MINU SUVI, MEIE SUVI!


Hei armsad!


Augustikuu läheneb ülikiirusel lõpule ja september ootab uute ning põnevate väljakutsetega! 👀






Kokkuvõttes oli see suvi nagu üks suur seiklus! Alustades tegusa juunikuuga, poolteise kuuse Hispaania eluga ja lõppedes suviste augustikuu päevadega ☀

Hispaania kohta on mul valmimas eraldi postitus, seega ma hetkel sellest ei räägi. Kokkuvõtvalt nii palju, et see poolteist kuud arendas mu silmaringi niiiiii suurel määral. Teine keskkond, teistsugused inimesed, teistsugune elu.. lihtsalt mega! 😊

Tagasi jõudsime 9nda augusti hommikul. Niiiii amazing tunne oli Eestis olla! Oma keel, oma inimesed ja oma kodu! ❤
Samal päeval läksime Puurmani minu pere juurde. Ma pole vist kunagi nii õnnelik olnud kui sel hetkel, mil sain oma pereliikmeid kallistada.
Ja järgmisel päeval sõitsime Mõnistesse. Olime seal terve nädalavahetuse. Käisime Antty sõbral sünnipäeval ja Hauka laadal. Mõnus tsill olemine 😁😊

18. 08 pidas Maarek oma sünnipäeva- ilm oli hea, toit oli hea, jook oli hea, inimesed olid toredad! 😋😀

20ndal otsustasime, et lähme nädalaks ajaks maale. Mõeldud, tehtud! Et lihtsalt puhata ja olla.


Nädala lõpus tuleb minu pere ka Mõnistesse ja teeme ühe mõnusa grillika. Loodame, et tuleb palju päikest ja sooja! 😇😊 

Siis saab veel nädala jagu nii öelda puhata (loe: puhata puhkamisest 😁) ja.. hakkab neljas õppeaasta! Niiii niiii põnev ja lahe ja hirmus üheaegselt! 😀 Jäänud on veel mõned uued ained, pereõenduspraktika, millega ma lähen Tasku keskusesse Medicumi ja lõpupraks, millega mind hetkel suunati Tallinna Lastehaiglasse, kirurgiaosakonda. Arvatavasti saan ma seda siiski teha Tartus, sest võimalused on piiratud ja kõik muud kohustused on ju Tartus. Põnev saab igatahes olema!

Ja loomulikult lõputöö.. see hea ja tore lõputöö... 😴😪😅 Lõpuks võiksin end ju kokku võtta ja suunata kogu oma energia ühele asjale, vähemalt ma püüan seda! 😃

Septembrikuu käin veel kioskis mõned päevad tööl ja siis lõpeb seegi etapp minu jaoks. Olen väga rõõmus, õnnelik ja tänulik selle aja eest, mis ma seal töötasin ja julgen seda ametit soovitada kõigile, kellele meeldib igasmõttes vahetu töö: klientide teenindamine, kauba vastuvõtt, toidu valmistamine, paberite täitmine, ajakirjandusega tegelemine jne. R-kioski pere on tegelikkuses ülimalt kokkuhoidev ja armas ♡


Pildis:

 Nighttime!
 Mmmm... sun! 🌕

 Minu musi

 Minu maailm!

 💣
 Siis kui oled semudega Hispaania tänavatel ja erinevatest klubidest tulevad peokorraldajad (no need kes tänavatel rahvast kutsuvad) sind oma klubisse meelitama ja sa lõpuks nõustud sellega, kus sulle tehakse IMEILUS SÄDELUSEGA kaunistus, aga saad lõpuks aru, et selle hosti näol oli see palju ilusam... (meesterahvas) 😛😛😛😁😁

 💓

 Haha, nii armas! 😆 Mopeed oli meie põhisõiduk, sest sellega liikusid umbes 5 x kiiremini kui autoga! 😅

 Sisha timeee •

 ✊

 The view...
 Muahhh!


 mmmm.. mu lemmikud!


 Home sisha!
 My friends!
 🍎🍏🍐🍒🍓








HOME! 🌍


 Musi!
 Kryptoworld! #businesstime


 ❤
 Maal on hea!

Enne sünnipäeva ikka pilti! 👀😀 

 Deitisime ✌


 Selline mu armas väikevend ongi 😀 Nii kaua "magas" pärast ujumist kuni ütlesid, et "Emps, kas ingil kõnnib keegi jala peal?!" 😀😀😀😀😀


 Maareki 23! ✉

HAPPY!






Nii see suvi on läinud.. ikka oma tohutult suurte rõõmude ja natukese murega. Vaatamata kõigele olen õnnelik, et mu elu on just selline nagu ta on.. 😊 Minu oma kodu, perekond, Antty ja tema pere, sõbrad.. meie armas Eesti kõige ilusaga ja minu võimalused teha seda, mida ma tahan! 😇


Ma juba nii väga ootan kooli ja praktikaid, et näha, mis seekord elul mulle pakkuda on. Ootan, et saaks need mõned tööpäevad veel teha ja näha, mis seiklus järgmiseks mu tee peale jääb... septembris on tegemisi palju ja kõik on ootamist väärt! 🍂🍁🌳🌞




Päikeselist augustikuu lõppu ja megaaaaa palju ilusaid hetki septembrikuusse! 💙


Angelika



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse