Ajal alati on aega.. Või siis mitte?




Hei, mu armsad!


Ma ei suuda siiani ära tajuda, et 2016nda aasta esimene kuu on juba möödas! Reaalselt mõtlen, et kuhu sel ajal nii kiire on?
Üldse olen ma märganud, et mu elus möödub viimasel ajal kõik nii kähku. On ja järsku ei ole.. märkamatult.. Aga siiski on üksi asi, mis nagu ON ja JÄÄB. Naeratus ja õnnetunne! Ma vist ütlen päevas inimestele umbes "miljonükssadaviiskümmend" korda, et ma olen õnnelik. Ilmselt tundub mu semudele, et peast veits sassis ka :D Aga mind üldse ei häiri seeeee, sest.. nagu ma korra olen öelnud "Kui Bill Gates annaks oma varandusest ära 99% oleks ta ikka miljonär. Mul on selle õnnega nii, et kui ma annaks sellest 99% ära kõigile teistele siis ma oleks ikka kirjeldamatult õnnelik inimene." Nii, et palun, võtke kõik osake ja ongi maailm veel ilusam kui enne!

Vaatamata sellele, et aeg liigub kiiresti, on ikka palju, mis on saanud tehtud.
Ehk kuu aja sisse mahtus neuroloogias Sclerosis multiplexi esitlus, diabeedi arvestus sisehaiges, ninapolüüpidega patsiendi nõustamise rollimäng, 6h järjest asendiravi praktikumi hindamisega, neuroloogia test (+mu suuline osa, mis tegelikult teisipäev tuleb), hüpertüreoosiga patsiendi iseseivatöö tegemine ja esitlus, elundidoonorluse/uroloogia/endokrinoloogia test kirurgias, naha- ja suguhaiguste õpimapi koostamine, farmakoloogia kontrolltöö, nakkushaiguste kaks iseseisvattööd. Nagu.. pea on juba nii tühi õppimisest ja pinged seoses kooliga nii suured. Enne kui see selleks aastaks läbi saab on vaja geriaatrias kirjalik referaat+ esitlus teha, geneetikas progeeria kohta esitlus ja selle õppeaasta suurim eksam- "maailmatu toredas" farmakoloogias. Nii, et 10.veebruar kell 10. 15 olge mõtetes kõik minuga! :D Ma vajan seda.

Suurim osa mu ajast kulubki õppimisele ja koolile. Teine osa mu asjast kulub (kuulub) Triinule. Sest ma armastan Triinu. Mul ei ole mitte kellegi teisega nii lõbus olla kui temaga. Reaalselt ei tahaks vist keegi näha milline õhkkond on, kui me kahekesi oleme. Isegi kõige rõvedam huumor on meie jaoks nii naljakas, et maas kõveras ja pisarad silmis oleme :D Ja kui me ei ole reaalselt koos, siis chatime koguaeg messengeris. Vahest näeb meie vestlus välja umbes siuke: "Igatsen. Mina sind ka. " Ja siis topime 5h järjest üksteisele kõikvõimelike südametega kleebiseid :D Niiii õnnelikuks teeb!
Ja siis imepisike osa ajast läheb pidudel (päriselt ka olen tagasi tõmmanud sellega :D)
1. jaanuar käisin klubis.
13. jaanuar käisin klubis.
15. jaanuar käisin klubis.
22. jaanuar käisime Smilersil Illusionis ja Taukaril Atlantises.
27. jaanuar käisime klubis.
29. jaanuar käisin väljas..
Tõesti ei tea, millal mul see periood lõpeb, kus ma enam ei jaksa pidutseda, aga millal siis veel, kui mitte praegu?!:D


Ma sattusin juhuslikult netis ringi vaadates sellise blogipostituse peale kus tehti nö "100küsimust-vastust" mõtlesin, et noh.. miks mitte. Igas vastuses on esimesed mõtted, mis pähe tulid :D Nõnda:

