Minu õnnevalem!


JÕULUMEELEOLU (linkige)

Üks suur kalli kõigile, mu armsad!

/Olgu mainitud, et konkreetset sissekannet hakkasin ma kirjutama juba paari nädala eest ja antud hetkel ei ole kogu postituse sisu vastavuses minu hetkeliste mõtete ja emotsioonidega./

Ma ei tea, kas keegi kusagil üleval pool on paika pannud, et vot nüüd, just nüüdsama peab Angelikale osaks saama kõik maailma parimad asjad või hoopis on tähtede seis selline, et iga inimene suudab mind üllatada ja meele teha nii rõõmsaks? Ma tõesti pean küsima, et.. KUHU EDASI? Kas tõesti saaks üks inimene soovida midagi veel enamat?

Kuna jõulud on andmise ja tänamise aeg..
Septembris kirjutasin postituse pealkirjaga "Mis on õnne valem?" kus arutlesin ja mõtlesin, mis võiks olla isiklikult minu valemi osadeks. Nüüd tean..


Ja mis see on, mis mind õnnelikuks teeb? 

Ma armastan oma perekonda! Lihtsalt olen kodus ja võin minna emmet kallistada ja öelda kui armas ta minu jaoks on! Võin issi juurde minna ja öelda, et noh.. poksime? Ja poksibki! Ei ütle, et kuule.. ma tahan oma F1te vaadata. Või õed-vennad.. kogu mu motivatsioon, tahtejõud ja lootus tuleb neist! Igaüks on mingil moel mulle eeskujuks ja kui noppida igaühest tükike, saab ju kokku saada ainult suurepärase tulemi? Loomulikult pean eraldi välja tooma Marteni, sest alates sellest hetkest, mil tema sündis on mu mõttemaailm niivõrd palju muutunud. Jah, varem olin ka üldiselt kõiges positiivselt meelestatud, aga sel hetkel, kui sain teada, et ma saan endale väikese venna.. ma poleks osanud midagi nii imelist enam oma elus tahtagi! Need hetked, mis selle kolme aastaga on seoses Marteniga olnud, on minu senise elu kõige paremad. Mõtled, et kuidas lihtsalt võib ühe pisikese südame ja mõttemaailma sisse mahtuda niiiii palju erilist. Kuidas ta alati oskab oma tegemistega üllatada.. näiteks kui oled niisama teleka ees ja ta tuleb sinu juurde ja lihtsalt kallistab.. No mida veel tahta? Tunned siirast õnnesööstu kehas ja mõtled, et elus on nii palju head..  Nad on mulle lihtsalt niiiiii kallid ja armsad, et ma olen õnnega koos! Ja loomulikult vend koos oma perega. Nemad on ka minu jaoks väga tähtsad, sest alati kui mul on vaja Tallinnas viibida võtavad nad mind meelsasti vastu.. ja õhtud nendega on niiii mõnusad! Nagu teine kodu ja perekond.

Sõbrad.. Reaalselt ei leidu sõnu, mis kirjeldaks seda tunnet, mis üks või teine inimene minus tekitab. Triin! Sa oled tõesti kõige parem sõbranna, kes ühel inimesel olla saab. Sinuga koos naerda, rääkida, mõelda.. Sa oled nii nii niii imeline tüdruk! Või mu kursusekaaslased.. vahest mõtled, et on täiesti ebareaalne, et ühte kursusesse, veel enam ühte gruppi, on sattunud kõik nii erilised inimesed!Igaüks on omamoodi andekas, kaunis ja siiras! Vahest vaatan kedagi ja mõtlen, et.. nii tarkust ja erinevaid mõtteid täis inimesed..  Lähed kooli ja nii kui kedagi näed, on nägu naerul, sest.. teevad õnnelikuks! Ja loomulikult on mul nii tohutult palju erinevaid sõpru ja sõbrannasi, kes igasüks on mulle oluline ja teatud ajahetkedel, teatud situatsioonides kõige vajalikumad. Ma hindan iga sõna, abi, nõu ja tegu, mida keegi minu jaoks on teinud. Ma olen suhteliselt emotsionaalne inimene ja seetõttu mõjuvad alati kellegi hästi öeldud sõnad mulle nii motiveerivalt ja südames kohe tunnen, et järelikult.. järelikult kui keegi on märganud, teen õiget asja. Aitäh, aitäh, aitäh!

Ja kõik muu minu elus, mida kuidagi kategoriseerida ei saa. Selline lihtne, 21. aastane tüdruk, oma ilusa elu ja ilusate tunnete ning mõtetega! Ja nõnda päevast päeva.. oma unistuste teel..

Ja järeldusena võin öelda, et minu õnnevalemi tähtsima osa koostavad inimesed! Olulised on ka asjad, mis mu ümber mind rõõmsamaks muudavad, aga inimeste suhtumine ja sõnad on need, mis on kui tundmatu avastamine valemis.


Ja kogu 2015.. 

Mul on tunne, et see on olnud üks unistuste täitumise aasta. Seiklusrikas, innovaatiline ja tohutult häid mälestusi pakkuv. Nii palju uusi inimesi, uusi kogemusi, tegemisi ja katsetusi, järeldusteni jõudmisi ja avastusi. Ma olen ise enesekindlamaks muutunud ja püüan väga selle poole, et avastada endast veel rohkemat.. üritan jõuda ükshetk selleni, et ma ei kõrvutaks end enam teistega ja õpiks hindama iseenda tegemisi..
Loomulikult on olnud ka hetki, kui tunned kurbust ja kõik ei ole läinud nii nagu vaja, aga need asjad on nii.. tähtsusetud. Järelikult ei pidanudki nii minema? Järelikult oli määratud teisiti? Aeg on üks imeline asi, mis parandab kõik haavad ja paneb unustama selle, mida ei ole saanud ja hindama seda, mis on praegu ja mis võib tulla.. On küll variant, et see, mis tuleb, võib olla jällegi see asi, mis ei lähe nii nagu tahad, aga siis nii peabki.. Iga asi juhtub põhjusega, absoluutselt iga asi. Mina usun sellesse ja nõnda olen õppinud elama hetkes, et saaks antud momendist võtta 100%.
Lugesin ka eelmise aasta sissekannet, mis ma 31. detsember facebooki tegin, kuhu kirjutasin oma mõtetest ja võtsin oma 2014. a kokku. Tsiteerides oma viimaseid lauseid: Olen aru saanud, et isegi, kui ei saa kõike seda, mida tahaks, siis alati jäävad inimesele unistused... ja unistada e i keela keegi!
"Ja nii ma seisan siin tõmbetuule käes, ühel pool on olnud aeg, teisel pool kummaline ootus." (Taukar- Kell kuus).

Tehke oma 2014. aasta viimane minut ja 2015. aasta esimene minut just selliseks, nagu te soovikiste, et terve uus aasta tuleks! Cheers!!!  Ja mul on tunne, et ma need viimased ja esimsed minutid mõtlesin küll vist maailma parimaid mõtteid, sest 2015. oli just niiiiiii mega awesomeeee nagu ma oleks ette kujutanud..

.. ja loodan, et uus aasta tuleb sama või veel erilisem.. lootma peab. Lootus ei ole lollide lohutus, nagu öeldakse, lootus on unistava inimese igapäeva ellu kuuluv mõtteviis.


Ja detsember.. 

Üks märksõna- kool. Mul mingi hetk tekkis kerge motivatsioonilangus, aga õnneks on piisavalt inimesi, kes ütleks, et niiii natukene ju veel.. ja see andis jõudu. Ja loomulikult mu farmakoloogia praktiline eksam! Halleluujaaaah. Millegipärast ei olnud närv eriti suur enne sisseminekut ja õigustatult :D Tõmbasin endale verevõtmise. Kuna seda olen ka reaalse inimese peal teinud haiglas siis enamus sellest protseduurist rääkisime õppejõuga mingitest päkapikkudest ja muidu toredatest asjadest :D Nii on nõnda hää!
Ja noh, ülejäänud aja olen kodus ja tegelen omade asjadega või Triinuga väljas, kui ta oma hõivatud tööelu kõrvalt minu jaoks mõne hetkekese leiab! :D Aitäh!


Täna on kursakatega jõuluistumine Vassilissas ja hiljem lähme Atlantisesse edasi. Tegime üksteisele ka jõululoosid ja kirjutasime ilusaid soove ja iseloomustusi. See on niiiiiiiiii lahe ettevõtmine meil. Suur rõõm, kui saad lugeda, mida inimesed, kellega sa päevast päeva koos oled, sinust arvavad ja mõtlevad. Ning veel suurem rõõm on ise teistele kirjutada, mida mina mõtlen! Sest nagu ma varemgi öelnud olen..kellelegi komplimendi tegemine muudab ilusaks nii ütleja kui ka saaja päeva. Mõelda vaid, kui lihtne on inimesi õnnelikuks muuta..

Täna on ka viimane koolipäev tegelikkuses ja oeeeeeoooeee missugune pingelangus! Ma saan puhata! Ma saan kaua magada! Ma saan lihtsalt olla..natukene :D Homse päeva veedan ma jõulukingitusi otsides, reede hommiku lähen teen neeruhaiguste töö koolis ära ja siis sõidan Tallinna, naudin natuke pealinna ja olen järgmise neljapäevani seal. Jõululaupäevahommikul tuleme venna perega Puurmani ja.. j õ u l u d! Kujutan juba ette kui tegus see päev tuleb, nii palju on ju teha! Aga kõik on väärt, kui saab õhtul koos lauda istuda ja.. lihtsalt tunda rõõmu kõikide kordaminekute ja saavutuste üle ning nautida.



Ja siis veel aastavahetus.. kuna ma jõululaupäevaks tulen jälle Puurmani, siis pärast seda lähen järjekordselt Tallinna tagasi. Kuigi algselt oli plaan uus aasta vastu võtta Tartus, siis ootamatused viivad mind seegi aasta Tallinna.



Pildis:


ops, ops

Õpib ja pildistab, õpib ja pildistab


 Mis peale teisaspingsalt paraneva haava puhastust ikka teha?

Nii ilus aeg


 Läksime Meie mehele näppu viskama

Siis kui Triin end miljon aastat kauem sätib... :D

Otsutasime, et.. öös on asju

Nii kallis Triinu!
 Emmel oli vahepeal sünnipäev :)

 Kurimuri

Siis kui õppimisega vahest katus ära läheb :D


 Vahest sellised reedeõhtud ka

 Movietime :)
Vaatad ja mõtled, et juba 3aastat.. alles nagu oli 2012 kui sündis :)
Me siin Marteniga vahest ikka videotame ka, üks neist eriti sisukatest :D





Jäin ükspäev siin mõtlema oma lasteaia praktikale ja neile pisikestele seal ja äraütlemata suur igatsus tuli peale. Kui saaks, võtaks need nädalad tagasi ja läbiks uuesti selle tee, sest see lõputu energia, mida lapsed andsid on nii tohutu. Võib-olla on lihtsalt hetkel selline meeolu, et mõtled tihti kõigele heale, mis on juhtunud :)


Tänased pärlid lasteaiast:
6. aastane poiss: "Angelika?" Mina: "Kuulen sind." Poiss: "Ma arvan, et ma tahan sinuga abielluda." Mina: "No jäta jutt." Poiss: "Tahan, tahan, tahan sinuga abielluda!"
5. a tüdruk joonistamise ajal: "Angelika, kaua sa meil veel olemas oled?" Ütlesin, et mõned päevad veel ja siis kahjuks enam ei tule siia. Tüdruk: "Mhh.. mul on selline tunne, et ma hakkasin sind juba just praegu igatsema."
Ja nõnda armsad nad ongi smile-emotikon
Kasutajatele Meriliis RumvoltSandra RätsepAlice Susi ja 39 teisele meeldib see.
Kommentaarid
Hanna-Maria Noodla Ja kõige toredam on asja juures see, et kõike seda öeldes on nad siirad ja ilma tagamõtteta smile emoticon
Angelika Rätsep Tõesti. Ja nad kallistavad päevas kõik mitumitu korda ja igakord tunned, et seegi on siiras ja tõeline smile emoticon


smile-emotikond
Angelika Rätsep tunneb end õnnelikult.
4. mai
Esimene päev praktikal lasteaias:
Mängisin lastega väljas kui väiksestrühmast üks poiss tuleb ja katkestab meie mängu ja küsib: "Tüdruk, kes sa oled?" vastasin, et Angelika. Selle peale ütleb, et: "Kuule Angelika, sa oled nii ilus." Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii armas grin-emotikon

