu sõbrad ja pere ja oma kodu, oma voodi, oma vannituba, oma ÕHK, roheline muru.. isegi neid lollakaid tuvisi igatsen kuugutamas kes aeg-ajalt otsustavad, et on äge akna taga olla.. ohhhh.. ja siis kui jõuan Eesti igatsen sekundiga seda imelist Hispaaniat!!! KRT.. ma tunnen end.. 😀😠😊😊






















Reisi hommik Soomes... ☕

ja esimene õhtu Hispaanias.. ⇩😊 



 Moijito lover!






 Musurulll!


 Homemade burx by Martin 🍔🍔🍔🍔

Fuge/Benalmadena kõrgustest.. ostsime üks õhtu Anttyga poest veini, pokaalid ja sõitsime ööpimeduses üles mäkke kiirekale ja.. ronisime ning nautisime!



Natural.. not beauty 😀😀 ok ok ripsud on feigid 😝





 football.. FRANCE.. see oli v õ i m a s!







Paar päeva veel ja 18.07 tuleb lend tagasi.. nii palju on mida oodata, sest alates 23. juuli hakkab töö.. Jep.. Minust saabki täie kohaga tööinimene erialal mida ma armastan! Ma tean, et mul saab alguses raske olema, aga ma tean ka seda, et ma annan endast 100%. ALATI!
Mõnsa on see, et minu kabinet on Tartu südames, taskus 4. korrusel, üleni klaasseinaga, avar, puhas.. täpselt see mida ma armastan! 😀😀❤

Tööl hakkan olema E-R, kella 8-16 va teisipäeval 10-18 ehk mul on ideaaalne töögraafik! 😊 Nädalavahetused on kõik kuni suvelõpuni kinni.. kohe tuleval nädalavahetusel läheme Mõniste, siis hakkab töönädal, 27. 07 on üks sünnipäev, 28.07 on Antty tädi juubel Lõuna-Eestis, siis on JUBA AUGUST, kus me 4. 08 lähme Rummu karjääri Anttyga avastama, 10. august on minu Triinukesel juubel, Maarek jõuab 10ndal Eesti!!! 😊😊😊, siis juba uuel nädalavahetusel alates 16. 08 on weekend kuhu mina küll isiklikult ei lähe (work work), aga Antty saadan küll sõpradega pidu nautima ja Maareki sünnipäeva ühes tähistama, 18. 08 on minu kalli sugulase pulm ja peaaegu ongi august läbi.. suvi läbi.. Minul küll otseselt vahet ei ole sellest, sest see aasta on põhimõttelselt esimene aasta kus mul ei hakka 1. september kool.. vot sellised elumuutused! 😄😅😋




Päikest teile kallid! Naeratus näole ja.. ja olge teie ise! Tundke rõõmu sellest, mis päriselt ka õnnelikuks teeb.. naeratage, kallistage, öelge head.. Teate ju küll kuidas see käib.. 😉

Angelika 



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!