1. Kus sa olid 3 tundi tagasi? Puurmanis.
2. Mis on su suurim unistus? Olla õnnelik ja teha teised õnnelikuks.
3. Oled sa kunagi söönud rasvakriiti?  Wtf. EI?
4. Kas sul on midagi roosat meetri kaugusel?  Ja, mu pinal laua peal :D
5. Kuna sa viimati käisid mõnes kaubanduskeskuses? Neljapäev Taskus.
6. Kas sul on praegu sokid jalas? Ei.
7. Mina kannad hetkel? Dressid, maika.
8. Kuna sa viimati käisid linnast väljas? Hetkel maal.
9. Oled sa käinud kinos viimase 5 päeva jooksul? Ammu pole jõudnud sinna, kuigi praegu on head õudukad jooksmas, niiet ma pean end kokku võtma ja selle aja leidma :D
10. Oled sa ilus? Päevad ei ole vennad nagu öeldakse :D Vahest ärkan ja mõtlen, et woww.. teinekord olen end sättinud poolteist tundi ja tahaks peaga vastu seina joosta, et miks ma ometi nii kole välja näen :D
11. Mida sa viimati jõid? Üht Venemaalt toodud õllet proovisin.
12. Mis su käekott ALATI sisaldab? Korterivõtmed, telefon, bussikaart, rahakott, huulepalsam, 3 erinevat huulepulka, kätekreem. Need on alati :D Üldjuhul kui kotiga ringi käin on seal ka läpakas, pinal, märkmikpäevik, mõned vajalikud õppematerjalid ka :D
13. Naudid sa auto pesemist? Jaa! Pärast on ju puhtas autos ülitimm olla :P
14. Viimane asi mida sa sõid? Kodune pitsa :P mmmmm
15. Kus sa olid nädal aega tagasi sellel ajal? Tartus, jõin Triinuga veini :P
16. Oled sa viimase nädala aja jooksul ostnud mõne riideeseme? Ei ole.
17. Kuna sa viimati jooksid? Alles ükspäev jooksime Triinuga mööda tänavat kui poodi läksime, sest ilmselgelt oli vaja üksteist lumme tõukida :D
18. Millist spordiüritust sa viimati vaatasid? Vaatasin klippe Kelly Sildaru sõidust.
19. Lemmikloom? Null. Kui, siis tiiger on maru ilus.
20. Unistuste puhkusesiht? Hetkel voodi.
21. Viimane maja kus sa olid, mitte sinu kodu? Puurmani koduke :D
22. Kõige hullem kahjustus sinu kehal? Ee... kukkusin eelmisel aasta kõndides talvel ja sellest on põlvel armi õrnalt näha. (ps siiani mõtlen, et k õ n d i d e s saab nii kukkuda v...:D).
23. Oled sa olnud armunud? Isegi, et olen vist :D
24. Igatsed sa kedagi hetkel? JA!
25. Viimane sugulane, keda sa nägid? Onu käis oma kahe lapsega just enne siin :)
26. Kui sul oleks supervõime, siis mis? Supervõime teha kõiki sekundiga rõõmsaks!
27. Mis täna teed? Kirjutan tugi- ja liikumiselundkonna materjalid arvestuseks välja, kordan neuroloogia üle ja lebotan voodis oma palavikuga.
28. Kellele sa viimati sõnumi kirjutasid, sisu? Ühele semule "OK. Ootan."
29. Järgmine reis? Kööki külmakapi juurde.
30. Oled sa kunagi laagris käinud? No noortelaagrites päris mitmes, kaitseliidu laagrites jne.
31. Oled sa eeskujulik õpilane? Väga tubli!
32. Mida sa tulevikust teada tahaksid? Kas ma kohtan ükskordki oma elus Johnny Deppi või mitte :D Kui teaks, et jaa, saaksin rahus elada selle hetkeni :D
33. Kannad sa hetkel mõnda parfüümi? Ei.
34. Oled sa see aasta arsti juures käinud? Ei.
35. Kus su parim sõber/sõbranna on? Kõik mu sõbrad/sõbrannad on parimad!
36. Kuidas su parim sõber end tunneb? Ainult hästi saabki ju tunda :P
37. On sul päevitus? Loodan küll :D
38. Mida sa kuulad hetkel? Reket- head teed
39. Kogud sa midagi? Ilusaid mälestusi :)
40. Kes on suurim klatšimoor sinu tutvuskonnas? Kutid! :D
41. Viimane kord kui sa nägid politseid? Sõitis mööda mingid päevad tagasi, ütlesin isegi Triinule, et talle tuldi järgi :D
42. Oled sa kunagi joonud limonaadi kõrrega? Ei joo limonaadi.
43. Mida ütleb viimane sõnum mis sulle saadeti? Tpilet saatis mu bussipileti koodi :D:D
44. Meeldivad sulle vürtsikad toidud? ARMASTAN.
45. Kuna sa viimati dušši all käisid? Tund tagasi.
46. On sul vajadust pesu pesta? Tartus küll.
47. Mis su lemmik puu on? Tamm. Siiski emme perekonnanimi.
48. Oled sa kellegi parim sõber? Loota ju võib:P
49. Oled sa rikas? Kodu, pere, sõbrad, unistused- jah, olen küll :)
50. Mida sa tegid eile kell 12.00? Jõin ohtralt vett ja mõtlesin, et see eelmisel õhtul oli viimane kord kui ma alkoholi tarbisin :D
