Väsinud, aga õnnelik!




Hei, mu armsad! ♡


Ongi üks mõnusamaid aegu aastas käes! Christmas timeeee! 🎄🎅

Jõulutuled tubadesse üles pandud- jah 🎅
Mandariine liiiiga suures koguses söödud- jah🎅
Piparkoogid (tegemine ja söömine!!)- jah 🎅
Jõulushopingutega alustatud- jah 🎅
Igaõhtused küünla põletamised- jaaaah!!! 🎅
Lumi- jaaaaah!!! 🎅
Ja minu oodatuim asi... kas mul on kuusk toas???? Jah? Ei?? JAAAAA!!! Ilmselt kukuvad okkad maha enne õiget aega, aga see on seda väärt!! 😁😁🎄 🎅



Minu viimane praktika on läbi. Jep. Kõik. Vsjo! Mingismõttes on tekkinud tohutu kergendustunne, aga samal ajal kurbus, et see teekond on varsti läbi.. Ma siiani ei tea, kes minust saab ja kus minu tuleviku töökoht on, aga natukene mõlgub mõttes ka edasi õppima minna.. ikka meditsiini valdkonda. Minu kirg ja armastus! 💗

Praktika oli niiiiiiiiiiiiiiiiiii tore! Ma sain isegi iseseisvat vastuvõttu teha! Jep. Patsiendid tulid ja läksid ja mina tegutsesin. Pereõendus on ikka niii minu teema. Mul oli kaks arsti ja kaks õde- kõik nii toredad! Ja oiii kui targad. Ma koguaeg kuulasin neid tähelepanelikult ja imestasin, et tõesti või.. kas nii tark saab olla 😃 Üks õdedest oli juba 20aastat pereõenduses olnd ja enne seda veel 15 aastat meditsiinis. Oi, tema jutud ja kogemused ei lähe mul iial vist meelest. Ma olen nii õnnelik, et mind just sinna praksisesse suunati. Kohe täitsa nukker oli oma viimasel päeval olla. Sain seal olles inimestega lähedsemaiks kui kunagi varem üheski praktikabaasis. Sain kõigiga olla nii praksise juhataja-arsti sünnipäeval, maha pidada niii palju toredaid ja isiklikke vestlusi, mind tervitasid koridoride peal koguaeg teised arstid-õed nagu oma inimest, teati ka laboris, kes ma olen ja.. ja lõppkokkuvõttes sain tohutu suure kogemuse. Aitäh! ♡ Neile ma ütlesin seda ühe armsa karbi näol, kuhu külvasin suuuuureeeeeel hulgal erinevaid maiustusi ja enne jõule on neid resgistratuuris veel midagi ootamas.. ツ

Vahepeal oli siis see pereõenduse suuline eksam. Mul oli tohutuuuuuu suur mapp kõiki ravilehti, patsiendiinfosi, brožüüre, õpetusi jne jne jnee... täis. Läksin eksamile. Jutustasime õppejõuga natukene muudel teemadel ja siis tõmbasin umbes 20 pileti seast... eeee... KÕIGE NÕMEDAMA?! Vastuvõtule tuleb noormees, tahab saada tervisetõendit, koka eriala.. kõik nagu ilus tore, eksju? ja siis.. tunned alkoholi lõhnasid, aga noormees purjus ei ole. Niii.. häirekellad.. alkohol.. ja teate mis p õ h i m õ t t e l i s e l t mu esimene lause oli? Noniii noormees, mis alkoholi probleemid meil siin siis on kah?! Jep, arvasite õigesti, ma ei saanud A´d 😀😀😀😀 Alguses ma olin mega kurb ja nutsin terve õhtu otsa, sest ma olin 100% kindel, et ma teen ideaalse soorituse, aga noh.. tagant järgi on naljakas. B´d ka ei saanud, aga C sain. Õppejõud sundis mind olema selle tulemuse üle õnnelik ja nüüd ma siis olengi 😀😊


