3 kuud ja 2014



Hei sõbrad!

Jaaaa, ma olen täitsa kadunud ja täitsa laisk ja täitsa tegevuses koguaeg, see on ka põhjus miks ma pole nii kaua kirjutanud! Minu vabandused, kes on oodanud ja huvi tundnud.
Kuid positiivne on see, et lõpuks ma kirjutan, eks.

Oktoobrist on jaanuar saanud! Juba. Vahepeal on mu elu nagu kerge seebiseriaal olnud. Ainult selle vahega, et seebikaid ma vihkan, aga enda elu armastan! Ojaa.



Kool, olgugi, et alles oli vaheaeg (jess) siis november/detsember olid koolis väga kiired. Vahepeal mõtlesin, et ma enam lihtsalt e i jõua.. Ootasin jõulupuhkust nii väga, et pingest korrakski vabaneda. Mõni päev enne vaheaega oli ergonoomika arvestus. Ma arvan, et ma pole elus midagi niimoodi kartnud kui seda hommikupoolikut :D Aga tehtud saime! Pingelangus oli nii suur ja tähistamist võtsin ikka eriti hoogsalt (loe: kolm päeva järjest väljas). Nüüd tuleb hakata 21. jaanuariks õppima, anatoomia-füisoloogia eksam, kui sellega saab ühele poole, siis võib vast esimese aasta kordaläinuks lugeda :D Enne seda on veel õendus alustes akadeemiline vestlus ja test. Ja minu rõõmuks hakkab veebruarist vaatluspraktika ülikooli kliinikumis, sain lastekirurgia osakonda, seega jeee + terviseedendusliku projektiga tuleb tegelema hakata.
Pidin kirjutama õendus alustes eksamitööd ja mul on hetkel selline motivatsiooni puudus, et jube.. Tundide viisi kirjutada ja samal ajal mõelda, et ma reaalselt enam e i jaksa, sest kõike on niiiii tohutult palju.. Palun Jaanuar (näe, ma isegi kirjutan su suure täehega) saa läbi..


Aga need kolm kena kuud siis.. 

18.11 fotoshoot
Kasutasin võimalust ja käisin shootil. Alguses oli hull närv sees, sest ma ei ole just eriline poseerija võõraste ees. Ent see probleem sai kiiresti ületatud ja varsti kujutasime Tiinaga ette, et me filmime järgmist supermodellide saadet :D (ainult, et supermodell puudus). Kõik läks nii sujuvalt ja aeg liikus kiiresti. Ära tulin vähemalt ülipositiivse emotsiooniga. Ja kui palju positiivseid kommentaare ma terve õhtu jooksul sain... uuuh :D aga ps ma siiani olen arvamusel, et ma olen ebafotogeeniline











18.12 kursakatega jõuluistumine
Okei, ma valetaks kui ma ütleks, et mul on vinged kursakad. Ma räägiks tõtt, kui ma ütleks, et mul on m a a i l m a vingeimad kursakad. Tegime oma jõuluistumise Vasslissas. Kõik on oli nii mõnus ja.. õhtu lõppes meil Illukas. Järgmine päev sellest...



19.12 Tallinn
.. ei olnud enam nii meeldiv :D Pidin lõunase bussiga Tallinna minema, aga mu olukord oli nii kehv, et luxexpress viis mind alles kell kuus õhtul venna juurde :D
Olin jõululaupäevani seal. Mulle nii meeldib venna juures käia, sest seal olek on minu jaoks nagu puhkus. Vaikus ja rahu kõigist ja kõigest. Vahest on seda vaja.

24.12 jõulud
Mul on parim pere: parimad õed-vennad. Parim emme ja issi. Parim kodu, kus olla. Parimad jõulud.

