S U M M E R TIME!




Olaaa, mu armsad!

Tervitan teid siit päikeselisest Hispaaniast! 🌞 Saadan teilegi, et ilm mõnusalt soe oleks! ♡


Mis juunikuus?

Juuni algas minu 23nda sünnipäevaga! Juba esimesel läksime Anttyga Võrru Kubja spasse, kus õhtu otsa ujusime, käisime erinevates saunades ja nautisime vaikust looduse keskel. Hommikul äratas Antty mu sünnipäeva õnnitlustega üles ja kinkis mulle 23 roosi ja sõrmuse. Niii armas! Ma olen väga õnnelik, et minu kõrval on just selline inimene 🎔 Hommiku tegi kohe niiiiii rõõmsaks kui juba kell 8 olid erinevatelt inimestelt sõnumid ja õnnitlused. Aitäh teile kõigile! Inimesed ongi minu õnn 💗

Samal päeval läksime Antty pere juurde Mõnistesse ja tegime maailma suurima tuulega natukene grilli 😀 Sain neilt lisaks muule ka Antty ema tehtud pildi, mis on nö puidule pandud. Nüüd seisab see meil magamistoas kapi peal ja sobib sinna nagu valatult! 😊
3. juunil läksime Tartusse tagasi ja käisime õhtul Vabankis. Päeval tõi Maarek mulle ilusa pika punase roosi ja shampuse sünnipäeva puhul 😇 Järgmisel päeval tegid Triin ja Aimar üllatuse ja tulid külla, mul on nii hea meel, et te olemas meil olete ❤ Peale seda tuli mu oma perekond 💓

Ja selline see 23 minu jaoks sai! Olen väga õnnelik ja rõõmus. Aitäh! ♡


5ndast käisin veel viimaseid päevi praktikal. Kui ma eelmises postituses arvasin, et olen juba kõike näinud, siis need viimased päevad alles näitasid, mis osakonnas ma olen. Koguaeg oli kiire ja kiirel hetkel haiglas töötades on pinged niiii kõrged! Õnneks tulin sealtki osakonnast natukene enesekindlamana ära ja luban kõike mulle õpetatut kasutada hea eesmärgi nimel. 

9, 10, 11. juuni olime Tallinna külje all Aegviidu kandis nii öelda puhkamas. Lihtsalt keset metsa! See oli niiiii lõõgastav! 😀 Saun, grill, välikamin, linnulaul.. ja super seltskond! 😊 

12. juuni läksime Tallinnasse. Martinil ja Anttyl oli kaks päeva kohtumisi ja tööd. Mina vedelesin niisama hotellis. Esimesel päeval läksime Anttyga Pirta spa hoteli. Käisime ujumas ja saunas, õhtusöögil ja õhtuks voodi lausa kutsus magama! 😀 Järgmine öö pidime minema mu venna juurde, aga mingil viimasel hetkel otsustsime, et peatume Meriton park in hotellis. Tegime kolmekesi maitsva õhtusöögi, mõnusa kokteiliõhtu ja järgmine päev sai koju. Kojuuuuu! Teate kuidas ma igatsesin oma kodu ja oma voodit?! 😀 Amazing feeling!

16. juuni oli meie armsa Sandra lõpetamine! Lihtsalt uskumatu kuidas aeg lendab.. ma alles mäletan kuidas ta sündis ja me Rauli, Annika ja Kedyga emmet-issit ja beebit maja nurgas ootasime.. selline õhin oli sees. Ikkagi tutikas beebi! Ja nüüd? Ilus neiu! ♡














20. juuni käisime emme, Marteni ja Anttyga Eve lõpetamisel Lääne-Viru Rakenduskõrgkoolis. Aktus iseenesest oli väga armas ja Anttyl ema veel armsam! 




Jaanipäeva olime Lõuna-Eestis. Anttyl emps pidas 23. juuni oma lõpetamisepidu ja õhtul läksime Metsavenna tallu jaanidele, samamoodi ka järgmine päev. Mega mõnus oli, sest esimesel ja teisel päeval oli soe ja päike! Teisel õhtul küll sadas, aga see pidulisi vist ei seganud, sest lõbusas tujus olid vähemalt küll kõigil 😃 



Väike eurotrip+ Hispaaniasse ?!


27. juuni alustasime oma teed Hispaania poole ja täitsa kohale jõudsime 1. juulil. Nende vahepealsete päevade sisse mahtus umbes 4200km ehk meeeeeeletult palju sõitu!  Sõitsime läbi LÄTI - LEEDU - POOLA - SAKSAMAA - PRANTSUSMAA - HISPAANIA. Peatusime Poolas Varassavis, Saksamaal Frankfurtis, Prantsusmaal peaaegu Pariisis ehk Disneylandis ja kui seal alustasime hommikul kell 9 starti siis öösel kell 1 jõudsime Hispaaniasse Funegirolasse. See on selline armas Vahemereäärne linn, mis jääb täpselt Malaga ja Marbella vahepeale. 