18. november oli Antty emal ja õel sünnipäev! Nii tore pidu oli ja üle pika aja sai kõiki näha. Muidugi oli minu perekond ka kohal ja parim aeg on see, mida saan veeta koos omade inimestega. ❤

25. november pidas Liisu oma sünnipäeva. Läksime selleks Tallinna ja võtsime seal samas hotellis toa Anttyga, kus sünnipäev toimus. Õhtu oli niiiii tore. Kuidagi palju täiskasvanulikum ja soliidsem keskkond ja inimesed tekistasid sellise mõnusa tunde, et iga sünnipäev meie noores vanuses ei peagi enam niisugune olema, et järgmine päev on Borjomi vesi ja aspiriin parimad lohutajad (kuigi olid seda ka seekord põhimõtteliselt 😀😀). Aga feeling oli kuidagi teine. Ja loomulikult on suur asi juba see, et minu kallis, kallis, kallliiis Liisu sai 24! 💓 Tema on see inimene, kes on 100% minu inimene. Saate aru? Keegi, keda ma võin 100% usaldada, kallistada ja musitada nii palju kui tahad ja tal ei saa küll! Ausalt 😀 Love you to the moon and back sweety! 

Samal päeval tuli hommikul Marten meie juurde Tartu, emme ja issi läksid samal ajal poeshopingule. Antty lõikas Martenile juukseid ja siis ülejäänud aja vedeles ta vannis 😀😀 Ja minule kõige olulisem on, et talle meeldis siin nii väga! Ma kohe kallistasin teda niiii minu korda ja vastu sain sama! Nii tore kui sul on selline armas väike õnneterakene, kes on sinu jaoks ja kelle jaoks oled sina tingimusteta inimene. Ja oii kui palju ühte viie aastase lapse südamesse, silmadesse ja peakesse mahub.. kordagi igav ei hakka 😊

Ja ega muud mu siia vahepealsesse (oktoobrilõpp- november) aega mahtund ei olegi. Ikka praktika, lõputöö, paar muud kohustuslikku asja, maal käimised, trenn, sõpradega aja veetmine ja kodu. Täpselt nii nagu mulle meeldib- minu mõnusas rutiinis.

Okei, okei.. mida ma valetan 😀 Nagu te mu sissekande pealkirjas näete on seal õnneliku kõrval veel üks sõna- väsinud  !!!!!  Ma olin vahepeal viskamas Anttyt välja, keeldusin trenni minemast, keeldusin koristamast, keeldusin süüa tegemast.. kõigest keeldusin, sest ma olin niii väsinud, kurnatud, stressis. Ja kõik tänu iseendale. Lõputöö. Tähtajad kukkusid, materjali kuhjus, juhendaja kokkusaamis kuupäevad lähenesid.. hetkel ma selles rohkem ei räägi, aga uuel aastal teen sisukama postituse selle kohta. Seniks võin aga teie südamerahuks öelda, et ma olen tagasi rajal, õnnelik, rahulolev ja uuest nädalast saan igahommiku magada niii magusalt kui keha tahab, päevad läbi koristada, süüa vaaritada, öelda kõigile kui armsad ja toredad nad on ja.. ja jõule oodata! Ja aastvahetust.. oooohhhh... kõik hea on veel ees 💓 Ja Antty on siiski minuga veel! 😀

Rääkides Anttyst siis.. see on uskumatu milline rahulikkus on ühe inimese sisse ära paigutatud 😀Kui ma lõputööstressi meelevallas nagu depressiivne inimene ringi käisin siis ta oli koguaeg nii üllatavalt rahulik- nagu ma ei oleksi just TEDA SÜÜDISTANUD, ET MA EI SUUDA OMA ALLIKAID ANALÜÜSIDA JA TÕLKIDA JA LÄBI TÖÖDELDA JA SELLEST SISUTIHEDAT TEKSTI LUUA JA.. KÕIGES OLI ANTTY SÜÜDI. Ja Antty oli selle peale nagu: "Ok muska, kas toon sulle klaasi veini?" või "Muska, ma näen su silmist, et see artikkel meeldib sulle täiega, pane edasi!!!!!" 😀😀😊😀😀 Novot! Pead ikka õnnega koos olema, et selline inimene enda kõrvale leida 😊💓



Pildis:


 Minu muska!