29 läksin tagasi Tallinnasse, et aastavahetus seal olla. Arvan, et best otsus ever :D Vaaritasime vennanaisega süüa, (PS ma siiani ei suuda ära imestada, et ma võtsin jõulude ja avga 2kilo juurde:O) ja  tundsime niisama aasta viimastest tundidest rõõmu :D Mingi üksteist läbi jooksime bussile, üks peatus pärast meid tulid mingid kutid peale, ilmselt joobes ja laulsid seal üle bussi siis tuli Für Elisele ja mul oli vaja ka muidugi kaasa hakata laulma ja võeti kenasti kampa kohe :D:D Fun. Ja muidu laulsin ja karjusin ja tantsisin niisama Vabaduse väljakul Shanoni järgi kuni uus aasta esimesel minutil üks noormees mulle shampa pudeli otseses mõttes näkku avas :D:D Ja, et sellest vähe oleks, siis wc juures tuli üks neiu muga jutustama ja no e i tahtnud lõpetada.. aina rääkis ja rääkis.. mul hakkas lõpuks päris imelik :D Hakkasin siis ära minema ja rahvast oli ka vabaduse väljakul vähemaks jäänud, kõndisime rahus vennanaisega klubi poole kui järsku kuulen ''ANGELIKAAAA''
 "Eeeeee? Mina v???''
Vaatan siis lolli näoga ringi, ei saa aru, kes, kus ja miks. Järsku on üks noormees minu juures. Ma muidugi olin nagu: '' Aaa jaaa, muidugi ma tean sind.. oota, ära ütle, ma arvan ise.. see nohh.. nohhh.....'' '' Jah, peaaegu..''  ma nime jätan enda teada praeguseks, aga tore, et inimesed niimoodi ära tunnevad! Ja veel nii ootamatud inimesed. =))))


Tegelikult on vahepeal igasuguseid huvitavaid ja põnevaid asju juhtunud. Kui ma kõigest kirjutama hakkaks, siis ilmselt jääkski. (Ja nohhh kui aus olen siis ma lihtsalt ei mäleta enam ka).


Pildis oktoober, november, detsember: ja ma kõige suurem selfitaja üldse vist, tean tean

 Räpinaaaa
 Sain sildistatud
 Reaalne teenager


 PARIM
 Enne kooli
Eurole :D
 No vahest
 Meisterdasin

Glögi (L)
 Jeeee
 Talvekas
 Musi võib
 Minu kallis (L)

 Sveta oli mu esimene ''patseint'' :P

 Jõuluhommik

 No kus nüüd alles pildistasin end :D


 Sleepy

 Mmmm :)
 Kursakad (L)






 Reaalselt kõige eest!

 Tripisin emmeissiga Lõuna-Eesti

 AV
 Christmas
 Sünnaleee
 No ükskord oli terve saal minu võinii :D
 Enne tuppa jõudmis liftis pilt on suht kohustuslik võinii :D
Lebz musiga

 nagu 14

 Lil sis
 No baarmen oli tore..
 Triinuska!
 Sest olen hea tädi vahest :D
 Janno 25

 IGATSEN, IGATSEN, IGATSEN



Aaa ja ma nüüd jälle ainult viivitan oma blogiga, koguaeg tuleb midagi vahele ja ei suuda asja ära lõpetatud :D Sain kohustuse mainida ühte imeliku tüdrukut oma blogis. Rezete Karu. :D:D:D:D:D:D Tegelikult on nõnda, et paljud ilmselt teavad seda toredat pliksi, aga paljud ei tea ja ma soovitan teada, sest kui õhtuti on igav siis Ress teeb tuju mingite idiootsete tantsivate hawaiistiilis tüdrukutega heaks :D haha
Sa oled armas!!!!






Ma uuel aastal muutusin emotsionaalseks: tsiteerides oma facebooki postitust /ma veits lisasin siia/

Minu 2014 aasta märksõna võiks olla INIMESED ja ''uus algus''. Nii palju uusi, erilisi, erinevaid, armsaid inimesi. Neid, kes on suuremal või vähemal määral teinud mu aasta just selliseks, nagu see oli. Tohutult palju rõõmu, õnne, kordaminekuid, eneseületusi, natuke kurbust, aga see eest rohkelt õnne! Ma armastan oma elu!
Ja ma armastan inimesi, kes minu ümber on!
Marilin, sa oled IMELINE inimene. Tegelikult on see tüdruk minu jaoks rohkem kui imeline. Minu suurimad mured, huvitavamad diskussioonid, lõbusamaid õhtupoolikud olid seotud just Mariliniga. Lihtsalt olen nii rõõmus, et peale toredale tööle, sain ma niiiii toreda töökaaslase, kes jäi mulle.. :) Praegusel momendil on minu sees ainult igatsus ja kurbus, sest ma ei näe Marilini esimesed 2kuud ja siis... LOVE
Triin, minu päikesekiir! Minu suurimad tänusõnad lähevad sulle, selle kõigeeest, mis sa minu jaoks sel sügisel ära tegid.. Aitäh Sulle! Just nii.. Triin oli see sõbranna, kes hädas appi tuli, kui ma lahkumineku tõttu sügisel kolima pidin ja veel uut elukohta nii kiirelt ei leidnud.. Ma reaalselt ei tea, mida ma ilma sellise inimeseta teeks. Sa ei kujuta ette ka kui tore, armas ja vinge tsikk sa oled! :)))) 
Meriliis, minu suurim toetaja ja motiveerija. No minu blogijälgijad teavad, mida see inimene minu jaoks tähendab :D Sõnad oleks siinkohal üleliigsed. 
Ja minu emme.. kõige imelisem naine, keda ma tean. Kuigi sa oled kõik need 20aastat minu elus nii eriliseks teinud, suudad sa mind jätkuvalt üllatada! Kõigega ja kõiges..
Ning loomulikult kõik teised inimesed, kes on õnne, naeru ja sära minu aastasse toonud. On mõned inimesed, kes neist paljudest on natukene erilisema tähendusega see aasta minu jaoks olnud ja mul on niiiiii heameel, et asjad nii on..  Ja ma võin reaalselt öelda, et 2014 on olnud f*king amaaaaaazing!!!!!!
Mul on nii hea meel, et on inimesi, kellega ma pidevalt ei suhtle, ja ma võin ükspäev leida oma postkastist kirja, kui tore ja armas noor neiu ma olen. Mul on üliheameel, et tänaval, poes, kohvikus, bussis või kus iganes, võib ootamatul hetkel tulla inimene ja öelda midagi veel ootamatumat.
Te kõik olete nii, nii, nii vinged ja erilised! AITÄH. Midagi sellist, et lambil hetkel hakkab linnaliinis mingi tädikene minuga rääkima ja ütleb, et ma tundun nii positiivne (eksole:D) või bussiga Puurmani sõites on sellised toredad bussijuhid, kes mu kotti alt andes siiralt naeratavad, ilusat õhtut soovivad ja ära sõites signaali lasevad ja lehvitavad või.. maailm on nii imeline! :)
Olen aru saanud, et isegi, kui ei saa kõike seda, mida tahaks, siis alati jäävad inimesele unistused... ja unistada e i keela keegi!
"Ja nii ma seisan siin tõmbetuule käes, ühel pool on olnud aeg, teisel pool kummaline ootus." (Taukar- Kell kuus).
Tehke oma 2014. aasta viimane minut ja 2015. aasta esimene minut just selliseks, nagu te soovikiste, et terve uus aasta tuleks! Cheers!!!
Maailma kõige, kõige, kõige rõõmsam ja õnnelikum Angelika wuhuuu

Ma ei oska öelda, äkki mul on mingi õnneliku inimese sündroom, sest mul suhteliselt tihti küsitakse, et kas ma reaalselt olen ka nii õnnelik nagu ma tundun. JAH, OLEN. Mul on nii palju ilusat ümberringi, nii palju toredaid inimesi, kes mind õnnelikuks teevad ja no.. rõõmsana on kõik palju positiivsem ju! Loomulikult on mul probleeme (nagu mu motivatsioonipuudus ja kutid ja vahest igavus ja üksindus jne) aga kurat, need on ju.. lahendatavad lõppude lõpuks! :D



PS ma reaalselt tänan väga kõiki, kes mulle uuel aastal kirjutasid, ma tõesti ei jõudnud vastata eraldi. Kõigile täpselt sama palju ilusaid soove, õnne, kordaminekuid ja unistusi uude aastasse! 









Love you all,
Angelika


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

2023

Kõik, kõik on uus..

6 kuud sellest aastast ja 12 kuud Pärnus!