51. Milline on hetkel ilm? Kevade järgi lõhnav!!! :P
52. Mida sa viimati unes nägid? Ma näen koguaeg unenägusi nii, et ma võiks raamatu kirjutada neist.
53. Ka sa eelistad praemuna või keedumuna? Mõlemad täidavad kõhtu.
54. Oled sa kunagi andnud raha kodutule? Jah.
55. On sul hüüdnimesid, kui jah, siis millised? EI :D
56. Mis hambapastat sa kasutad? Ma reaalselt ei tea hetkel :D
57. Kellega sa viimati telefoni teel rääkisid? Emmega.
58. Eelistad sa raha või armastust? Mõlemad on olulised.
59. Oled sa millestki hetkel sõltuvuses? Veinist...
60. Kas sinu kohta on levinud kõlakaid? Kindlasti.
61. Oled sa kunagi püksi lasknud liiga kõvasti naermisest? Otseselt mitte :D
62. Oled sa enda arvates ghetto? w t f
63. Arvad sa, et loomad saavad üksteisega suhelda? Põnev ju oleks :)
64. Kui sa ärkad, mis on esimene asi millest sa mõtled? Et mind oleks hästi mõnus päev ees ootamas :)
65. Kuna sa viimati vannituba kasutasid? Tunni aja eest.
66. Ütle midagi närvidele käivat! "Ma ei tule suga peole, Angelika." < kõige rohkem närvidele käiv lause, mis mulle öelda saab :D
67. Mis hobiringides oled käinud? Oi.. showtantsus umbes 7aastat, lauluringis 3ndast 12nda klassini, näiteringis, rahvatantsus, peotantsus, muusikakoolis 4aastat, kaitseliidus olin 8ndast eluaastast umbes 16-17ndani.
68. Oled sa kunagi suudelnud kedagi kinos? Ikka.
69. Kumma jalanõu sa ennem jalga paned? Ei ole tähele pannud, aga võtan kindlasti ennem parema :D
70. Kas mängid mõnda pilli? 4a klaverit õppinud ja praegu vedeleb kodus üks kitarr, mille peal Marteniga vahest esinemisi teeme teistele :D
71. Oled sa kunagi täielikult keeldunud tegemast midagi, mida kästi teha pudelikeerutamises? Ei.
72. Nimeta midagi mis on alati su mõtetes. Mu väikevend :)
73. Oled sa kunagi kutsunud õpetajat ‘emme’ks? Põhikoolis ja gümnas küll :D
74. Tead sa kedagi kelle nimi on Helen? Korterikaaslane :D
75. Mida sa hetkel kõige rohkem tahad? Et palavik langeks ja mu enesetunne läheks paremaks.
77. Mis sa teed kui automaadid varastavad su raha? Ei ole sellise automaadiga kohtunud seni :D
78. Pead sa päevikut? Ja.
79. Mis on su moto? Naeratades läbi elu.
80. Kas sa tahaksid olla söödud pigem lõvi või tiigri poolt? Mõlemad on ilusad loomad nii, et vahet pole, kumb mind ära sööx rawrrr
81. Kus sa oled 10 aasta pärast? 31.. ? Ei taha teada :D
82. Mis laule sa laulad dušši all? Tüdruk hispaaniast :D
83. Kui sa vaatasid täna end peeglist, mis oli esimene asi millest sa mõtlesid? Et küll ma ikka olen ilus :D:D:D:D
84. Mis sõna riimub sõnaga ‘aken’? Fakk ye :D (üritasime õega mitut sõna riimida, ei tulnd :D).
85. Kes ütles sulle viimati, et ta armastab sind? Ma arvan, et Marten mingis omakeeles kindlasti ütles seda mõne aja eest :DD
86. Kui sa saad valida miljon krooni või lendamisvõime vahel, kumma sa valid? Lendaksin miljonitele järgi.
87. Kas sa meelsamini pildistad või oled pildi peal? On siin küsimust v :D:D:D
88. On sul kunagi olnud leetrid? Ei.
89. Mis kingasuurust sa kannad? 35-36
90. Kas sa kasutad liiga palju smaile? Vahest rohkem kui sõnu :D
91. Nimeta 3 lehekülge mida kasutad iga päev. Facebook, gmail, õis.
92. Kui sa võidaksid loteriiga, mis sa esimese asjana ostaksid? Veini!
93. Kannad sa palju pusasid? Suht kindlalt võin öelda, et max2-3 korda panen konkreetselt pusa endale aastas selga :D
94. Oled sa arg, vaikne võõras seltskonnas? Kõige vaiksem.
95. Kas sulle meeldib ketšup? Null.
96. Kes sind viimati kallistas? Marten. IGA POOLE TUNNI TAGANT.
97. Kas sa kahetsed midagi minevikust? Elu on palju ilusam kui sa ei mõtle sellele, mida oled valesti teinud, et kahetseda. Iga asi juhtub põhjusega.
98. Kas sa arvad et sa oskad laulda? Laulsin alles ja emme ütles, et kuula muusikat, mitte ära karju :D Nii, et vist.. ei :D
99. Mis on su lemmik vastassoo nimi? Marten :D
100. Kui sa peaksid kohe praegu ameti valima, mis sa valiksid? Surnulahkaja/patoloog.