Kohe tuli niiiiii mõnus tunne sisse, kui neid postitusi tagantjärele lugesin.. nagu oleks alles eile olnud.

Ja kui juba lastest juttu tuli, siis üleeile oli selline tore juhtum. Siiani tuleb naer peale, kui sellele mõtlen. Ja kui ma ütlen, et see hääletoon, millega see tüdruk selle lause ütles oli niiiii naljakas, siis see oligi vot niiiiiiiiii naljakas ihihiii


Angelika Rätsep tunneb end positiivselt kohas nimega Tartu, Estonia.
Istun mina linnaliinis. Täiesti omas maailmas ja mõtetes. Tunnen, et mingi väike tüdruk, max 10a, passib mind kõrvalistmelt. Mõtlesin, et noh.. Naeratan. Äkki siis keerab pea ära. "See pole lihtsalt võimalik, et Getter Jaani istub minu kõrval!" see hääletoon 😀😀 ja terve bussi pilgud... Ma sain vähemalt täna lõpuks naeratuse näole :)smile-emotikon


Tartu, Estonia
LinnTartu





Ja üldse.. viimasel ajal lugedes uudiseid on nii tohutult palju õnnetusi, milles inimesed hukkuvad, noorte kadumisi, vägivalda.. mõtled, et mis toimub? Ilmselt inimesed mõtlevad alati, et nendega ei juhtu.. juhtub. Iial ei tea. Lihtsalt.. hoidke end ja oma lähedasi, öelge neile igal võimalikul hetkel kui olulised ja kallid nad teile on. Selle jaoks ei ole ju vaja erilist sündmust või tähtpäeva? Tõde ja ilusad sõnad ei vaja põhjendust. Nad lihtsalt on.. ja muudavad kogu elu nii palju ilusamaks ja inimesed õnnelikumaks. Unusatage ära negatiivsed sõnad ja emotsioonid.. kui läheb kehvasti, siis mõelge, et ilma vihmata ei tulekski vikerkaart. Et teada, mis on õnn, on vaja kogeda ebaõnne. Et oskaks hinnata. Et oskaks armastada. Mina isiklikult usun saatusesse. Igaühe jaoks on eluteel kõik paika pandud. Igaüks kogeb meist ebameeldivat, kurbust ja negatiivseid sündmusi, aga nendega tuleb õppida elama, neid tuleb õppida selja taha jätma, et teha ruumi kõigele uuele- heale.
Tahaks lihtsalt, et mitte keegi ei mõtleks kellestki halvasti, et mitte keegi ei kasutaks kellegi suhtes sõna vihkama. See teeb ju iseenda elu keerulisemaks, kogu viha ja negatiivsus sööb seestpoolt. Selle asemel võiks ju lihtsalt tunda rõõmu sellest, mis sul on. Mida sa teed, mida sa armastad..



Vahest mõtled.. praegu on selline aeg, kus hilja läheb valgeks ja vara pimedaks. Selline vähene valgusaeg päevas muudab inimesed uniseks, vahest isegi morniks ja väsinuks, naeratusi ja rõõmsaid nägusi näeb linnapildis üha vähem. Tekib nagu surnud ring. Päikest kusagilt ei võlu ja päeva pikemaks ei muuda, küll aga saab teha ära midagi enesega. Üks vihje: NAERATUS. Kujutate ette kuivõrd palju see muudab? Lihtsalt.. minge välja, naeratage kellelegi, saate naeratuse vastu ja tunne on kohe miljon korda parem! Minu sõna selle eest!






Ja teate? Kõige selle muu juures, millest ma olen rääkinud selles sissekandes, on veel midagi, mis paneb mind igapäev tundma nagu.. lihtsalt kõige õnnelikum Angelika maailmas. Ma olen seda juba alguses maininud, et mul on parimad sõbrad maailmas, aga ma pean veel rõhtuma, et absoluutselt
k õ i k inimesed, KÕIK inimesed, kellega ma olen viimasel ajal kokku puutunud on niiiiiiii niiiii niiiiiiii armsad! Kõik need kaunid sõnad.. komplimendid.. maitea, ma lihtsalt ei saa aru millega ma selle kõik olen ära teeninud? Lihtsalt ei mahu südamesse muud tunnet kui tänulikkus!


Loen ja mõtlen, et kas sõnale õnnelik ei ole olemas sünonüümi? Noh, et ma ei tunduks peast täitsa uhhuuu oma õnnelikkusega ja saaks korrakski öelda, et ma olen näiteks.. seitsmendas taevas? :D Mitte korra, vaid nagu elangi seal!










Ja nagu ma ennist mainisin.. sissekannet kirjutan ma tavaliselt osade kaupa, kui tekib tunne, et võiks, siis kirjutan. Samamoodi oli selle postitusega. Hetkeseisuga pole emotsioonid küll sellised, nagu kirjeldanud olen, sest.. teate seda tunnet, kui sul on olemas kõik? Tunded, olemine, mõtted, plaanid, tugi, unistused.. ja ühe hetkega, konkreetselt ühe murdosa sekundiga, on kõik läinud? Niisama lihtsalt. Sinust sõltumata. Seda seetõttu, et on olemas inimesi, kes ei mõtle oma sõnu tõsiselt, on inimesi, kes usaldavad ja usuvad liiga kergesti, on inimesi, kes on teiste poolt niivõrd palju mõjutatavad ja on inimesi, kes ei hooli.. Nagu polekski olnud. Ja siis ongi see hetk, kus mõtled, et ju siis nii peabki... ja lähen edasi, üksi ja naeratusega, sest mulle ju jääb ometi see kõik ilus, mis on olnud, mälestustena..

Läksin juhuslikult ka täna hommikul kellegi jagatud lingi kaudu horoskoopi lugema, mis veel aasta lõpuks on igale tähemärgile koostatud (ma olen hullumeelne horoskoobi uskuja). Lugesin ja silma tekkisid märkamatult pisarad, ju nii õige see kõik praegusel momendil ongi. Mingismõttes võttis see selle rõhuva tunde, mis seespool viimased päevad on olnud ja pani endiselt meelde tuletama, et kõik tulebki siis, kui on õige aeg..

KAKSIKUD
Armastus

Selle sõnumiga annavad inglid sulle teada, et armastus teeb vahel haiget ja selle eest ei ole keegi kaitstud. Pea aga meeles seda, et armastus elab seni, kuni seda toidavad mõlemad pooled. Mis tähendab seda, et kui üks pool lakkab armastamast, siis hääbub tasahaaval ka teise poole leek. 
Armastust ei saa lukku panna ega teda välja vahetada. Armastus hingab sinus seni, kuni seda toidab kahe inimese omavaheline side ja igatsus. Ära kaota kunagi usku ja usalda seda tunnet, mis su sees nii võimsalt pulbitseb. Need ajad on peagi tagasi, kus sa igal sammul naudid armatuse ilu ja võlu! Valust saab vana valu, mis hääbub ning ununeb ning armastus võidab alati. 





Aitäh kõigile, kes on minu jaoks olemas sel aastal olnud ja selle teinud nii vingeks, nagu see olnud on! Ma olen tõesti üks õnnelik inimene ja tuletan igal hommikul ärgates seda endale meelde, et iga päev minu aastas saaks tulla nii palju rõõmu pakkuv, kui võimalik.

Ilusat jõuluootust ja järgmised mõtted juba jaanuari keskel, kui armsasse Tartusse tagasi tulen! Armastan!

Naeratage,

Angelika


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

2022 - ja pilk siia aastasse