 Eve & Greete sünnipäev! 😊


 Üks päev oli nii mõnus päike!

 Lihtsuses peitub võlu- ja maitse! 😊😁

 Isadepäev!
 Work work, work..

 My sunshine! 💚


 Kui Antty ärkab varem ja läheb kodust ära enne kui ma ärkan.. 😊





Kui Anttyt autos oodates on igav 😁😁😁😁


 Kes siis wc´s pilti ei tee.. 😂

 🍀

 Trenn tehtud, hea olla!


 Minu kalli Liisukese sünnipäev!

 Praktika lõppes.. ja tänasin oma baasi 😊💚

 Winter...
 Lunchdate! 🍴

 Smileee!
Meie talvekas! ☺


 Mmmmm...


 Tartu!
 Minu kallis Antty!


EMME JUUBEL 50! 💚

Emmel oli 9. detsember sünnipäev! Olime Anttyga juba novembri keskel teda kutsunud 8. detsember meie Tartusse sünnipäeva õhtusöögile. Tegelikult terve see periood organiseerisime talle perekondlikku üllatuspidu. Suhtlesime, ajasime asju, organiseerisime koha, toitlustuse jne. 8. detsember viisin emme "sööma" kus tegelikult ootas kogu meie perekond teda. Kopeerin siia emme teksti, mille ta oma sünnipäeval facebooki postitas:

Aitäh kallid sõbrad õnnesoovide eest! 😊 Minu juubel hakkas seekord juba eile kui pidin oma kalli tütre Angelika ja tema elukaaslasega välja sööma minema. Peokohta jõudes oli saal inimestest tühi, vaid suur kardin oli keset saali ette tõmmatud. Küsiva näoga tütrekesele otsavaadates sain vastuseks 'Panin meile kolmele privaatlaua kinni noh!' Tõmbasin kardina eest ja vastu vaatas imeilus kaetud toidulaud, täidetud sampanjaklaasid ja mis kõige tähtsam- TERVE MINU PERE! Kallis poeg Riho Tallinnast oma lastega, Reelika perega ja minu enda kodused- AnnikaSandra, meie pisike Marten ja issi! ❤️ Raul oli töökohustustega Soomes, aga mõtetes kindlasti meiega. Suured tänud Angelikale ja Anttyle kuu pikkuse salajase peo korraldamise eest!!! Vot see ongi suure pere väärtus ja võlu! Aitäh, ma olen siiani sõnatu ja pisarateni liigutatud 😊❤️

Armastan SIND KOGU SÜDAMEST, EMPS! ❤

9. detsembris tegi emme ise ka kodus niiiii palju häid toite ja olime veelkord kõik koos. Kirjeldamatu tunne on olla osa suurest ja armastavast perest. Järgmisena on ootel jõulud, kus me oleme ka ALATI terve perega koos. Parim aeg!






Ja nii see aeg läheb.. ootuses ja tegutsedes ☺Niiii palju ägedat ja toredat on ees ootamas! Üritan end jõulumeeleolus hoida ja tundub, et kõik muu soosib seda ka. Niiii mõnsa on õhututi oma uuel diiavnil raamatut lugeda ja kuuselõhna tunda. Sama on ka väljas olemisega- ükskõik kui vähe seda lund ka pole, seda siiski on!!!!, jõulutuled, jõulumuusika, kaunistused tänavatel, poodides.. Mulle meeldib! 

Teile mu armsad lugejad soovin palju rõõmu igapäeva ellu. Et oleks palju positiivsust ja naeratusi. Kui on võimalus teha head, siis tehke- kõik tuleb teie enda juurde ringiga tagasi ♡






Angelika






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!