Sügis käes!




Hei, mu armsad!



JUBA septembrikuu lõpp! Kohati on see niiiii äge, sest sügis on käes, loodus läheb värviliseks ja üha jahenev õhk tekitab sellise.. hubase tunde. Kas teil pole nii? 😀 Ma ei oska seletada ka.. selline, et tahad kodus kõik hästi hubaseks muuta- küünlaid igaõhtu põletada, pehme teki sees sooja tee ja sokkidega olla.. Saate aru küll! 😀😊 Aga samas... JUBA oktoober.. päevad lähevad niiiiii kiiresti, et ei pane tähelegi. Aeg lihtsalt jookseb eest ära.

Minu jaoks oli september nagunii kiire. Töö, kool, praktika algus ja sinna juurde tahavad lähedased, sõbrad ja Antty ka oma osa. Ja nii palju kui ma pingutasin, nii palju ma endast selle kuu jooksul pakkuda suutsin 😀

Kooli algus oli küll oodatud! Et inimesi näha ja no.. neljas ja ühtlasi viimane aasta! Uskumatu lihtsalt. Kõik need pikad öötunnid, mis olid tööde tähtajale nii lähedal, tohutult palju meditsiinilisi teemasi, mis on läbitöötatud, selgeks õpitud ja tallele pandud. Mõned ained, mõned kirjatööd ja lõputöö.. ehk saab minust veebruaris registreeritud õde! ♥

Tööpäevad läksid ka väga mõnusalt ja üllatavalt kiirelt. Niii tore oli püsikliente üle kolme kuu kohata ja rõõmu nende silmis ka näha! 😊
Mäletate, ma rääkisin ühest vanemast meesterahvast, kes umbes jaanuarikuus iga laupäev ja pühapäev minuga kioskis jutustamas käis? Rääkis oma naisterahvast, kellega Tartu tänaval aastaid tagasi kohtus ja nüüd igaõhtu külas käib- tundes, et see on parim osa tema päevast? Mäletate? TAL OLI MEELES, ET MA TULEN SEPTEMBRIS TAGASI ja ta ootas mind.. septembri teise nädala pühapäev kui ma tööl olin, lehvitas kaugelt akna tagant suure naeratusega! Esimesed sõnad, mis ta mulle ütles: "Tead! Meil sai täna 8. aastat kui ma selle naisega siin tänaval kohutusin.. 8aastat..." Sära tema silmis oli niii siiras ja emotsioon armas. Vot, see on pühendmus! Ja ma olen õnnelik 😊❤


Nüüd algas praktika ka- pereõendus. Teen seda Taskus Medicumi erapraksises. Kuna pereõendus on natukene teistmoodi, ootan palju kogemusi ja õnne, et kõik hästi läheks ja ma oma teadmistega inimestele ikka abiks saaks olla. Praktika lõppeb suulise eksamiga koolis- pöidlad pihku! 😇 Kestab see oktoobri lõpuni ja siis ootab mind ees minu VIIMANE LÕPUpraktika. Appii apppiiii! Ma olen kohati niiii õnnelik, aga samas nii kurb, et see kõik on lõpule niiii lähedal.. 😊😔




Õnneks olen vahepeal mõneks tunniks maale ka jõudnud- oma pere juures on kõige parem.. ♡

Mõnistes oleme natukene rohkem aega veetnud, sest Antty saab niiviisi isale abis olla ja mulle meeldib seal nagunii.. ☺ 9ndal septembril käisime Vastseliinas Antty ema õepoja perel katsikutel. Beebi oli niiiiiiiiiii armas ja nunnu. Ma juba ootan, et varsti mõnel minul lähedasel beebi tuleks, et saaks lähemal imetlemas käia... ☺ Aga samas.. varsti ju nagu tulekski... ihhhiii ☺☺☺♡


14. september võtsin ma end kokku ja läksin lõpuks ometi keratiinihooldusesse. Noh, et näha kas see annab midagi juurde ja toimib ka. Kuigi mul on muidu ka sirged juuksed ja terved, tahtsin selle siiski ära proovida 😃 Käisin seda Tallinnas tegemas ja see naine oli niiii niiii tore, kes protseduuri teostas. Tal oli sõbranna, kes töötab Tallinnas Kiirabis juba aastaid ja nii meil oli tohutult lugusi rääkida- tema oma sõbranna räägitud lugusi ja mina oma haiglalugusi ja oligi poolteist tundi möödas! 👀 Juuksed said mõnusad pehmed ja kuidagi teistmoodi tunne on küll... 😃

Muidu olen ikka koolis olnud, tööd teinud korralikult (pikki ja väsitavaid päevi) ja mõelnud, et.. varsti on jõulud! 😃 Ma juba isegi olen koha välja valinud kuhu me kuuse paneme see aasta 😃😃

23. september pidasid meil sõbrad Oliver ja Helen mõlemaid oma juubeleid. Mulle niiiii meeldis! Üle pika pika aja üks mõnus koosviibimine ja lõbus õhtu sõpradega ☺



Pildis:


 "everyday makeup"
 Martenile Minionidega pilti! 😄




 Neljas õppeaasta!

 No makeup day 😊

 Sunday lunch 😇

 Tegin 1. septembriks koolilastele kooki maale!


 VIRUS!
 S



Marten käis elu esimest korda  kinos! 😊😋Saime hakkama küll! 


 ☀
 Snaptimeee



Emmele lilli! ♥♥♥♥

 Sünnipäevale!

 Pereõendus 💉💊







Praegu olengi usinalt praktikal käinud ja mul on niiiii hea meel, et sattusin järjekordselt mega lahedasse kohta! See perearst on tõsiselt sooja südamega inimene ja õde, kes on ühtlasi mu juhendaja on niii tubli! ツ Vajadusel käin kõrval arsti õel ka abis ja nii mu päevad seal mööduvad.. ma olen 100% rahul! 😊

Uuest nädalast hakkan lõputööle ka keskenduma ja käin selleks kindlatel aegadel koolis, sest ajalugu näitab, et kui ma kodus püüan midagi teha, siis on ju vaja ilmtingimata pesu pesta ja süüa teha ja riidekappi korrastada ja mingit kindlat asja otsida ja no VÄGA kindlasti on vaja näiteks arvutis kõike muud teha.... 😀😀 Seega on minu ainus pääsetee kool, kus saan rahulikult tööd teha ja vajadusel on raamatukogu kohe sealsamas ja juhendaja samuti. Ainult pöidlad pihku, et kõik sujuks... 😊

Eile tulime Mõniste, saab jälle olla nädalavahetuse linnast eemal, ikka seal, kus on mõnus rahu ja vaikus! 😻



Palju päikest teile kõigile! Nautige meie ilusat värvilist sügist, PÄIKEST, mida on niiiii palju viimasel ajal ja kõike head, mis teie elus on 😊




Angelika




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse