Elu täis armastust ja unistusi


































Hei, armsad!

Teate mis on?
Kui ma muidu olen maailma kõige, kõige, kõigeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee õnnelikum pliks üldse, siis hetkel on seda õnne võimatu sõnadega kirjeldada.

Õnn peitub lihtsalt imepisikestes asjades. Inimese otsustada on vaid see, kas ta neid pisikesi asju ka märkab. 
Minu jaoks isiklikult on õnn kasvõi selles kui päike pilve tagant piilub ja soojendab või see kui keegi tänaval naeratab või see kui emme helistab või see kui keegi ütleb midagi ilusat või see kui tööpäeval saab haiglauksest naeratus näol välja astuda või isegi see kui ma linnaliinist maha ei jää! 

Nii lihtne. 





Aprillikuu üldiselt on  imeline olnud! Jah, on paar tagasilööki, aga selliste asjadega tuleb osata toime tulla ja õppida olema. Ma lihtsalt armastan kõike head oma elus liiga palju, et raisata oma aega ja emotsioone negatiivsele. Oskus. Ma arvan?

Hommikud algavad küll kell 5 ning järjekordne päev läheb haiglas mööda aga õhtuks saab kõige kallima juurde koju, see ongi see, mis motiveerib.




Jaaaa arvake, kes on juba teist aastat Maamessi korraldusmeeskonnas vabatahtlik? Jaaaa, Angelika! Nii kui pakkumine ringlusesse tuli, võtsin peakorraldajaga ühendust ja ops, olemas. See aasta olin peaväravas ja muidu rõõmsalt kõiki tervitamas :D PS. ma ei tea, kes selle päikese tellis, aga need messipäevad olid ilma poolest i m e l i s e d! Niivõrd palju naeratavid nägusi, ilusaid tervitusi, tuttavaid ja uusi tutvusi. Mida sa hing veel tahad? #maamess2016

Ülejäänud minu elu koosneb praktikast ja eksamitöö kirjutamisest. Ma pean viimase saama enne 16. maid kindlasti valmis, et töö enne Kohtla-Järve geriaatria praktikat ära kaitsta. See ettevõtmine on täielik peavalu ja aeg kaob seda tehes nagu tuulde. Märkamatult. Mu põhidiganoos patsiendil on ka veel selline mille kohta isegi aineõppejõud ei osanud konkreetseid ja põhjalikke teaduspõhiseid infoallikaid soovitada. Seega.. hea patsiendi valik Angelika :D

Ja kui nüüd jutt juba patsientidele läks siis.. ma olen niiiiii õnnelik. Praeguses osakonnas kus ma olen, need patsiendid, kes seal on.. niiii palju häid emotsioone. Mina näiteks imestan. Imestan, et kui tugevad on inimesed oma haiguste kõrval tegelikult. See annab endale ka tohutult jõudu juurde kõigesuhtes.


Angelika Rätsep tunneb end õnnelikuna kohas nimega Tartu Ülikooli Kliinikum.
See hetk kui oled juba 7h tööl olnud ja patsiendid sind päeva lõpuks kommikeste (loe: kaloritega :-D) ja heade sõnadega üle külvavad.. "Sest sa oled nii armas ja abivalmis inimene." Ja mõtledki haiglast välja astudes naeratus näol, et kui õnnelik ja tänulik saab üks tüdruk olla.. 😊😊😊😊😊


Tartu Ülikooli Kliinikum
HaiglaTartu
4,7 






Ja kui ma ütlen, et ma olen õnnelik, siis peamine põhjus peitub tegelikult siin.. juba veebruarist.

