Almost there...



Hei, armsad! ♡ 

Ma pean alustama oma postitust veits kurjustaval toonil- KUS AJAL KIIRE ON?!
Päriselt ka! Alles algas aprill ja juba on maikuu täiega alanud! Või mulle ainult tundub, et aeg liigub mitte niii kiiresti, vaid niiiiiiiiiiiiiiiiii? 😀

Samas on see mingismõttes ju hea, sest tööd on saadud korralikult tehtud ja mulle tundub, et kogu see asi hakkab lõpuks kulmineeruma. Ehk mul on omaenda väiksed tähtajalised kuupäevad ja see päris-päris oluline kuupäev on 25. mai kui lõputöö tuleb ametlikult esitada.. nõusolek kaitsmisele saada, allkirjad, lõputöö köitmine.. Nii äge! 😁

Niii palju on ees tulemas! Kui mõtlen kõigele siis tuleb sääne suur naeratus näole ja süda hakkab kiiremini lööma.. 😊

  • Kohe-kohe 13. mai on emadepäev ja väikse õe sünnipäev.. "väikse" 17 juba kohe! 😀
  • 25. mai on diplimitöö tähtaeg 😱
  • 28. mai on vanaisa sünnipäev, kus plaanime talle uhke tordi lasta teha ja külla minna ❤
  • 2. juuni on mu enda 24!!! Juhuuuu.. alles sain 23! 😀 Sel õhtul oleme arvatavasti Võrus Tamula rannas suveavamispeol! ツ
  • 8. juuni peaks kaitsmine olema.. okkooouuu 😯😥😋
  • 16. juuni on Antty õel põhikooli lõpetamine 🌸🌺🌸
  • 22. juuni KUI HÄSTI LÄHEB mu enda lõpupidu, minust saab registered nurse ja hiljem on peredega ja lähimate sõpradega väike tähtistamine 😊  Plaan on jaanipühad veeta see aasta Pühajärvel ja saavad needki alguse samal päev kuni 24. juuni 🌞🌞🌞
  • 27. juuni Anttykese juubel! 💓

Siis saab paar päeva puhata ja 3. juuli sõidame praeguste plaanide kohaselt kaheks nädalaks Hispaaniasse 💛🌞✈😋, LÕPUKS! Ma niii ootan seda positiivset keskkonda, naeratavaid inimesi, päikest, tsilli olemist, sõpru, kes meil seal on ja lihtsalt.. Can't wait!

Ja siis ma tulen tagasi.. on pool suve juba läbi ja minust saab.. pereõde ♡! Jep, 23. juuli alustan oma pereõe karjääri Tartu kesklinna ühes meditsiinikesuses. Juhhuu!!!

No onju palju oodata?! Kui vaid see lõputöö tegemine läheks hästi ja kaitsmisega saaks hakkama.. siis oleks kõik amaaazing! 😀❤

______________________________________________________________________________________________

Tegelikult hetkel ju muud ei olegi sellesse kuusse mahtunud. Enamus ajast tegelen ikkagist lõputööga koolis. Muul ajal olen kodus või trennis. 

Aaa.. mismõttes ei ole muud mahtunud!? Paar nädalat tagasi käis Marten esimest korda Tartus meie juures niimoodi, et jäi ööseks. Me olime seda niii kaua plaaninud ja lõpuks tuli ju teostada ka! 😀 Ta ise oli sellest olukorrast niiii elevil, et kui emme ja need ta meile Tartu ära tõid siis ta ei suutnud suurest elevusest neile isegi tsau öelda, sest mõte siia jäämisest oli nii suur 😀😀Käisime kinos ja jalutamas, tegime koos süüa ja vaatasime õhtul superstaarisaadet. Niii mõnsa oli! Põhieesmärk miks ta siia tahtis oli muidugi vanniminek.. 😀Ta oli endale terve koti täis mänguasju kaasa võtnud, niiet kui vannitoas sel õhtul oli vaja käia siis terve pesumasina pealne, vann ja vanniääred olid mänguasju täis 😀😀 Naersime veel, et appii see on ju kunagine tulevik endal ka 😀😀😋 Igatahes oli mul niii mõnus Marteniga olla ja kirsiks tordil oli hommik kui ta mul kõrval ärgates silmad lahti tegi ja niii armsa häälega "Tere hommikust" ütles.. minu kallis väikevend 💓

Mõtlesime juba tükk aega, et peaks kuskil spas käima, et viimati vist olime Lavendlis ja see oli.. ee.. ammu 😃 Valisime Laulasmaa spa ja ausalt öeldes teist korda sinna tagasi ei läheks. Kui me päeval jõudsime oli seal kohalike laste ujumistrenn sees näiteks.. spa peaks ikka spa olema. Saunaosa oli muidugi mõnsa ja äsja remonditud. Ja hommikusöök oli niiiiiiiii hea! Valik oli mega, mega, mega suur! Aga otsutasime, et teist korda ikka ei läheks 😃

Eelmine nädalavahetus käisime üle pika aja Mõnistes ka. Esimene grill!! Juhuuu.. niii nämmmii oli. Ma olin oma mõttes see kevad juba miljon korda grillinud, aga see päris grill oli ikka hea küll 😀Üldiselt on Mõnistes koguaeg hea käia, sest seal olemine on ikkagi täiesti teistmoodi kui linnas. Teen küll samamoodi oma kooliasju, aga ikkagi on kuidagi teistmoodi. Mulle nii meeldib seal ❤


Aprill pildis: 



 Minu lemmik- trenn!

 ❤️

 Kool, kool, kool...

 Esimene grill Mõnistes!

 Minu ANTTY! ♥️

 Töö käib juba isegi kohvikus lõunal kaasas 😃😃

 Laupäevane lunch!

 Minuuuu teine kallis! ♡ ♡ ♡ ♡

Maal! Komisjon jälgib karmi pilguga mu töökirjutamis protsessi 🙏😆😆



Nõnda ongi! Maikuu on eriti intensiivne töises mõttes ja see tunne kui lähedal ma olen oma unistusele kool lõpetada on saamas nii reaalseks! Muidugi ei oleks ma siin ilma Anttyta. Ta toetab mind igasmõttes ja kui vaja siis ikka kurjustab ka ja tuletab meelde, et laiskuse ja ebakindlusega ei püüta oma unistusi. See paneb mind jälle usinalt tööle ja mõtted kõigele heale.. oehhh kui õnnelik ma ikka olen! Ma niiii väga kujutan juba ette kuidas ma oma lõputöö kaitsmiselt sära silmis välja astun ja saan juhendajat kallistada ja aitäh talle öelda! 💓



Mina tsillin ikka oma hea tuju ja naeratava näoga igapäev edasi, püüan oma unistusi ja loodan, et teie teete sama! 😊

Kallistan! 

Angelika ♡

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse