Niii õnnelik!

Hei, mu armsad!

Ilusat sügisaega ja päikest! 🔆




Viiamati lõpetasin sellega, et mul algas pereõenduse praktika, hetkel on see lähenemas lõpule ja ma olen niiiiii niiiii niii kurb! 😔 Kuigi kõik minu praktikabaasid ja juhendajad on olnud KÕIGE PAREMAD üldse, siis see praktikabaas on nefroloogia kõrval mu teine lemmik! Nii uskumatu kui see ka ei ole, siis ma olin a l a t i kindlal arvamusel, et Angelika ja pereõendus? Ei, ei, ei! See ei tundunud üldse see valdkond, kus ma ennast näeksin. Ja nüüd? Ma olen umbes 85% kindel, et tulevikus tahan suunduda just pereõendusesse! Sealne ülesehitus on niiii erinev osakonna tööst. Võib-olla on mul lihtsalt ülimalt tore praksis, seal töötav arst ja õde (ja teise arsti õde), aga kui mina leian omale kunagi sarnase kolleegiumi, siis ei näen ma end küll just pereõena 😊 Nii mõnus tunne!

Nädala pärast on algamas VIIMANE, saate aru, VIIMANE praktika üldse! Mu mõistus lihtsalt tõrgub uskumast, et see rada on varsti minu jaoks läbitud.. See on mu elu üks parimaid teekondi üldse. Parim valik, mille ma teha sain. Ma olen niiii siiralt õnnelik ja rahul kõigega, mis on seotud minu otsusega astuda meditsiini. Ma tahan õppida, areneda, aidata, hoolida ja hoida inimesi enda ümber. Ma tahan olla kasulik ja ma olen niiiiiiii rõõmus kui tuttavad tulevad ja minuga ikka ühendust võtavad kui mõni terviseprobleem on ja minu suunamisest või mõningasest nõustamisest kasu on 😊 Olengi vist leidnud selle, mis minu südamesse teed otsis 💛


Jah, ma kirjutan nüüd kenasti oma lõputööd ja olen mõtetes päris suured muutused teinud algselt plaanituga. Loodan kogu selle lõputöö teemaga seoses ainult parimat ja õnnestumisi.. 😊

Seoses pereõendusega- peale praktika lõppu on tulemas suuline eksam.. vist siis viimane üldse, jah? Mitte mingit närvi ega pinget pole. Lihtsalt lähen ja teen selle ära, ma tean. Ükskõik, mis pileti ma sealt ka ei tõmbaks. Ma tean, et ma saan hakkama, nagu alati 😊

Vahepeal oli meil siin uhkelt sünnipäevalisi. Issi sai 1. oktoobril 46, samal päeval olime Antty ristiisa sünnipäeval, 10ndal sai meie armas Marten 5, Ressu kallike sai 19. oktoober vanemaks ja meie armsal Sandral oli sünnipäev 20ndal (kuhu me kahjuks mu tervise tõttu ei jõudnud) ja täna on Annika tähtis päev ♡

Marteni sünnipäeva pidasime natukene suuremalt, ikkagi esimene juubel ju! 😀 Ma otsustasin, et mänguasju on tal küll ja rohkemgi veel, nii et meilt sai ta kaks kirjutamis/joonistamis õpperaamatut ja ühed õppekaardid, kus on pilt ja kuhu ta peab markeriga kirjutama mis see on, seda saab ka ära kustutada nii, et saab või miljon korda neid täita! 😁 Ja Marteni suurem kingitus oli ratas, mille issi tõi. Te ei kujuta ette ka kuiiii siiras rõõm temas oli kui ta sai aru, et issi astus koduuksest rattaga sisse, mitte üksi! Brilliant!