Siin on niiii soe ja mõnus! Täitsa nagu oleks minu maailma sattunud- sellisesse kus inimesed on koguaeg rõõmsad, avatud, vabameelsed ja SÕBRALIKUD! Koguaeg on kõigil naeratus näol! 😊

Seni oleme ohtralt päikest võtnud, mega ilusas ja vinges loomaaias käinud, Delfinaariumi külastanud, Malagas ja Marbellas käinud, Puerto banuses pidutsenud ja mis on minu jaoks siinses keskkonnas kõige ägedam- INIMESED, saate aru! Kõik kannavad mida tahavad, mitte keegi ei vaata sind imelikult kui sul on avar dekoltee või liiga lühike seelik.. ei mingeid halvuastavaid pilke ega kommenteerimisi. See on lahe! 😉 Kui saaks tooksin meie Eesti ühiskonda samasugused tavad kaasa- võta inimesi nagu nad on, naerata ja pigem kiida neid oma valikute eest! 😇😋


Kuna me täpselt tagasi tuleme ei teagi 100% öelda. Alguses pidime olema kuu aega ehk juuli lõpuni, aga kuna me võtsime endale oma korteri veel kuuks siis saaks olla augusti keskpaigani, aga ma usun ja natuke nagu loodan ka, et tuleme kuskil augusti esimesel nädalal. Mina olen ju see inimene, kes hakkab teisi väga kiiresti igatsema ja ma niiii tunnen puudust sõpradest, oma perest ja meie armasast pisikesest Tartust! Kuigi ma armastan juba Hispaaniat ja päikest ja sooja ja kõike, mis siin on, siis süda on ikkagi oma kodus 😊💓













Mu koduigatsust süvendas veelgi asjaolu, et ühel öösel sain teate, et mu isa viidi haiglasse. Seda enam tekkis selline kasutu inimese tunne, et ma ei saa olla oma perekonnaga koos...



Õnneks on hetkel kõik kontrolli all ning infarkti puhul on oluline edaspidi muuta oma elustiili ja issi puhul on õnn see, et tal on meditsiiniharidust omandav tütar kes ei jäta jonni enne kui kõik tervisenäitajad saavad kontrolli alla! 😀 Lõpp hea, kõik hea! 😊





Juuni- juuni pildis:  

 Meie muinasjutt! 💓

Nii ta magab nagu "printsess" hommikul kui ma pean haigla minema..😀

SPA TIME! 
 Maal! 🙌
 😷







 Muahh!

 Fuengirola!


 Niii soe!

 Sisha time!

 Anttyle enne Eestist äratulekut sünnipäeva üllatuspidu! 💙

 Kui palud Martenil olla viisakas pildil 😆

 Õpetussõnu tulevaseks eluks jagamas! 😁😀

 Shopping time in Malaga!


 My friends! 💓

 Good morning!

 Fresh fruits... mmmm 🍉🍒🍎🍏🍐🍑🍊🍋🍌


 Biopark! 🐌🐍🐒🐞🐧🐨


 ♡

 Jaanipäeva emotsioonid! 😊😊😊😊😊



 Marten on Antty endale mingisuguseks eeskujuks võtnud ja igakord kui maal käime siis ei saa Antty KUNAGI temast rahu 😆😀

 Jaanipäev! Polegi vist iial nii paksult jaanidel riides olnud 😀 #jaanipäevani on veel jahe, siis läheb külmaks ära 👐


 😊

 Biopark



 Delfinarium
 Jooksma!
 Naudib 😊
 😇

 Mmm.. mereannid.. 😛

 Lemmik!  #mojito time

Happy! 😊





Selline minu suvi seni olnud on. Ohtralt seiklusi ja erinevaid emotsioone täis. Ma ootan väga Eesti tulemist, et natukene sealset suve ka nautida.. ilmad ju lubasid ka soojemaks minna ja ma nii ootan, et Puurmanis oma pere juures aega veeta, Mõnistes olla ja ringi seigelda 😊

Kuna me jääme augusti alguses ka veel siia siis Weekend jääb see aasta meil ära, aga kuna piletid on olemas siis panen mõne päeva jooksul facebooki kaks 3-päeva passi müüki! 😀 



Aaaaaa... mul on tunne, et kõikide sündmuste vahel oli juunikuus veel üks tähtis päev.. vist 27. juuni või midagi... kellegi sünnipäev vist? 😅😋😀 




Jaaa! Minu kallis ANTTY! ♡ 



Ma olen väga, väga, vägaaaa õnnelik, et selline inimene minu elus on. Õigupoolest ma ei kujutaks elu ilma temata enam ettegi. Ta on niiii eriline! Okei.. on hetki kui ma tahaksin teda kägistada ja peaga vastu seina joosta (😀😀😀), aga need on niiii väike osa sellest kui ma mõtlen kuidas mul vedanud on ja kui väga ma tahan tervet oma tuleviku temaga jagada.. See on väga amazing feeling kui sa saad inimesega rääkida kõigest ja igahetk kui sul seda vaja on. Aitäh, et sa minu jaoks olemas oled ja mu enda kaaslaseks valisid, vaatamata sellele, et see nõudis tohutult suuri muudatusi sinu elus. Aitäh, et igakord kui sa näed oma äridega tohutut vaeva ja pead kaua üleval olema, ütled mulle alati, et "ma teen seda MEIE pärast, mitte enda". Ja kõige suurem aitäh läheb selle eest, et sa viitsid minusugust "tahan seda ja kahe minuti pärast hoopis midagi muud ja sellest edasi ühe minu pärast tahan jälle seda esimesta asja" välja kannatada 😀 MA ARMASTAN SIND!






Teile kõigile soovin palju päikest ja sooja! Et silmad säraks ja naeratus oleks näol 😊
Hoidke oma inimesi ja näidake seda ka välja. Me ei vaja tähtpäevi ega erinevaid "juhtumisi" või sündmusi, et armastust avaldada. Või kui ongi inimesi, kes vajavad, siis kujutage ette, et igapäev on eriline 💓

Angelika





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse