Kus kiire?




Hei, armsad!












Jälle on aeg kusagilt endale tiivad saanud ja lendab ülikiirusel! Kuhu sel kiiret on?





Minul on küll selline tunne, et a l l e s mul praktika lõppes ja suvi sai alguse, aga nüüdseks juba on augustikuu oma tegemistega täies hoos. Mis siin ikka.. nautima!

Ja karikakraõitelt armastust otsima!




Mis juulis? 

Eelmise postituse lõpetasin sellega, et ma olin Puurmanis, samas kui Antty oli G4S´is abis Võru folgil. Need paar päeva olid kõigeeeeee hirmsamad üldse! Meie vestlused kujunesid noil päevil umbes sellisteks: "Jutt, jutt, jutt" "Muska ma igatsen sind" "Jutt, jutt" Musu ma igatsen sind nii väga" "Jutt, jutt" "Armastan sind" st, et kui me muidu päeva jooksul reaalselt ütlemegi üksteisele umbes 30x, et ma armastame või kui kallid teineteisele oleme siis sel ajal oli see kõik korrutatud miljoniga :D No mis sa teed kui inimene on nõnda kallis, et kohe kuidagi ei oska ega taha ilma temata olla!

Ühesõnaga, kohe pärast seda läksime 16. juuli Mõnistesse Anttyl vanaema sünnipäevale. Saime õhtul saunas käia ja see oli niiii mõnus! Meie käimine oli muidugi nõnda, et kui me kokku vedelesime seal umbes 3 tundi, siis 2,5 neist olime eesruumis ja rääkisime vist kõikidest maailma asjadest, millest üldse kõnelda annab. - Teate seda tunnet, et leiate ühes inimeses absoluutselt kõik? Elukaaslase, parima sõbra, usaldussisiku, hingekaaslase? See on niiii mega tunne lihtsalt! -
Kuna ma natukene (hästiiii hästii natukene) ei ole siuke pikajuukse inimene eksole... siis ma natukene nagu omast lollusest ei viitsi vahest juukseid peale pesu kammida ja keeran kohe krunni ja mis kõik lollusi veel ja siis nagu tekkis mingi imelikult tobe pusa sinna alumistesse juustesse nojaaa tänu Antty emale sain ma sellest nüüd lahti, sest ta viitsis oma ajast pool tundi minu peale kulutada ja neid kammida ja patsi teha jaa... Teate kui mõnus nüüd on näppe lihtsalt ilma mingi takistuseta läbi juuste tõmmata? :D Amazing! (See on see kui õnn peitub pisikestes asjades).

22. käisime Terminaatoril Atlantises. Enne seda istusime Triinu pool rahvaga ja kahjuks tegi Triinu mingi õudne vein minu olemise nii õudseks, et rahvast täis klubis ei suutnud ma üle kahe loo kuulata ja nõnda jõudsime juba kella 3ks koju ja Antty oli megarõõmus, sest tal oli järgmine päev kell 8.45 rong Tallinna :D #see hetk kui vahest on superhea kui naine jääb veinist kiirelt vineseks haha

23. tegin Anttyle ettepaneku minna päevaks või paariks Mõnistesse. Kuna ma olin paar päeva enne seda kerges shokiseisundi läbi elanud sõbranna terviserikke tõttu, siis tundus rahu ja vaikus vajalik. Kuna maal on niiiiiii hea ja mulle tohutult meeldib see keskkond, siis Antty ema ideel jäime kauemaks Mõnistesse ja tulime ära alles  28. õhtul. Sealt kohe otse maale, Puurmanisse, kus me ka paar päeva olime.
Mul on lihtsalt see teadmine, et varsti algab kool ja sealt suhteliselt kohe otsa ka praktika, siis jõuan ma oma pere juurde vähem ja kasutan hetkelist aega ära sesosas.


Ja ongi august käes! Mina olen jälle tasapisi oma eksamitöö lainel, sest juunis jäi kaitsmine ära ja nüüd tuleb see paari nädala pärast teha. Loodetavasti läheb kõik ainult hästi ja veel paremini!

Nädalavahetuse olime Anttyga Tallinnas. Mul oli terve aeg mõnus tsill ja puhkus, sain vennanaisega shopata ja käisime Hollywoodis korra. Max relax.




Juuli-august pildis:

 No niiii kallis! :)
 Liftis lemmik peegel
 Minu maailm!
 Antty tegelt hästi rõõmus :D

 Vanaema sünnipäevale! :)

 Mul hästi norm muska :)

 Trintsiga Termikale whuup
 Maal on hea!
 Minu kaisumömm!
 Siis olen pruun kui luigest õde on kõrval :D

 Ülbikud janii :PPP

 Siis kui sul on siuke peiks kes mõtleb pärast kütte võtmist, et pikendaks tanklaparklas olekut ja võtaks nüüdsama pardli välja ja ajaks veits habe ... mhmm, ma mõtlen ka, et ok.. normik :D

 Minu väike õde!

 snäpin
 That moment kui tungevaag paneb su instapidile laik! Ja kui ma selle foto üleslaadisin südas nii tungevaag, raaban kui ka nende ühisleht tungevaagraaban, te oleks pidanud seda õnne ja rõõmu mu silmis nägema :D:D:D

 Magusaimad musid maailmas. KINDLALT!

 Õnnelikud inimesed :)


 Terminaator ootab!

 Maailma kõige, kõige, kõigeee armsam mees üldse!

 Onu Raidu sünnale!
 Tegime kerge fotoshooti kui Anttyl emps autopoes oli :D

Snäpib! Naerab! On õnnelik! 

POOL AASTAT!
 Totino tegi oma töö säravate silmade jaoks :D

 Enjoy your day! Everyday!


 No kõige kaunim snapija ever :D




 ___________________________________________________________________________

Avastan eelvaatest, et kurja.. enam pole mitte Angelika blogi vaid Angelika elu koos Anttyga blogi :D Sest iga mu tegemine ja pilt on Anttyga seotud! Tee mis tahad, ei saa muudmoodi. Nõnda vist juhtub kui leiad oma kõrvale kellegi, kellega igat oma tegemist jagada.


Jälle uus nädal, uued tegemised!- homme tulevad emme ja issi Tartu, neljapäev lähme Mõnistesse, kus oleme vist nädalalõpuni, 13. august on Hauka laat ja õhtul teeme tantsulkat seal ja nõnda see august keskpaika jõuabki ja juba 29. hakkab mul 3as õppeaasta! JUBA :D 

Ja nii palju sellesse kiirelt minevasse aega mahubki. Rõõmu, naeru, nalja, natukene muresi ja raskusi, aga kordades rohkem õnne!




Vahest on nõnda, et inimene vajab aega. Aega iseendale. Lihtsalt olemiseks, ilma kõige kõrvaliseta. Mul on hetkel tunne, et minul on sellest puudus. Kõike on liiga palju, tegemisi on tohutul hulgal, aga aega ja tahtmist jääb väheks. Nagu oleks kuskil omaloodud raamide sees kinni ja kuhugi liikuda ei saa. Samas ma arvan, et selliseid mõttehetki ongi vaja, noh.. et saaks mõista kõike ümberringi toimuvat. On nii?


Aga vaatamata kõigele olen ma niiiii õnnelik. Lihtsalt ärkan hommiku üles ja kui kuulen, et Antty juba küsib, et kuidas tudusid, siis on naeratus näol. Siuke armas ja unine nägu vaatab oma siiraste silmadega otsa siis ei saagi päev muudmoodi alati kui hästi :) Peale Antty on mul veel maailma kõige megam perekond. Ma armastan neid kõiki niiiiiiiiii palju lihtsalt!



Jätke meelde, et pärast igat vihma, tuleb kordades rohkem rõõmu tekitav vikerkaar!

Naeratus näole ja värvi teie ellu!

Angelika



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!