Pildis:

 Hmmm.. mina va?
 Igakord kui saan enne Triinu ärgata, jätan talle kirjakese, et temal hiljem veeel parem oleks tõusta :)

 1,2

 Mina niisama mahla joomas
 Parimad hommikud ärkamiseks, kui teed silmad lahti ja päikesekiir on kõrval!

 Minu talvevõlumaa! Päriselt ka, nädal tagasi oli veel selline!!!

 Koolijütz.

 Siis kui hommikul 8.15 peab olema valmis sclerosis multiplexi esitlus tegema


 No ei tee musinägu..
 Kodus on hea! Eriti kui on vabad päevad.. :)


 Kuri Angelika.
 Lemmikplixiga peole

 Mis kooli wcs ikka teha on :DD

 Kvaliteetaeg.

 Tudun








Mis edasi?

Kool, kool, kool loomulikult. 22. veebruar algab sisehaige praktika, millega ma jään siiski Tartusse, sest tulin ühele kursusekaaslasele vastu sellega, et lasin ta enda asemel Tallinnasse, kuna tal oli selleks üsna mõjuv põhjus. Nii, et järgmised 150h pean ma veetma TÜKi nahakliinikumis. Kui mõni semu saab öelda praktika aeg, et tulge külla! (näiteks koka praktikat vms) siis mina seda ei ütleks :D Loodan, et esimene praktika sujub suurepäraselt ja kogemused teeks mind ainult targemaks.




Angelika luulenurk it is jälle töös´palun

Sulen silmad,
kuulatan..
Mõtlen vaikselt,
naeratan..
Ootan..
Tean, et tuleb..
ükskord.




Tegelikult on nõnda, et ma arvan, et õnnelik olemine sõltub suuresti inimese enda mõttemaailmast. Ma mõtlen kõige puhul ainult seda, et läheks hästi, kõik sujuks, et ainult parimad asjad juhtuks. Nii minu enda kui ka kõigi teistega. Ma lihtsalt tunnen rõõmu kui loen raamatut ja Marten tuleb ootamatul hetkel ja tahab mind üle terve näo musitada või olen rõõmus, kui näen issit kasvõi korraks ja olen rõõmus kui emme päeva lõpus helistab ja küsib, kuidas mu päev oli ja olen rõõmus kui väikeõde kirjutab mulle, et küsida, kuna ma koju tulen, sest igatseb ja olen rõõmus, kui Triinu mulle südameid saadab ja olen rõõmus, kui mõtlen kuiii ilus mees on Johnny Depp ja olen rõõmus kui mu sõbrad on rõõmsad ja olen rõõmus, kui ma jõuan ilma libedal jääl kukkumata kooli ja olen rõõmus kui ma saan kellelegi abiks olla ja olen alati rõõmus kui mu sõbrad minuga oma päevategemisi jagavad ja olen rõõmus.. iga lihtsa asja üle! Näiteks ükspäev alustasin oma päeva nii, et ma mitttteee iiial ei saa Triinu kodus välisust lukust lahti, no mitte kunagi. Olime seal välisukse juures siis Triinuga ja ütlesin, et "no vaata värki, teeb nii, et kui ma saan selle ukse täna lukust lahti, siis tuleb mu päev ülihea." Panin siis võtme sisse, keerasin ja see tuli e s i m e s e  k e e r a m i s e  peale lahti. Reaalselt :D Ja olingi päev läbi mõttes, et see oli jälle saatus. Ja oligi ilus päev. Ja sellised väikesed asjad mu elu ilusaks teevadki. Ma usun. Kõigesse heasse. Ilusasse. Inimestesse. Iseendasse. Armastusse. Naeratustesse... Kõigesse, mis teeb inimesi õnnelikuks!





NAERATAGE!

Angelika



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!