Tere sügis!




 




















Hei armsad!

Avastasin hirmuga, et minu viimane kirjeldav postitus oli 11. august! Kuidas aeg niiiii kiirelt lendab?

Vahepealsel ajal on nii palju olnud ja tehtud.
August läks linnulennul- olime pikalt Mõnistes, sest see on üks mõnusamaid kohti oma Puurmani kodu kõrval, kus olla.
14. august käisime Anttyga Hauka laadal.
19. august toimus Setomaal Paasapäev ehk surnuaiapüha. Minu jaoks 100% uus kogemus ja üllatavalt meeldiv! Traditsioon näeb ette, et surnuaial lähevad kõik omakste hauale, katavad sinna laua, avavad märjukese ja jutustavad üksteisega. Ja nii oligi. Kujutate ette? Ma ikka olen 22 aastat elanud usus, et surnuaeda minnes on vaikus ja omad mõtted. See kogemus oli täiesti vastupidine, aga väga meeldiv!
22. august oli mul mooduli eksamitöö kaitsmine. Done!
29. august algas mul juba kool ja seni see paar kuud, mis see kestnud on.. kool nagu kool ikka- jäta kõik oma asjad viimasele minutile, siis on hea pärast mõelda, et miks... ma käitun 100% selle printsiibi järgi :D 


25. september käisime Tallinnas investeerimisseminaril. Tahate rohkem teada? Kirjutage mulle! Istume koos maha, räägime ja usu mind, unistused on veel lähemal kui Sa seni arvanud oled!

1. oktoober pidas issi oma 45nda aasta juubelit! Juhuu ja vallleraaaaa! Mul oli kaks päeva koos emmega käed-jalad tööd täis. Aina lõigu ja haki ja mõtle ja tegutse ja.. laupäeval oli sünnipäev ja seal oli maksimaalselt jooksmist, et kõik oleks kõigil ikka suurepärane ja fotograafi rolli haarasin ka endale. Kujutate ette kui mõnus tunne oli lõpuks pühapäeval Tartus koju jõuda ja voodisse heita ja mõelda "Tehtud!" :D
PS! Toidud tegime emmega otsast lõpuni ise, üks laud on eraldi Selveri toodetega ja tordi autor on Ulla Kivijärv!

Minu kaadrid:











Minu 45ne issi!
Täitsa oma :)
Minu Tallinna pere! :)

Häbelik emme :)
Kes on kõige kaunim? :)
Antty palus Martenilt normaalselt pilti.. :D

Nämm-nämm..
Ainult lollitaks :D
Lilled, lilled, lilled!

22. oktoober käisime Sandra ja Rezete sünnipäeval. See oli üleni mega õhtu. Kahel lihtsal põhjusel: ma sain lõpuks ometi voodist ja kodust välja! Ja ma nägin üle mitmete kuude kõiki sõpru! Ja rohkem ei olegi rõõmus olemiseks vaja, eksju? :)


Aga mis hetkel?

Kool, kool, kool. Viimased kaks nädalat küll üsna harva, sest tervis on nii nõrk. Selline tunne, et keegi oleks tükikese mu immuunsüsteemist pihta pannud! Aga ma üritan kõigega järjel olla.. teen iseseisvaidtöid ja magan vaheldumisi. Sellised hetkel mu päevad välja näevadki.. Tegelikult on kooli veel mõni nädal jäänud ja siis.. parapapapaaaaaa praktika! Meeldivaim osa kogu protsessis.
7. november algab haige lapse õendusabi praktika, kus ma olen Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastekliiniku infektsiooni osakonnas. Detsembris on psühhiaatria praktika, kus suunati mind Tartu Vaimse Tervise Keskusesse, kus on siis erineva vaimupuudega inimesed. Kevade paiku tuleb pereõendus, kus mulle veel praktikabaasi pole määratud, intensiivis olen Ida-Tallinna Keskhaigla anestesioloogia ja intensiivravi osakonnas ja emadushoolduse praktikabaasi pole ka veel väljas. Aga ootan kõike nii väga, natukene põnevil ja natukene sama palju ka hirmul! :)


August-september-oktoober pildis


Laadale!

Nii õnnelik!
Antty viis omalkäel koolitust läbi. PS! Nüüd juba on ärivormi enda all koolitand ja niiiiiiiii head tagasiside saanud! Olen küll uhke jah! :)

Saatsime Liisu juures suve ära

Tegime sushit ja romääänsi




Ei propageeri, aga üle pika aja- maitses!


Siis ku 1,5km on vaja sõprade juurde jalutada :D

Lillelaps!

Minu kallis.
Harime end!

Hahahaa.. sellised mu maalkäigud ongi :P



ossikükk by väikevenna :D

 Ikka kokkame koos õhtuks! :)

 Meie päike sai 10. oktoober 4! Jah, 4 aastat tagasi sain teada, et elus juhtub imesi ja minu suurim on minu väike vend!
 Musisuu!
 Rezete sai 18!!!!!

Nagu muinasjutust.. päris meie enda omast :)





Ja sellised need 3 kuud ongi olnud.. ikka rahulikult ja rõõmsalt, väikeste muredega, aga see ongi ehe!

Hetkel õpin ja õpin. See ja järgmine nädal on täis teste ja arvestusi, sest kool saab läbi ja 7. november algab praktika. Selle tõttu, et ma olin vahepeal 2 nädalat voodis, arstide ja haigla vahel, on mul tohutult teha.. aga mul on üks motiveeriv noormees kodus, kes usub minusse ja koguaeg ütleb, et ma saan hakkama ja on mulle toeks ja tänu sellele pingutan nii kui suudan :)

Ja ma niiiii ootan lund ja jõule.. nagu niiiiiiiiiiii väga :D Kui oleks võimalust, siis tooks juba praegu kuuse tuppa :D Aga siis oleks jõululaupäevaks ilmselt ainult kuusetüvi ja oksad alles :DD Seega otsin alternatiivi ja riputasin juba küünlatuled üles, põletan mõistusevastaselt palju küünlaid, söön kilodes mandariine ja mõtlen koguaeg lumest, et ükshommik ärgates oleks üllatus akna taga! :)


Teile aga kõigile naeratus näole, palju armastust ja ilusaid hetki meie mõnusalt kargesse sügisesse! Ja värve! Kui neid mujalt ei leia, siis minge välja, jalutage ja loodus lausa kallab üle värvidega





Angelika



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!