14. oktoober olime Mõnistes nende valla ärasaatmis peol (loe: see tore haldusreform), mis oli üliiii vahva! Ma polnud tantsulkal aastaid käinud ja see oli ikka hea nostaligiline laks! 😋

20. oktoober oli mu enda koduvalla nö "viimased peied". Paar päev enne seda Kati äkkidee tulemusena otsustasime, et nii paljud kui meist saavad, sõidavad Puurmani kokku ja näeme oma klassiga! Seee oli amaaaaazing!!! Ma olin niiii ärevil ja niii põnevil ja õnnelik ja rõõmus ja oeh.. kõik on ikka sama armsad, toredad ja niiiiiiiii tublid! Täitsa suured inimesed oma tööde, koolide, perede ja tegemistega 😊 Kuigi meist pooltel olid elukaaslased kaasas siis need otsustasid nagu ühte, et lähevad mingi kella 1 aeg koju, seal hulgas minu Antty ja kui ta koju oli jõudnud siis emme olevat mitte imestanud, et ma sinna edasi jäin- kah kerge nostaligiline värk vist 😀😀 Aga meie oma klassiga tantsisime, jutustasime, tsillisime niisama ja oeh... maitea, nii mõnus nohh! Kas saab veel paremini ja õnnelikumalt?! 😀😍 Ma praegu ka siin seda trükkides olen mega rõõmus ja nägu naerul 😆😊😋 Aitäh teile, mu armsad klassikaaslased! ♡




 Sügis Mõnistes!
 Snap!



                                             
 😸

 Minu Antty!

 Meie viieline! ♡


 Coffee time!
 Antty teeb tööd, mina ikka pildistan! 😃


Tervislik(um) variant pitsast- tortilla põhi, kanafileesink, tomat, ketsup- umbes 15minutit ahjus, juust peale, 2minutit veel ja mmm... sööma!

 ♥
Sügis!

MINU PÄIKE! Parim, mis 2012 aasta 10. oktoober sündis. Tänu Martenile oleme leidnud nii palju rõõmsaid hetki, armastust ja selle teadmise, et imed on tõesti võimalikud- tema on meie perekonna ime 💗

 Meie emme ツ♡ PARIM emme! Kõige suurema südamega inimene maailmas!

 Mmm.. minu õhtud..

 Vahest ikka pilti praksis! 😊😀

 Kui mul on vaba hommik, siis ALATI teen Anttyle midagi.. ja kui mul pole vaba hommikut.. siis ikka teen! 😁😁😁

Meie!

Tartu sügis! ☀




Ja nii see kõik on.. aeg läheb kiiresti, igapäev on uus ja omamoodi. Üldjuhul ikka hästi, aga vahest ka natukese teistmoodi. Aga nõnda see ju käibki.

30ndal oktoobril peaks siis algama see oodatud viimane praktika. Teen seda samas Meditsiinikeskuses pereõendusena. Selle üle on mul väga hea meel, sest algselt olin suunatud Tallinna Lastehaiglasse lastekirugia osakonda. Kuna, aga on keeruline end tegemiste ja kohustuste tõttu Tartu ja Tallinna vahet jagada siis sain koha Tartu-happy! 😊 1. november on 8.40 minu individuaalne pereõenduse suulise eksami aeg- pöidlad pihku! 😊😊😊😀
See nädal teen usinalt praktikat ja peale seda käin koguaeg koolis lõputööd kirjutamas, püüame Anttyaga igapäev tunnikese jalutada ja.. no ma ei teagi. Kuigi ma tean, et lõputöö kirjutamise ja kooli lõpetamisega seoses on veel raskeimad ajad ees, olen ikka niiiiiii niii õnnelik. Ma ikka igapäevaga veendun, et mul on maailma parim perekond, maailma armsaim elukaaslane ja tänu temale teine perekond, minu sõbrad, praktika ja sellega seotud inimesed jaa..  ilus ilm, kenad naeratused tänavalt ja varsti saabuv talv ja jõulud ja aastvahetus ja.. Tean, et kõik, mis hetkel hinge rõhub, läheb hästi ja olen mõtetes ikka ja ainult parimaga! 😊

Kallistan teid! Sära silmadesse ja positiivsed mõtted pähe- kui midagi on pahasti, siis alati ainult õpime olukorrast ja püüame säilitada hea emotsiooni ja armastuse enda ümber, küll õnn leiab tee, kui seda ise leida lased! 😊💓



Angelika




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!