MeeldibVeel reaktsioone
Kommentaar
Kommentaarid
Angelika Rätsep
Kirjuta vastus...
Reijo Jõesaar Palju õnne smile emoticon
Chris Kroonmäe · On sõber kasutajaga Argo Raudmäe ja 2 teisega
Oi, pikka ja õnnelikku suhet teile! smile emoticon


Kõik imestavad ja küsivad, et Angelika.. päriselt või? Sina ja suhtes? Kuidas see võimalik on? Kes see inimene on, kes su ära suutis võluda :D Näete, on! Lõpuks ometi tekkis mu ellu keegi, kellele ma vastu panna ei suutnud :D Inimene, kes tekitab minus niiiiiiii palju häid emotsioone. Inimene, kes igal hommikul on minu naeratuse suurimaks põhjuseks (Martenit ta muidugi üle ei trumpa :D haha).
Tegelikult on nõnda, et igakord kui ma Antty peale mõtlen, siis läheb mu naeratus veel suuremaks ja veel siiramaks, sest kujutate ette, et üks inimene on lihtsalt niiiiiiii imeline. Niii armas. Nii hea. Niiiiii tore ja tark ja.. ja üllatusi täis.  Ma võikski neid sõnu siia loetlema jääda, sest just nii palju temas ongi.



Tegelikult on mu elus veel nii palju mis mind õnnelikuks muudab. Näiteks minu perekond. Ma armastan neid kõiki nii väga ja nemad on minu põhiliseks motivatsiooniallikaks. Ma pingutan igaühe nende nimel, et ma jõuaks ükskord sinna, kuhu ma jõuda tahan. Kui mõni asi käib elus üle jõu, siis juba mõte perest annab sellise tahtejõusööstu, et minna ikka edasi.. ja ära teha. Endast kõik anda. Sest nendele kuulub suurim osa minu südamest.

Ja Triin teeb mind ka õnnelikuks! ..kui te mõtlete, et teil on parim sõber või sõbranna.. selline, kes on teie jaoks koguaeg olemas, igas olukorras on nõus teile appi tulema, igas olukorras toeks olema ja kallistama. Triin ongi minu jaoks just selline. Igat oma rõõmu ja mure võin ma valimata sõnu Triinuga jagada. Ja kõikse keerulisem on antud sõpruse puhul see, et ma ei tea kuidas teda kõige eest ära tänada. Õigeid sõnu on keeruline leida.

Ja siis see kõik muu, millest ma olen koguaeg rääkinud.. minu unistused, eesmärgid, naeratus, inimesed, teiste saavutused ja kordaminekud, heateod.. nimekiri võiks olla lõputu. Onju?
Elu on lihtsalt niivõrd imeline kingitus. Seda on mõttetu raisata püüdes seda, mis ei ole sinu jaoks loodud. Tegelikult meist ju igaüks on kordki elus pingutanud ja proovinud saada seda, mis tegelikkuses ei olegi tema jaoks. Kuigi see teekond annab alati palju kasulikku edaspidiseks juurde. Jälle ehe näide sellest, et igas halvas on ka head. Tuleb osata seda näha.



Aprill pildis


MUAHH!
 Heaveeeen!
 Öövahetus ja ikka naerul
 Minu väike maailm!
 Lil sis (L)
 Nsmo musine
 Siis kui üle pikaaja endal rõhku mõõdad ja ehmatad alguses selle madaluse üle, aga siis tuleb meelde, et see ju tavakas minu puhul.. :D
 Kui tööd pole, on kool ja eksami kirjutamine


 Minu maailma imeliseim sõbranna!

 Maamess2016
 Käisin verd andmas.. kerge tüsistusega :D #nädalaegaveensinine


 Igapäevane..


Need öövahetused.. :D




Nüüd on nõnda, et ma mõtlen, et ma tahaks oma õnne ja rõõmu kõigiga jagada ja igaühele pisikese osa sellest anda, sest teate mis on kõikse parem tunne maailmas? Kui inimesed sinu ümber on suure naeratuse, rõõmsa tuju ja säravate silmadega. See teeb terve päeva nii päikeseliseks. Ja meele nii heaks.
Ja minul ei olegi vahest rohkemat vaja, kui seda tunnet, et inimesed on õnnelikud.


Nii lihtne see kõik ongi. Elu ongi täis armastust ja unistusi. MINU elu küll. Ja ma armastan oma elu juures absoluutselt kõike. Ma hindan kõike ja hoian seda, mis mul on.

Angelika






Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse